Gaan Punten Verloren?

DeletedUser

Guest
halialo!

ik vroeg me af of je na een aanval je punten verliest :confused:

Ciao!
 

DeletedUser

Guest
Punten van je dorp kan je alleen verliezen als er iets word afgebroken in je dorp.

Dit kan je zelf doen als je village headquarter lvl 15 is of als ene andere speler je muur neerhaald met rammen of gebouwen met catapulten bombardeert.
 

DeletedUser

Guest
Punten van je dorp kan je alleen verliezen als er iets word afgebroken in je dorp.

Dit kan je zelf doen als je village headquarter lvl 15 is of als ene andere speler je muur neerhaald met rammen of gebouwen met catapulten bombardeert.

Kan je bij een belegering eigenlijk efficient terugschieten met katapults of is de katapult alleen maar geschikt voor de aanval?
 
Reactiescore
2.490
er is ook de mogelijkheid om de catapult te laten verdedigen...
t is een redelijk nutteloze unit;) hij kost veel te duur om te laten verdedigen

je kan hem bv wel maken als je dringen def nodig hebt en je kazerne is al druk bezig :)
 

DeletedUser

Guest
er is ook de mogelijkheid om de catapult te laten verdedigen...
t is een redelijk nutteloze unit;) hij kost veel te duur om te laten verdedigen

je kan hem bv wel maken als je dringen def nodig hebt en je kazerne is al druk bezig :)

MAAR hij help wel verassend goed... dat stod ergens op .net of hier
 

DeletedUser

Guest
ok ik wist dat ie best voor de aanval geschikt was maar ik vroeg mij af of je er ook mee kon verdedigen ( met efficientieverlies ) maar het gaat dus .
 
Reactiescore
2.490
eigenlijk is zijn aanvalsterkte gelijk aan zijn algemene verdediging ;)

maar de unit is gewoon te duur en neemt teveel boerderijplaatsen in om efficient als verdediging te gebruiken...

alleen als je echt noodzakelijk veel defence in korte tijd nodig hebt ;)
cata's
zwaard/speer
zware cav

zijn 3 gebouwen tegelijkertijd bezig ;)
 

DeletedUser

Guest
en ook als je ze voor aanvallen gebruikt en ze staan tussendoor in je dorp: extra verdediging mag altijd...:)
 
Bovenaan