GA End-game editie

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Welke individuen gaan zichzelf het meest laten zien in stambelang?
Salt: René, Rik, Matthi en Mathieu.

Tyrant: Dirk, Sean, Laurens, Noah en Thomas.

Thanks voor benoeming Melvin!
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
je lijkt wel op roald?? Die zei hetzelfde?
 
Reactiescore
1.148
Ook weinig vertrouwen in Deceiver.. en dat van je ‘leider’!

Kansloos.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Reactiescore
1.148
Reactiescore
56
Welk account zal zich het meest gaan bewijzen?
Finis Amarum.

Welk team zal zich het meest gaan bewijzen?
Finis Amarum.

Welke stam gaat zich het meest bewijzen?
Zoet

Welk team gaat OFFENSIEF het meest laten zien?
Finis Amarum.

Welk team gaat DEFENSIEF het meest laten zien?
Finis Amarum.

Welke individuen gaan zichzelf het meest laten zien in stambelang?
Finis Amarum.

Wat wordt de top 3 aan het eind van de rit? Finis Amarum. Finis Amarum. Finis Amarum.

Welke accounts van de tegenstander, acht je als meest gevaarlijk?

Finis Amarum.

Als je kijkt naar je (toekomstig) directe front, wat zijn je verwachtingen?
Finis Amarum.
Welk team gaat er als eerst '' op vakantie '' ?

why not

Voor welk account heb je het meeste respect, kies 1 van je stam en 1 van je tegenstander niemand, tzijn allemaal pannenkoeken
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
De volgende Golden Awards is gesponsord door: Intern Ior.

Beste speler: Intern Ior, wat een ongelofelijk account met oneindige potentie. Een superteam onder leiding van Alex, hoe kan dit mis gaan? Zeker benieuwd wat dit prachtige account in de toekomst kan gaan doen.
Beste stam: Dante, stam die de wereld kan winnen zolang Intern Ior in de stam blijft.
De beste stam speler: Dat is dan de speler met het meeste ODD, Intern Ior. Er staat ene Holbra boven ze, maar wie is dat nou weer.
Het grootste ego: EGO
Beste leider:
Leiding van Dante, briljante zet om Intern Ior te recruiten ipv een massa op ze te doen. Dat hadden jullie nooit succesvol kunnen voltooien tegen zo´n account.
Slechtste leider: Leiding van Gertje, ze lieten Intern Ior uit hun vingers glippen. Eeuwig zonde.
Meest overschatte stam: Dejavu, missen toch spelers zoals Intern Ior die niet bang zijn om hun eigen troepen op te offeren voor het succes van de stam.
Meest onderschatte stam: Dante, heb nog niemand horen zeggen dat deze stam de wereld gaat winnen, snap ik echt niet. Met Intern Ior aan hun zijde zijn ze onoverwinnelijk.
Meest overschatte speler: Iedereen die boven Intern Ior op de ranglijst staat, punten vechten niet sukkels.
Meest onderschatte speler: Dit was een lastige maar moet toch voor Intern Ior gaan, met die ligging en spelers zie ik het niet anders gaan dan wereldwinst, en dat heeft nog niemand anders benoemd.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Intern Ior, want ik wil ook de wereld winnen.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Overig. Intern Ior is genoeg voor me.
Mooiste spelers naam: Intern Ior
Mooiste stam naam:
Bestaat nog niet.
Het tofste topic: Golden Awards
Het domste topic: Golden Awards
Favoriete forum poster:
Arraghi, Serratus Anterior, Empiror
Minst favoriete forum poster: Cacturne
Dikste wannabe op het forum: Cacturne
Dikste wannabe in het spel: Cacturne
Mooiste profiel foto van spelers:
114313_large
Mooiste profiel foto van stammen: Bestaat nog niet.
Mooiste actie van de wereld: Dante die Intern Ior recruit terwijl ze on-winbare massa aan het plannen waren

Meest belovende speler voor de toekomst:
Hmm ik denk Intern Ior, die pakken iedereen aan.
Meest belovende stam voor de toekomst: Dante, of anders de stam die Intern Ior recruteerd
Grootste blunder: Toen een willekeurige noob Intern Ior op de blocklist zette. Dat was zelfmoord.
Voor wie heb je nu echt respect: Team Intern Ior
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Iedereen met Premium Punten (Intern Ior)
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Ik mis Alexje @arrighi
 
Bovenaan