GA End-game editie

Reactiescore
1.016
Ik bied de helft!
 
Reactiescore
2.433
Welk account zal zich het meest gaan bewijzen?
Do Not Eat Yellow Snow.
Het account dat de zuid rim van Salt domineert met een ligging wat enorm veel potentieel bevat. Tevens is gebleken dat de flanken van enorm grote waarde zijn in het hedendaagse TW. Toen ze de overstap maakte richting Salt hebben ze hun account laten internen en de jump naar de rim gemaakt om de phalanx zuid te sluiten. Ze hebben zich hier in een sneltempo gevestigd door middel van een groot arsenaal aan barbarendorpen te edelen. Hier is wat commentaar opgekomen die in mijn optiek onnodig was aangezien het een niet meer dan logische zet was. Snow heeft een vrij groot front met de geduchte tegenstander Mienmaaiers wat een meer dan prima account is en nu heeft het ook alle schijn dat IJYKO zich onder Mien gaat vestigen en front nemen. Op 73 heeft Snow reeds bewezen defensief verdomd sterk te zijn. Het team heeft ook leuke aanvulling gekregen met de spelers van Absurd die op 73 ook heel sterk gepresteerd hebben.


Welk team zal zich het meest gaan bewijzen?
Kyuka
Bewezen top account waar de tientonner aan het roer staat. Op 71 hebben ze reeds bewezen een enorm sterk account te zijn dat edelspam deffen en offen meer dan onder de knie heeft. Als ik hoor dat Melvin zich nog een jaartje vrij heeft genomen en onderhand in zijn W71 ritme zit waar hij 4 nachten heeft doorgetrokken doet me dat toch even slikken. Met Dirk hebben ze ook een vaste nachter in huis en geloof dat er nog enkele nachters aanwezig zijn, activiteit zal dus meer dan snor zitten. Verder weet iedereen wel dat Melvin offensief verdomd sterk is en goede massaplanningen uit zijn mouw kan schudden. Ben benieuwd hoe deze in elkaar gaan zitten op toren wat toch iets anders zit, zeker met de regel van maximaal 8 edels/dorp.

Welke stam gaat zich het meest bewijzen?
Gaat denk ik wel gelijkwaardig op. Salt is iets meer newgen in tegenstelling tot Tyrant dus hebben meer te bewijzen wat we effectief in huis hebben. De oldgenners van Tyrant moeten dan weer gaan tonen hoe ze meedraaien in het hedendaagse TW wat wellicht toch anders ligt als de oude werelden. Beide partijen beschikken over meer dan genoeg kwaliteit om mooie dingen te laten zien en gok dat dit zeker ook zal gaan gebeuren.

Welk team gaat OFFENSIEF het meest laten zien?
Gezien de portemonnee waar Night Train over beschikt zullen deze sowieso al een significant voordeel hebben op vlak van aantal edels die ze eruit kunnen gooien. Even zonder dollen, de spelers op dit account hebben zich offensief al meermaals bewezen. Het account is aanvallend ingesteld en niet vies van nachtblitzen. Reeds samen met Why Not? het account THC zoek gespeeld en ben benieuwd of ze dit nogmaals kunnen herhalen. De bespelers timen ook gewoon als losgeslagen beesten, heb alvast medelijden met de fronters!!


Welk team gaat DEFENSIEF het meest laten zien?
Norey
Met 1 van de betere deffers van dit spel op het account heb ik een hoge pet van ze op. Laurens heeft zich in het verleden volgens mij al meermaals bewezen defensief van een ander niveau te zijn. Persoonlijk heb ik het gevoel dat hij door sommigen onterecht onderschat wordt al gok ik dat hij deze wereld het tegendeel zal gaan bewijzen. Hij pakt ook veel (deff)VV's op en aan zo'n spelers heb je gewoon erg veel in de stam. De rest van Norey ken ik zelf niet al te goed maar er is me wel verteld dat deze ook over veel kwaliteit beschikken.

Welke individuen gaan zichzelf het meest laten zien in stambelang?
Nigel & Jens van Qui Intus Diaboli.
Meest prominente VV'ers van Salt waarbij een VV'tje nooit teveel is. Ook kan je altijd bij ze terecht voor raad en hun mening over bepaalde zaken. Cijferen zich ook weg voor de stam, een gs-rondje, stackaanvraag of eventuele clears zijn nooit een probleem.

Schedel
Zelfde geldt voor hun als wat hierboven staat. Voor VV's zijn ze ook altijd wel te vinden en bovendien zetten Mathieu en Mats zich ook in voor de stam met betrekking op offensief vlak wat duidelijk te merken was in de early.

Rik
Staat altijd paraat om in te vallen en gaat met plezier ergens deffen/offen. Topper

Wat wordt de top 3 aan het eind van de rit?
Winst Tyrant:
Noire
Reol

Dotn

Winst Salt:
Schedel
QID
Snow


Welke accounts van de tegenstander, acht je als meest gevaarlijk?
Reol
Voor mij een redelijk onbekend account, misschien dat ik ze vandaar zo gevaarlijk acht. Ze beschikken over mooie phalanx en een leuk front dus ben benieuwd wat ze gaan brengen. Volgens mij beschikken ze ook over een behoorlijk aantal pakketjes, VB's en decreten aangezien ze redleijk vaak hoog te vinden waren bij het abuse event.

