[Taalfouten] GAME: Spel- en Taalfouten

Discussie in 'Bugs, Fouten & Serverproblemen' gestart door Duckje, 21. feb 2011.

Deel Deze Pagina

1. Poo.

Poo. Tribal Wars Team Community Manager

Lid geworden:
    30. jul 2013
    Leuk Bevonden:
    547
    Laat ik even duidelijk stellen dat wij je ook al via support hierover te woord hebben gestaan.
    Daar hebben we je deze link gegeven:
    https://www.google.com/recaptcha/api2/demo

Je hebt gezegd dat ook hier de botcheck niet werkt, wat dus wilt zeggen dat 'het probleem' niet bij het spel (bij ons) ligt maar wel degelijk bij jouw browser die de botcheck niet wil afhandelen. Deze pagina is namelijk van Google, waar wij geen enkele invloed op hebben.

Wij
    zijn zo vriendelijk om je te helpen met jouw probleem (en dus nogmaals niet een spelprobleem)
    Zoals andere forumleden (zoals @.Sadye en @warre ) je al hebben aangemaand raad ook ik je dus aan rustig te blijven. Gefrustreerd rondlopen helpt niemand vooruit. (edit: dit heb je blijkbaar al opgeklaard met Warre)

Om dan toch nog een poging te doen je te helpen
    - Zorg dat je de recentste browserversie hebt
    - Zorg dat Javascript enabled is in je browser
    - schakel addblock uit
    - clear je volledige cache

Mocht geen van deze helpen, probeer eens op een andere computer om te kijken of het probleem zich ook daar voordoet.

Er zijn in het verleden nog spelers geweest met hetzelfde probleem, en zij hebben het opgelost gekregen (ref. https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/scherm-blijft-leeg.197722/ ), ik heb er dus ook vertrouwen in dat jij het ook opgelost zal krijgen. Ik zou het jammer vinden dat je daarom zou stoppen op TW.

Laatst bewerkt: 17. mei 2017
    Jo Han vindt dit leuk.
  2. Giyes

Giyes

Lid geworden:
    16. mei 2017
    Leuk Bevonden:
    0
    Poo, om verwarring te vermijden: ik heb helemaal geen frustraties noch woede. Ook overbodig om het daarover te hebben. Ik heb alle instructies gevolgd die je me gaf en deze werkten helaas niet, opnieuw getest en niks, alles is nog even geblokkeerd als daarvoor.

Ik heb nog te maken gehad met botchecks, maar nooit problemen gehad. Enkel bij jullie botcheck geraak ik er niet door, helemaal geblokkeerd en onzichtbaar. Bij deze is dit m'n laatste post, ik bedank jullie voor de hulp en steun, maar ik stop ermee, gezien ik niks anders kan doen dan wat jullie gevraagd hebben en dit uiteindelijk gefaald heeft, jammer genoeg. Verder reageer ik liever niet meer op volgende antwoorden.

Veel spelplezier aan allen!

3. Made by God

Made by God

Lid geworden:
    24. jun 2013
    Leuk Bevonden:
    28
    Verdien Prestaties

Je krijgt een vlag wanneer je een prestatie verdient. Hoe hoger het level van de prestatie, hoe beter de vlag zal zijn.

Volgende vlag: Unbekannter Award (Brons - Level 2)
    19 / 20

Staat nog in het Duits ;)

4. Poo.

Lid geworden:
    30. jul 2013
    Leuk Bevonden:
    547
    Hey!

Dit is alreeds bekent en wordt verholpen in update 8.87!
    Toch enorm bedankt voor je melding!

5. KiYa

KiYa

Lid geworden:
    12. aug 2017
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zonet een foutje ontdekt op wereld 57:

Als je nog niet in een stam zit, en als je dan vanboven op ´stam´ klikt´, zie je de stammen in de buurt en je kan je aanmelden en bij sommige stammen kun je onmiddellijk toetreden.

Maar als ik op daarop klik, op onmiddellijk toetreden, dan komt er te staan:
    Wil je (stamnaam) werkelijk uitnodigen om lid te worden?

Die zin klopt, volgens mij, toch helemaal niet!! Nu lijkt het net alsof ik die hele stam uitnodig om van mij lid te worden xD

6. Falcon Horus

Falcon Horus

Lid geworden:
    21. okt 2009
    Leuk Bevonden:
    1
    Via support deze richting uitgestuurd, dus bij deze wil ik even een spellingsfoutje melden op wereld 56 in het venster van de stamopdracht voor grondstoffen (omdat deze nou net actief is bij mij). Ik zag het ook maar bij toeval dus het kan er waarschijnlijk al even staan zo, maar er staat dus een L te weinig bij het woord mijpaal in volgende zin:

WatBlaasJeInMijnOor? vindt dit leuk.
  7. WatBlaasJeInMijnOor?

WatBlaasJeInMijnOor? Tribal Wars Team Game Mod

Lid geworden:
    28. mei 2012
    Leuk Bevonden:
    630
    Land:
    Zo staat het er inderdaad ook bij mij:

8. Poo.

Lid geworden:
    30. jul 2013
    Leuk Bevonden:
    547
    Thx, gecorrigeerd. Dit zal in een volgende taalupdate ingame zichtbaar worden :)