fusie

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
ik hulp nodig
ik zou gaan fuseren met 1 speler en nadat ze me dorpen heeft geedelt verander ze haar wachtwoord
dus heeft ze me opgelicht dus wat moet ik doen ??
 

DeletedUser

Guest
hah ik ben helemaal opgelicht
ik zou gaan fuseren met een speler , dus heeft ze me haar wachtwoord gestuurd op hyves , maar we zouden gaan fuseren op w 18 en dat is gebeurd me dorpen zijn geedelt , maar ik heb haar vv ook in w 20 , maar die is beëindigt en nu stuur ik haar berichten en geeft ze geen antwoord

dus wat moet ik er aan doen ??

hopelijk is dit duidelijk:cool::rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Sorry, het kwaad is al geschied.

Je kan wellicht een supportaanvraag doen, maar dat zal waarschijnlijk weinig uithalen.
Vertrouw nooit blindelings mensen, dit was gewoon een domme fout van jezelf.
 

DeletedUser

Guest
het is dom van me , ik ben nogal heel eerlijk en dat verwacht ik ook van anderen , en trouwens het is een gamen daar hoor je fun mee te hebben en wat die gene doet verpest het allleen maar
 

DeletedUser52173

Guest
ik hulp nodig
ik zou gaan fuseren met 1 speler en nadat ze me dorpen heeft geedelt verander ze haar wachtwoord
dus heeft ze me opgelicht dus wat moet ik doen ??


FAQ zei:
Q. Ik ben met iemand gefuseerd, maar nu probeer ik in te loggen op zijn account en blijkt het wachtwoord ongeldig.

A. Helaas, iemand heeft misbruik van je gemaakt om zo gemakkelijk dorpen te bemachtigen. Hier kan het Tribal Wars Team helaas niets aan doen. Fuseer alleen met iemand die je 100% zeker vertrouwd.
Helaas, er valt niks aan te doen.



En trouwens, die sig is echt geniaal ja.
 

DeletedUser

Guest
hier moet tribelwars iets aan gaan doen , want dit kan gwn niet :mad::mad::mad:
 

DeletedUser

Guest
Ze hebben het je op het forum van w18 al uitgelegd dat het gewoon een stomme fout is. Waarom zou je hier dan ook nog is een topic erover openen?:confused:
 

DeletedUser52174

Guest
Hahah lol :p jij baalt er wel heel erg van dat hij nu moet gaan stoppen eh?
 

DeletedUser52174

Guest
Ahh, word je dan niet depressief als je zo vaak ziet dat mensen op deze manier stoppen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan