Fusie-Vraag

Reactiescore
533
Beste forum-leden,

5dagen geleden is er tussen ons account X en een ander account Y beslist om te fuseren.

We namen hun over en de broer is herbegonnen op hetzelfde account Y.
De overnames vonden plaats 4 dagen geleden en internet delen staat al aan net nadat de overnames plaatsvonden.

Vermits de nieuwe co 5 dagen niet meer op TW is geweest (de broer wel!) en internet delen aanstaat. Mag de nieuwe co er dan al vanaf vandaag op?

Mvg,
He who doesn't know
 

DeletedUser

Guest
Stuur even gast-ingang link van account X. Misschien ben ik geïnteresseerd.

Of maak even een kaartje voor de duidelijkheid!
 
Reactiescore
533

DeletedUser

Guest
Was een grapje, sorry :$

Over je vraag, ik zat laatst met het zelfde probleem. Het account wat niet meer bespeelt gaat worden moet je op delete zetten op die wereld. Voordat het account dan weg is duurt 5 dagen, en pas als het account weg is kan die speler gaan spelen op het nieuwe account.
 
Reactiescore
533
Was een grapje, sorry :$

Over je vraag, ik zat laatst met het zelfde probleem. Het account wat niet meer bespeelt gaat worden moet je op delete zetten op die wereld. Voordat het account dan weg is duurt 5 dagen, en pas als het account weg is kan die speler gaan spelen op het nieuwe account.

Zeker?
Is dit niet eerder zo'n switch van accounts enkel gaat er van ons niemand op hun account.
 

DeletedUser59624

Guest
Is het niet zo dat bij een fusie het oude account volledig uit de ranglijsten verwijderd moet worden?

Maar ik zou gewoon even een ticket openen naar een game moderator..
 

DeletedUser

Guest
Is het niet zo dat bij een fusie het oude account volledig uit de ranglijsten verwijderd moet worden?

Maar ik zou gewoon even een ticket openen naar een game moderator..

Nee dat is niet zo, ik ken de situatie van een fusie waarbij 1 iemand nog op het account wilt blijven spelen. Zolang degene die overgaat 5 dagen niet inlogt is het goed, daarbij maakt het niet uit of het oude account nog in de ranglijst staat of niet.

Echter weet ik niet of zoiets ook geld bij hetzelfde ip adres, ik denk het wel?
 

DeletedUser59624

Guest
Nee dat is niet zo, ik ken de situatie van een fusie waarbij 1 iemand nog op het account wilt blijven spelen. Zolang degene die overgaat 5 dagen niet inlogt is het goed, daarbij maakt het niet uit of het oude account nog in de ranglijst staat of niet.

Echter weet ik niet of zoiets ook geld bij hetzelfde ip adres, ik denk het wel?

Mwah, in de eerste zin kun je gelijk hebben hoor, ivm twee verschillende ip adressen (hoewel ik de situatie nog nooit gezien heb). Maar in het bovenstaande geval is er maar één ip adres. Ik denk dat daarom sowieso niet kan. Je krijgt dan één account dat een ander account overneemt, en uiteindelijk allebei de accounts hetzelfde ip adres hebben...

Misschien wel hoor, ik heb die vv regels nooit echt heel duidelijk gevonden :p
 

DeletedUser34690

Guest
Beste forum-leden,

5dagen geleden is er tussen ons account X en een ander account Y beslist om te fuseren.

We namen hun over en de broer is herbegonnen op hetzelfde account Y.
De overnames vonden plaats 4 dagen geleden en internet delen staat al aan net nadat de overnames plaatsvonden.

Vermits de nieuwe co 5 dagen niet meer op TW is geweest (de broer wel!) en internet delen aanstaat. Mag de nieuwe co er dan al vanaf vandaag op?

Mvg,
He who doesn't know


Na 5 dagen mag dit inderdaad.
 
Bovenaan