GA End-game editie

Reactiescore
5.590
Dames, heren en Matthi,

Ik had eigenlijk het standaard GA-Lijstje wel gezien ondertussen, dus ik besloot om eens een nieuw ideetje op te gooien. In het kader van objectiviteit - dat ik van die ene Jeroen heb geleerd- leek het me leuk om iedere deelnemer eens ook naar hun tegenstander te laten kijken.

Dit topic zal bestaan uit twee onderdelen:
1) Standaard award lijstje, maar puur op end-game gericht.
2)Een soort battle, uitgaand van verwachtingen

De GA vragen zijn als volgt:
Welk account zal zich het meest gaan bewijzen?
Kijk hierbij naar alle factoren, ligging, ervaring, grootte van het front etc.

Welk team zal zich het meest gaan bewijzen?
Kijk hierbij puur naar het team, neem ligging bijvoorbeeld niet mee. Welk team heeft bijv de grootste balans tussen activiteit en skill, tussen offers en deffers etc.

Welke stam gaat zich het meest bewijzen?
Kijk hierbij naar het algemene beeld, welke stam ligt er het best voor of heeft de mogelijkheid zichzelf het meest te bewijzen én gaat dit ook doen?

Welk team gaat OFFENSIEF het meest laten zien?
Kijk naar teams, welk team gaat offensief shinen in de end-game?

Welk team gaat DEFENSIEF het meest laten zien?
Zelfde als hierboven.

Welke individuen gaan zichzelf het meest laten zien in stambelang?
Denk hierbij aan massa's maken, VV-pakken etc.

Wat wordt de top 3 aan het eind van de rit?

Welke accounts van de tegenstander, acht je als meest gevaarlijk?

Logische vraag lijkt me.

Als je kijkt naar je (toekomstig) directe front, wat zijn je verwachtingen?

Welk team gaat er als eerst '' op vakantie '' ?

Van welk team verwacht je als eerst dat ze de 100km triatlon gaan doen?

Voor welk account heb je het meeste respect, kies 1 van je stam en 1 van je tegenstander.

Voel je AUB vrij om awards toe te voegen in je lijst zodat deze steeds uitgebreider gaat worden. Zelf was mijn inspiratie een beetje op, dus vandaar.



1. GA Lijst
Mijn GA:

Welk account gaat zich bewijzen?
Ik denk Kyuka omdat zij een vrij gunstige ligging hebben, een aantal mooie diepe dorpen, degelijk front waarbij ik Kyuka een klasse sterker schat dan hun directe tegenstander. In combinatie met hun activiteit, spelinzicht en naja, Melvins kut acties, denk ik dat dit account echt wel potten gaat breken en gaat laten zien dat zij niets anders doen dan winnen.

Aan de kant van Salt ga ik voor
Cacturne omdat zij toch een vrij cruciale rim-ligging hebben waar veel potentie in zit. Qua grootte en misschien ook hun doel op deze wereld nog niet waar zijn moet, maar ik denk dat hun ligging in combinatie met de kwaliteit die hierop speelt cruciaal zijn. Jammer dat mijn maat Rob gekicked is van het accounts, toch weer een flinke kwaliteitsdaling op Cacturne. Nogmaals, puur kijkend naar ligging en kwaliteit dat er speelt, denk ik dat het account cruciaal kan zijn. Echter weet ik niet of de gedrevenheid en activiteit hier is en hoe zij ingezet worden door de leiding.

Welk team gaat zich bewijzen?

Deceiver is dat in mijn opinie. Sterk team dat zeker gebaad is bij lekker aanvallen en verdedigen, veel kwaliteit, veel inzicht etc. Daarbuiten denk ik een mooie combinatie van spelers. Voor de rest zou ik ook mijn eigen team Noire hier benoemen, ik denk dat we als account zijnde een mooie verdeling hebben tussen spelers. Goede deffers als Laurens, maar ook het inzicht van Jordi. In combinatie met activiteit en de andere spelers die all-round sterk zijn, brengt dit een mooie balans.

Bij de kant van Salt, ga ik denk ik vanzelfsprekend moeten kiezen voor
Schedel. Veel gewonnen, veel ervaring, offensief en defensief goede spelers en in combinatie met de samenwerking die zij al jarenlang hebben ,moet dit een geoliede machine zijn.

