fusie

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser52173

Guest
ik ken die persoon niet , ik moet wel fuseren heb geen keuze en ze heeft 100kpunten en ik 10k punten dus is het nogal duidelijk :)

Je moet NOOIT bang zijn voor deze mensen. Vergeet niet dat je moraal mee hebt, gewoon de aanvallen van de MB dodgen en zijn aanvallen counteren, dan is zijn att. kapot en moet je zijn dorpen aanvallen. Dat heet je hoofd gebruiken.
 

DeletedUser

Guest
aha , geloof me ben odd gek dat weet ik wel , maar de probleem is dat ik niet zoveel online kan komen hij heeft all 10 clear verloren door mij
 

DeletedUser52173

Guest
Ga daar dan mee door! Vraag OS van je stamgenoten! Je moet niet zomaar opgeven!
 

DeletedUser

Guest
nou de reden is , dat ik niet meer zoveel online kan komen, omdat ik te agressief reager op school en zo en te veel problemen en dus pakken me ouders de ding waar ik het meest om geef en dat is dus tribelwars
 

DeletedUser

Guest
dan lijkt het mij in jouw geval beter om er tog maar wel mee te stoppen geloof mij ik heb ook 2 schooljaren verneukt door een ander spel iedereen kent het wel runescape egt te slecht voor woorden maar oo zo verslafend..
 

DeletedUser52173

Guest
dan lijkt het mij in jouw geval beter om er tog maar wel mee te stoppen geloof mij ik heb ook 2 schooljaren verneukt door een ander spel iedereen kent het wel runescape egt te slecht voor woorden maar oo zo verslafend..

RS is zooooooooooooo slecht...
 

DeletedUser16899

Guest
Sorry, het kwaad is al geschied.

Je kan wellicht een supportaanvraag doen, maar dat zal waarschijnlijk weinig uithalen.
Vertrouw nooit blindelings mensen, dit was gewoon een domme fout van jezelf.

Dit is het antwoord. Sorry.

Mega
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan