Gamen

DeletedUser

Guest
PS3 veeeeeeel beter dan xbox 360, ghehe.
Wii en al die Nintendo shit zuigt al helemaal, laat die japaners(of koreanen, chinezen wat-dan-ook?) toch auto's maken!
PS2 is ook wel grappig, voor ff een uurtje ofzo, dan doe ik er gelijk 3 maanden niks meer mee...
PSP is ook wel leuk, alleen PSP Go niet!

Genoeg over consoles, verder over games

Je weet wel dat zowat alle consoles van en door Japanners zijn gemaakt he? Behalve xbox.
 

DeletedUser

Guest
Je weet wel dat zowat alle consoles van en door Japanners zijn gemaakt he? Behalve xbox.

Laten we het zo zeggen, Japanners zijn gewoon baas, alleen die Japanners die Nintendo hebben gemaakt zijn gewoon rare Japanners. :)


Alsnog <3 voor Japan! ;0
 

DeletedUser

Guest
Ben begonnen aan Starcraft 2, heb hem even gedownload, kijk ik op de klok, is het alweer bijna half 5. Nou ja, ik vond het even nodig omdat hier te posten, geen idee waarom, vraag er niet naar. In ieder geval; leuk spelletje met een heel leuk verhaal. :D
 

DeletedUser

Guest
En nu is het wachten op Brotherhood ( ONLiNE GAMEPLAY <3 ) en Black Ops ( Eindelijk, ViETNAM )
 

DeletedUser

Guest
Heb xbox 360, maar weet niet of ik nou ps3 moet kopen of xbl moet kopen....
 

DeletedUser1435

Guest
call of duty wordt vooral beslist door de pechsfactor. die ligt bij mij op 90%

en daarnaast ook door de geluksfactor. die ligt bij de andere op 10%. dat maakt samen 100% pech voor mij

daarom krijg ik al die raketjes standaard op mijn dak. en dan heb ik het nog niet over die choppers die altijd 6x mij afschieten

komen noobtubes altijd heel ongelukkig bij mij. loop ik altijd langs huizen waar net iemand inzit. ga ik wel naar binnen zitten ze gek genoeg buiten.

enzovoort. wat een klotespel dus.. ik heb hem maar gebroken
 

DeletedUser34078

Guest
Age of Empires II

Beste lezers,

toen ik daarnet een toffe Age of Empires game aan het spelen was tegen Pim (Arthur Pendragon) dacht ik dat het wel leuk zou zijn moesten we dit met meerdere mensen kunnen doen. :)

Het gaat hier om Age of Empire 2, ja die oude van voor 2000! ;)
De game valt Link verwijderd te downloaden en is compleet veilig. Pim en ik hebben hem al gedownload en hij werkt prima. In die torrent zitten zelfs 2 versies van Age of Empires 2 verwerkt: Age of the Kings & The Conquerors. In feite zijn het dezelfde games, buiten dat Conquest iets 'moderner' is in graphics en wat meer automatiseermogelijkheden kent ingame (villager begint bijvoorbeeld automatisch te mijnen bij het bouwen van een goudmijn, bij Age of the Kings moet je die zelf aan het werk zetten).

Ik zou het leuk vinden met/tegen andere mensen te kunnen spelen. :)
Wie geïnteresseerd is kan altijd contact met mij opnemen hier via het AF.

Vereisten:
zelf kopen!!

Nogmaals wil ik benadrukken dat beide programma's 100% veilig zijn en ik al een aantal games zonder enig probleem heb kunnen spelen. Het lijkt allemaal moeilijker dan het is, bij problemen mogen jullie me dan ook altijd een privébericht sturen waarop ik mijn e-mailadres zal terugsturen en jullie zo handig en snel kan verder helpen via msn.

Indien het allemaal zonder probleem lukt hoeven jullie zich enkel nog te verbinden met mijn netwerk. Dit doe je door in Hamachi op 'netwerk' te klikken, vervolgens op 'verbinden met een bestaand netwerk' en daar bij Netwerk-ID 'De Kleine Barbaar netwerk' in te geven. Daaronder zie je ook dat je een paswoord moet invullen, deze ga ik hier niet op het AF zetten maar indien alles gelukt is geef ik jullie die via een PM op het AF, daarvoor zal je contact met me moeten opnemen.

@ mods, ik weet niet of jullie hier weer een probleem van gaan maken, maar het is gewoon een initiatief om samen met andere TW'ers Age of Empires II te spelen. Dat is geen online game en dus ook niet concurrerend voor jullie..

Hopend op vele reacties,
De Kleine Barbaar (Thibaud).
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Re: Age of Empires II

ik heb enkel die hamachi nodig aangezien ik het spel al gekocht heb :D en ik ga het zeker komen spelen
 

DeletedUser

Guest
Re: Age of Empires II

Age of Empires ^^
Dat spel heb ik al altijd tof gevonden om te spelen, hoewel ik er de laatste 10 jaar al niet meer toe gekomen ben :p

Ik wil gerust meedoen, maar dat zal pas voor na m'n herexamens (27 augustus) zijn :) beetje laat misschien he (?) :eek:
 

DeletedUser

Guest
Re: Age of Empires II

Dit ga ik morgen eens goed opnieuw doorlezen + installeren. :D

Age of Empires heb ik altijd al steengoed gevonden (al ben ik er slecht in :p) en het met andere TW'ers spelen lijkt me wel kewl. :cool:
 

DeletedUser710

Guest
Re: Age of Empires II

wil je dit niet verplaatst hebben naar het spellen forum? Anders kan ik dat evt even doen :)
 

DeletedUser34078

Guest
Re: Age of Empires II

wil je dit niet verplaatst hebben naar het spellen forum? Anders kan ik dat evt even doen :)

Ik zou eigenlijk liever hebben dat het hier blijft staan Hopsie. Op het spellen forum worden echt spellen gespeeld als woordzoekers etc, dit is een initiatief of gezamelijk met spelers AoE II te spelen. Ik denk dat dit topic hier gepaster is + dat op deze plek meer mensen het lezen. Ik bijvoorbeeld kom nooit op het spellenforum. :)
 

DeletedUser45824

Guest
Re: Age of Empires II

Ik zit al op hamachi en het werkt! :p
 

DeletedUser

Guest
Re: Age of Empires II

zo ik zit op hamachi maar het uit testen zal voor straks zijn want nu ga ik slape
 
Bovenaan