Welke stam gaat zich het meest bewijzen?
Allebei denk ik, ik denk dat er voor Salt veel te bewijzen is omdat zij over het algemeen de rol hebben van underdog, new gen etc. Voor het valt er denk ik veel te halen uit het verslaan of winnen van Tyrant. Voor Tyrant valt er ook veel te bewijzen, veel spelers zijn old-gens en het beeld begint de heersen dat die toch aardig overschat zijn en moeilijk mee kunnen met het huidig TW. Daarbij moet Tyrant hun favoriete rol wel eer aan doen. Voor allebei valt er veel te bewijzen en ik denk dat ze dit ook allebei gaan doen. Misschien Salt iets meer, omdat zij toch al mooie winsten hebben gepakt, waar niks anders dan lof over te spreken valt.


Welk team gaat zich offensief het meest bewijzen?
Kyuka, Kyuka heeft een mooie ligging en een aanvallend ingestelde Melvin. Melvin heeft de touwtjes graag in handen en samen met zijn nachtelijke vrienden zullen er ongetwijfeld mooie blitzes tevoorschijn komen. Daarbij is Melvin niet vies van lekker edels spammen en hier is hij dan ook vreselijk goed in. Hij heeft er zelfs een jaar voor vrij genomen, dus die jongen hebt tijd zat hele dag edels te spammen.

Night Train kies ik voor Salt. Ik denk dat zij offensief sterk zijn, misschien dat mijn lieftallige co Laurens er anders over denkt, maar ik heb wel veel goede dingen van ze gezien op voorgaande werelden. Zij zullen ook lekker gaan blitzen en edelspammen en zo niet, dan op een andere manier.

Welk team gaat zich defensief het meest bewijzen?
Ik denk
Noire, Noire heeft defensief gezien met o.a. @DragonShield3 natuurlijk een topper in huis. Ik merk dat hij door enkele tegenstanders soms bespottelijk onderschat wordt, terwijl sommige hem misschien overschatten. Ik denk dat wij als team ontzettend blij met Den Lau zijn en ahv het verleden overtuigd zijn van zijn kwaliteiten als deffer. Verder weet ik dat Elias verdedigend sterk is evenals mezelf en de andere bespelers. Onze fronten zijn ook relatief groter, dus ik denk dat er weinig te vervelen valt.

Schedel zal ook hun handen vol hebben aan Gezever van de Negen aka Deceiver. Ik acht Schedel in staat om defensief goed te kunnen weren tegen Deceiver. Ik denk dat het acc zeer gestructureerd is en defensief de nodige ervaring heeft om massa's goed te kunnen deffen.

Welke individuen gaan zichzelf het meest meest laten zien in stam belang?
Melvin is een jongen die de nodige VV's wilt pakken als het om aanvallen gaat. Andere namen die in me op komen van mijn eigen stam: Jordi, Laurens, Noah, Thomas TAS, Thorsten, Bas, Dirk.

Aan de kant van Salt verwacht ik personen als: Mathieu, Rene, Matthi, Maurice.

Wat wordt de top 10 aan het einde van de rit?
Mocht Salt winnen:
Schedel

Night train
Qui

Mocht Tyrant winnen:
Noire
Deceiver
Reol

Rim accies kunnen uiteraard ook nog, maar gok het voor nu hier op.

Als je kijkt naar je direct front, wat zijn je verwachtingen?
Ik neem even Why not? als direct front. Ik denk dat ze offensief best wel wat kunnen brengen, dmv korte looptijden of gewoon flinke bashes. Qua defensief ben ik niet super enthousiast over dit team, aangezien ik meermaals slechte of mindere verhalen heb gehoord van voorgaande werelden. Zelf begreep ik ook dat Why not 3x gerekt is door Rob. en dat is ook wel een hele prestatie...
Ik vermoed dat Noire qua grootte van het account en kwaliteit wel iets sterker is, daarom verwacht ik dat Noire iets meer kan brengen. De tijd zal het leren, ik wil echter in geen vorm why not? disrespect brengen, aangezien ze al wel lekker bezig zijn geweest voor de stam en op holy.

Welke accounts van de tegenstander, acht je als meest gevaarlijk?
Ja, deze keer Shelby. Denk dat dit account goed bezet is en tevens speelt KataRobbe hier speelt. Denk dat ze sneaky best sterk kunnen zijn, zeker met Rene in het team die prima kan offen. Benieuwd wat ze gaan brengen als team.

Welk team gaat er als eerst '' op vakantie '' ?
Letterlijk gezien, Melvin. Zodra die weer naar het oostblok kan, is ie er te vinden. Buiten dat, denk ik dat op basis van voorgaande werelden dat Why not? er aardig wat van kan. Hoe dit gelopen is exact weet ik niet, ik baseer me gewoon op ex-stamgenoten ervan.

