DeletedUser58228
Guest
das ook weer elk zijn speelstijl, ik heb nu eenmaal niet veel ijzer nodig
Het verschilt natuurlijk ook per dorp voor een verdedigent dorp heb je sneller ijzer nodig dan een offensieve dorp.
das ook weer elk zijn speelstijl, ik heb nu eenmaal niet veel ijzer nodig
gewoon alles uitbouwen
denk je dat ik dat meende -.-?
ik doe 10019 punten
ind maar ik vind het ook gewoon raar dat mensen werkplaats niet helemaal uitbouwen want ik heb ook gewoon clears met 300 ram en met wp lvl 2 of 3 ben je er weken mee bezig
Werkplaats: lvl 2. Je hebt nooit hoger dan lvl 2 nodig. Met lvl 2 werkplaats kun je bij wijze van de 219 rammen die nodig zijn om een lvl 20 muur naar lvl 0 te brengen maken, nog vér binnen de tijd die je nodig hebt voor een gemiddelde, let’s say 7000 bijltjes en 3000 LC. (dit is natuurlijk bij velen weer anders, maar je moet ergens een gemiddelde trekken, bij een boog-wereld is het eerder iets van 6300 bijl, 2500 LC en 500 BB). Je hebt dus nooit hoger dan lvl 2 nodig. Veel mensen bouwen door tot lvl 10 of lvl 15 zelfs, dit levert 51 punten op maximaal, terwijl je het met 22 punten minder precies zo goed kunt doen (kunstmatig hooghouden met -22 = bijv. -22 x 100 dorpen = -2200 punten, is natuurlijk niet een heel groot verschil, maar het is een cumulatief verschil die in verband staat met je andere gebouwen). Ook bespaar je hierbij weer op boerderij ruimte: 72 – 9 = 63 plaatsen.
Ik had het over een schuilplaats. Maar zijn er mensen die dat doen ?
Ik speel op een kerkwereld, en de schuil en werk helpen me aan punten gelijke dorpen die onder de 10.019 liggen. En ik heb toch de keus om een kerk op 1, 2 of 3 uit te bouwen.
Daarnaast werk ik met veel kata naast de ram, dus een hoger lvl van de werkplaats is wel handig om gelijke tijd te hebben met de afbouw van bereden en infanterie.
Kleine opmerking op deze: een hoge ODA is een gevolg, geen oorzaak.Denk je namelijk echt dat je met een hoge ODA, een hoge ranking het beter gaat afleggen tegen je vijandelijke buren?
en een kata def dorp duurt dusdanig lang in (weder)opbouw dat je je kan afvragen of het nut heeft. Is er eenmaal een gat geslagen en wordt de druk er op gehouden, dan is ie in no-time zwakker dan gemiddeld omdat de kata's veel te langzaam opbouwen.Ja, ik zei hierboven dat je werkplaats hoog moeten zijn om ze weer op te bouwen . Vooral bij een kata (deff) dorp. :catapult::catapult::catapult::catapult::catapult::catapult::catapult:
Kleine opmerking op deze: een hoge ODA is een gevolg, geen oorzaak.
- je ODA gaat omhoog áls je je buren aanvalt en domineert.
Mensen met een hoge ODA hebben meestal verzwakte clears dus . Je maakt meestal meer kans tegen zo'n iemand
Waardoor jouw ODA dus weer omhoog gaat
en een kata def dorp duurt dusdanig lang in (weder)opbouw dat je je kan afvragen of het nut heeft. Is er eenmaal een gat geslagen en wordt de druk er op gehouden, dan is ie in no-time zwakker dan gemiddeld omdat de kata's veel te langzaam opbouwen.
Van mensen met een hoge ODA kun je meestal verwachten dat ze offence zijn . Hoge ODA met een dorp is niet zo super slim dus
Lol er staat niks in de werkplaats in de maak dus je hebt er ook geen last van.
Sterker nog als je 300 kata's hebt en ridderitem van kata kan je een hele clear kapot maken als je muur lvl 20 is dus er valt weinig op te bouwen als je ook nog def troepen hebt
- je zal ondersteunde def in dat dorp moeten hebben.Lol er staat niks in de werkplaats in de maak dus je hebt er ook geen last van.
Sterker nog als je 300 kata's hebt en ridderitem van kata kan je een hele clear kapot maken als je muur lvl 20 is dus er valt weinig op te bouwen als je ook nog def troepen hebt
Als ik uit ga van een "full" kata, dan staan er 2901 kata in, en je ridder met signaalvuur.Een full kata dorp met ridderitem houdt zo'n 3 to 5 volle clear tegen volgens mij . Dus, dan ben je heel erg kapot