Als je kijkt naar je (toekomstig) directe front, wat zijn je verwachtingen?
Abusing The Law
Ik vind het een leuk account om mee te fronten aangezien ze ook gezellig zijn en wel te vinden zijn voor een leuke babbel. Denk dat we beiden staan voor een leuke, faire strijd die er zeker zal aankomen. Is ook kwalitatief een goed account dat beschikt over de nodige ervaring & skills, ik verwacht een mooie strijd.

Welk team gaat er als eerst '' op vakantie '' ?
Zodra Calpaca incomings krijgt is Joachiem er vandoor, ver naar Frankrijk op de kamer met een Franse schone. Hoop dat deze wereld zijn excuses wat geloofwaardiger zijn!!

Battle
Cacturne vs. TDM
Mashup. vs. Beertje Paddington
TheProphecy. vs. ATL
Shelby
vs. Stolz
Night Train vs. TAS
Why Not vs.
Norey
Inevitable. vs. Reol
Schedel
vs. Dotn
What The Duck vs.
Murus
QID vs. Kyuka
Snow
vs. TNP vs. Mienmaaiers

Cacturne vs. Mashup
Shelby vs. ATL
NT vs. Norey
Schedel
vs. REOL
Snow vs. Kyuka vs. Murus

Cacturne vs Norey
Shelby vs. Schedel vs. Kyuka

Norey vs
Schedel
 
Reactiescore
207
Welke accounts van de tegenstander, acht je als meest gevaarlijk?
Reol
Voor mij een redelijk onbekend account, misschien dat ik ze vandaar zo gevaarlijk acht. Ze beschikken over mooie phalanx en een leuk front dus ben benieuwd wat ze gaan brengen. Volgens mij beschikken ze ook over een behoorlijk aantal pakketjes, VB's en decreten aangezien ze redleijk vaak hoog te vinden waren bij het abuse event.


Emile onbekend ? :eek:
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Welke accounts van de tegenstander, acht je als meest gevaarlijk?
Reol
Voor mij een redelijk onbekend account, misschien dat ik ze vandaar zo gevaarlijk acht. Ze beschikken over mooie phalanx en een leuk front dus ben benieuwd wat ze gaan brengen. Volgens mij beschikken ze ook over een behoorlijk aantal pakketjes, VB's en decreten aangezien ze redleijk vaak hoog te vinden waren bij het abuse event.


Emile onbekend ? :eek:
Wie?
 
Reactiescore
1.089
Nog nooit van gehoord
 
Reactiescore
241
Nog nooit van gehoord

hqdefault.jpg
 
Reactiescore
476
Welke accounts van de tegenstander, acht je als meest gevaarlijk?
Reol
Voor mij een redelijk onbekend account, misschien dat ik ze vandaar zo gevaarlijk acht. Ze beschikken over mooie phalanx en een leuk front dus ben benieuwd wat ze gaan brengen. Volgens mij beschikken ze ook over een behoorlijk aantal pakketjes, VB's en decreten aangezien ze redleijk vaak hoog te vinden waren bij het abuse event.


Emile onbekend ? :eek:

Niemand van REOL is echt aanwezig op AF, dus ik snap wel waar dat onbekende imago vandaan komt bij sommigen. Hou ik wel van, kan toch onbewust een underdogpositie geven.
 
Reactiescore
1.918
Meest onderschatte speler: Het account REOL lijkt pittig wat ervaring te hebben, beschikt over mooie OD cijfers en edelt slim. Deze jongens liggen nu nog low onder de radar maar zodra ze front vormen, kunnen ze misschien wel voor wat spektakel gaan zorgen.
!!!!!!!!
 
Reactiescore
476

Uitroeptekens zijn niet nodig hoor. Ik zeg niks raars als reactie op je post. Je zegt dat het acc pittig veel ervaring lijkt te hebben dus je wel wat verwacht wanneer het front actief wordt.
Je noemt het low onder de radar, ik bedoel het als afzijdig blijven op het AF/achtergrond en daarmee wellicht onbekend, dus underdog.
Lijkt me een prettige uitgangspositie. Bedankt daarvoor :)
 
Reactiescore
2.062
Meer lijstjes!
 
Reactiescore
222
Uitroeptekens zijn niet nodig hoor. Ik zeg niks raars als reactie op je post. Je zegt dat het acc pittig veel ervaring lijkt te hebben dus je wel wat verwacht wanneer het front actief wordt.
Je noemt het low onder de radar, ik bedoel het als afzijdig blijven op het AF/achtergrond en daarmee wellicht onbekend, dus underdog.
Lijkt me een prettige uitgangspositie. Bedankt daarvoor :)
Reol zijn ook naabs joh :santa:
 
Reactiescore
5.593
Maak lijstjes bvd
 
Bovenaan