Voor welk account heb je het meeste respect, kies 1 van je stam en 1 van je tegenstander.
Sowieso deceiver, deceiver heeft altijd geprobeerd het spel te spelen zoals het oorspronkelijk bedoelt is. Lekker aanvallen, zonder al teveel trucjes en poespas. Ze hebben zich altijd direct uitgesproken tegen verschillende taferelen die geopperd waren, die op het randje waren. Het team is zeer sterk, zelfs zonder gekkigheid en intern/boost whatever.

Ik heb wel respect voor Schedel, keer op keer mee doen in de top. Gedreven als team, ervaren als team, toch hebben ze door de jaren heen denk ik een goede connectie opgebouwd. Tevens respecteer ik hen als tw-spelers en Warre voor zijn script-werk.






2. Battle
Dan is het nu tijd voor '' de battle '' . Het gaat als volgt, hieronder komen alle namen van de beide stammen te staan, op basis van de ranglijst. Vervolgens gaan we 1vs1 kijken wie wint en wie er uiteindelijk dus als laatste overblijft.


Schedel vs Noire
Qui vs Reol
NT vs Kyuka
What the duck vs Stolz
Why not? vs Deceiver
TNP vs murus
Shelby vs ATL
.Inevitable vs TAS
Yellow snow vs Mienmaaiers



Om niet meer assumpties te maken wie wel en niet als main accounts worden gezien, hou ik het even hierbij.
Ik zal weer beginnen, met mijn voorbeeld (REMINDER: EEN VOORBEELD, NIET MIJN MENING).

Schedel vs Noire
Qui vs Reol
NT vs Kyuka
What the duck
vs Stolz
Why not? vs Deceiver
TNP
vs murus
Shelby vs ATL
.Inevitable vs TAS
Yellow snow vs Mienmaaiers


--> Schedel vs Reol
Kyuka vs Stolz
Deceiver vs What the duck
Shelby vs TAS

Mienmaaiers helaas gediskwalificeerd wegens overtreding van de spelregels.

--> Schedel vs Kyuka
Deceive
r vs Shelby

--> Kyuka vs Deceiver

Deceiver, de winnaar!


Ik heb nu bewust bijna continu een van iedere stam laten winnen zodat het zo lang mogelijk stam vs stam blijft, echter zal dit lang niet altijd het geval zijn en dan ga je gewoon door met de spelers van dezelfde stam, oftewel Schedel vs Shelby bijv.
Mienmaaiers heeft zich gediskwalificeerd in dit geval, dit is natuurlijk puur fictief, maar dat komt omdat het anders niet helemaal uit kwam. Je mag dit na doen en iemand laten diskwalificeren als die bijv toch als mindere gezien wordt.

Hou alsjeblieft in de achterhoofd dat het gewoon voor de leuk is, durf dus ook '' kritisch'' te zijn. Probeer hier uiteraard ook binnen de stam no hard-feelings aan over te houden als bijv Sevii yellow snow laat verliezen van bijv Mienmaaiers.

Al met al hoop ik dat dit topic goed ontvangen gaat worden en dat we er met zijn alle een beetje de lol van in zien.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
5.590
Voel je dus aub vrij om leuke ''awards'' op te geven, ik zal die dan erbij zetten en zelf ook invullen in mijn lijstje die er al in staat!
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.133
Leuk initiatief
 
Laatst bewerkt:

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.759
Leuk initiatief
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Super leuk bedacht! Hoop dat er nog meer inzendingen zullen volgen
 
Reactiescore
1.148
Ik schrijf de winst alvast in mijn handtekening.
 
Reactiescore
241
Schedel vs Noire
Qui vs Reol
NT vs Kyuka
What the duck
vs Stolz
Why not? vs Deceiver
TNP
vs murus
Shelby vs ATL
.Inevitable vs TAS
Yellow snow vs Mienmaaiers


--> Schedel vs Reol
Kyuka vs Stolz
Deceiver vs What the duck
Shelby vs TAS

Mienmaaiers helaas gediskwalificeerd wegens overtreding van de spelregels.

--> Schedel vs Kyuka
Deceive
r vs Shelby

--> Kyuka vs Deceiver

Deceiver, de winnaar!

Je hebt dan nog gelijk ook...
Norey haalt de end game gewoonweg niet... :confused:
 
Reactiescore
2.062
Heel mooi tom, ga er tijd voor maken deze week. Maar eerst mn kratje bier..
 
Reactiescore
241
Heel mooi tom, ga er tijd voor maken deze week. Maar eerst mn kratje bier..

Enjoy!

bier-helm_1.jpg
 
Bovenaan