[Taalfouten] GAME: Spel- en Taalfouten

Discussie in 'Bugs, Fouten & Serverproblemen' gestart door Duckje, 21. feb 2011.

Deel Deze Pagina

1. Poo.

Poo. Tribal Wars Team Community Manager

Lid geworden:
    30. jul 2013
    Leuk Bevonden:
    586
    thx, we laten alles nakijken.

2. Aapjeham

Aapjeham

Lid geworden:
    19. mrt 2017
    Leuk Bevonden:
    0
    Telaat.png
    voltooing -> voltooiing

3. Poo.

Lid geworden:
    30. jul 2013
    Leuk Bevonden:
    586
    Bedankt. We hebben dit aangepast en dit zal in een eerstkomende update meegenomen worden.

4. .Sambuca

.Sambuca

Lid geworden:
    10. nov 2016
    Leuk Bevonden:
    38
    Houd je vrienden in de gaten door ze toe te voegen aan je lijst! Vrienden kunnen zien welke premium functies je gebruikt en jouw cadeau's sturen. Wees echter op je hoede, want het accepteren van verzoeken van andere spelers zorgt ervoor dat zij kunnen zien wanneer je online bent.

Jouw moet jou zijn
    Profiel -> vrienden

5. Poo.

Lid geworden:
    30. jul 2013
    Leuk Bevonden:
    586
    Bedankt, aangepast.

Het wordt in een komende taalupdate meegenomen.

6. Vanquisher.

Vanquisher.

Lid geworden:
    12. okt 2012
    Leuk Bevonden:
    53
    Hoop trouwens dat dit effect niet stacked met de vlaggen booster :p
    want dan kunnen we munten gaan slaan voor -24*2*2 -10 = -106% van de kosten oftewel gratis munten :p

7. Poo.

Lid geworden:
    30. jul 2013
    Leuk Bevonden:
    586
    Dit probleem is geweten en alreeds doorgegeven, verder zijn ze niet stackbaar.

Vanquisher. vindt dit leuk.
  8. Giyes

Giyes

Lid geworden:
    16. mei 2017
    Leuk Bevonden:
    0
    hoi, ik ben Giyes, actief op w54 en w55. mijn probleem is als volgt: op een bepaald moment sluiten alle functies zich en kan ik het spel niet meer spelen. in bijlage zie je de smalle, lege balk die mijn dorp moet voorstellen. als ik waar dan ook naartoe wil gaan (kaart, instellingen, ranglijst, etc etc) dan blijft die balk daar staan. kan iemand mij hier zsm uit helpen?

Bijgevoegde bestanden:

9. Jo Han

Jo Han Tribal Wars Team Game Mod

Lid geworden:
    23. aug 2016
    Leuk Bevonden:
    622
    Land:
    Kan je misschien eens je cache en browsergeschiedenis legen?
    Gebruik je toevallig scripts/adblocker?

10. Poo.

Lid geworden:
    30. jul 2013
    Leuk Bevonden:
    586
    Dit is je botcheck die blijft hangen. Log even in op een andere browser en vervolledig de botcheck.

11. Giyes

Giyes

Lid geworden:
    16. mei 2017
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb enkel een adblocker, maar die heb ik geprobeerd uit te schakelen, werkt evenmin.

12. Giyes

Giyes

Lid geworden:
    16. mei 2017
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe doe ik die botcheck? ik heb het al op andere browsers geprobeerd, adblocker uitgeschakeld, cache- en browserhistorie gewist, niks dat werkt..

13. Giyes

Giyes

Lid geworden:
    16. mei 2017
    Leuk Bevonden:
    0
    pffff.. een mens zou snel afgehaakt zijn op het spel. ik weet niet eens of het een botcheck is of niet. maar aan de makers: dringend wat werk aan het spel. als mensen hiervoor betalen, kan je zoiets niet maken. ik heb al veel uitgeprobeerd, als er niemand is die me verder kan helpen, dan stop ik gelijk met het spel, geen probleem.

14. .Sadye

.Sadye

Lid geworden:
    10. apr 2011
    Leuk Bevonden:
    41
    Land:
    Even rustig aan doen. Met de info die jij hebt gegeven kunnen we je niet echt helpen hè.

Op welke URL krijg je dit, in welke browser, welke extensies heb je geïnstalleerd (en welke zijn actief?).

15. Giyes

Giyes

Lid geworden:
    16. mei 2017
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, sorry, ik ben wel rustig, maar het is jammer dat dit mogelijk is bij een premium game als tribalwars.
    Ik ben actief op Google Chrome, extensies (Adblocker, maar deze heb ik ook uitgeschakeld om te zien of het daaraan lag: niks gebeurd)

16. .Sadye

.Sadye

Lid geworden:
    10. apr 2011
    Leuk Bevonden:
    41
    Land:
    Kan je eens proberen de site te bezoeken in incognito modus (ctrl+shift+n). Werkt het daar wel?

17. Giyes

Giyes

Lid geworden:
    16. mei 2017
    Leuk Bevonden:
    0
    ook daar werkt het niet..

18. Giyes

Giyes

Lid geworden:
    16. mei 2017
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb beslist, ik ga stoppen met het spel. Zoiets is onverantwoordelijk om te laten gebeuren bij dit soort spellen. Zeker als je kiest om ervoor te betalen en meerdere dorpen zou bezitten en goed op dreef bent en dan ben je het plots kwijt door een amateuristische fout van het spel. Bedankt voor de snelle reacties en voor de hulp, toch is die jammer genoeg tevergeefs geweest. Veel spelplezier iedereen!

19. warre

warre

Lid geworden:
    19. feb 2008
    Leuk Bevonden:
    134
    Land:
    Alsjeblieft joh stel jezelf toch eens niet zo aan. Het gebeurt enkel bij jou momenteel en niet bij al de andere spelers. Toch zit jij hier gelijk een malle de schuld aan innogames te geven terwijl het vrij zeker aan jou hardware of software ligt. Wat wil je ? Dat innogames je een nieuwe pc koopt en maandelijks onderhoud op je pc doet zodat dit koet voorkomt ???

De oplossing is hoogst waarschijnlijk al gegeven door poo. De bot ckeck. Maar waarschijnlijk heb je dat niet goed gelezen of geprobeerd omdat je te druk was met razen en roepen. Je was zelfs zo opgefockt dat je het hebt gepost in het eerste het beste topic dat er totaal niet voor bedoelt is.

Dus ofwel wordt je even kalm en proberen we allemaal samen een oplossing een oplossing te vinden en anders is het voor een ieder beter dat jij er idd maar weer mee stopt.

20. Giyes

Giyes

Lid geworden:
    16. mei 2017
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat jij je nu vooral opwindt. ik ben nochtans heel kalm, maar dat zie je niet direct aan getypte posts. ik ben op vlak van dit soort games inderdaad redelijk ongeduldig als een real-time spel blokkeert. zeker metdat je bij tribalwars elk moment overmeesterd kan worden en al heel snel achterstand kan krijgen. als zoiets gebeurt, dan is het sowieso beter om te stoppen. het is heel simpel: ik wil op zich niks. me slechts vermaken. en als dat niet lukt, doe ik iets anders. ik ga wel stoppen, zo hoeft niemand moeite te doen, en het is zoals je zei, als het enkel en alleen aan mijn pc ligt, dan is dat geen probleem. ik heb een optimaal, goedwerkende pc en als een game niet werkt, dan verlies ik redelijk snel m'n geduld en interesse, in alle rust en kalmte. het is maar een spel uiteindelijk :) good game everyone!