Fusie Discre~LU

DeletedUser57186

Guest
Iets wat hier toch wel door velen als correct wordt aanzien maar toch fout is is het volgende:
Wanneer een persoon ervoor kiest om niet meer te reageren staat dat niet gelijk aan het feit dat de andere partij de discussie gewonnen heeft, al kan dat wel het geval zijn. Maar het is gewoonweg niet altijd zo.
Het probleem hier is dat men zo lang erop blijft ingaan met zogenaamde argumenten die soms kant noch wal raken en dat tot de andere partij geen zin meer heeft om verder te discussiëren. Vervolgens gaat men er dan maar van uit dat men gelijk had want er komt geen reactie meer.

Dit is dus niet naar jou gericht nu maar het is een fenomeen dat ik hier steeds vaker zie gebeuren en het begint soms nogal vervelend te worden.
Zeker aangezien er hier zelfs discussies gevoerd worden over het feit dat ze al dan niet kunnen discussiëren :eek:

Dat weet ik wel. Enzo bekeek ik het ook totaal niet.
Maar oldseven zit altijd te wenen dat hij zo serieus i en slim is enzo bla bla. Maar verder dan 1-2 zinnen komt hij wel nooit.
Als hij dan toch eens verder komt dan 1-2 zinnen in een post zijn het veel woorden maar niks van inhoud:

1.beetje standaard gelul.
2. feiten van de tegenpartij negeren
3. maar dan wel serieus reageren op het "spam" gedeelten
4. En weer standaard gelul.

Mijn niveau ook? o_O

Nee nee :p
 

DeletedUser30187

Guest
Willen jullie allen dat ik hier nou overal weer ga op lopen citeren en ga zeiken :eek:

Ik heb me de afgelopen dagen eigenlijk al wel genoeg vermaakt



Maar oldseven zit altijd te wenen dat hij zo serieus i en slim is enzo bla bla. Maar verder dan 1-2 zinnen komt hij wel nooit.
Als hij dan toch eens verder komt dan 1-2 zinnen in een post zijn het veel woorden maar niks van inhoud:

1.beetje standaard gelul.
2. feiten van de tegenpartij negeren
3. maar dan wel serieus reageren op het "spam" gedeelten
4. En weer standaard gelul.

Jammer dat ik hier dan nog niet één keer geheel serieus heb kunnen doen dus kun je dit ook niet roepen dat ik slim probeerde doen. Het is en blijft een forum en kan hier alles neer gooien wat mij bevalt :D

Verder lijkt mij het gewoon handig nu jullie mij heerlijk hebben vast lopen praten dat we ons mooi richten op waar dit topic voor bedoeld was??
 

DeletedUser64081

Guest
Forum onderwerp is niet interessant genoeg :cool:

Als jij van alles neerzet wat jou bevalt, en dat bevalt ons niet, posten wij toch lekker ook wat ons bevalt?:rolleyes:
 

DeletedUser30187

Guest
Forum onderwerp is niet interessant genoeg :cool:

Als jij van alles neerzet wat jou bevalt, en dat bevalt ons niet, posten wij toch lekker ook wat ons bevalt?:rolleyes:


dat moet ik dan zeker nageven inderdaad.
Maar toevallig stop ik nou met het van alles maar neer kwakken op het forum er komt wel weer eens een moment dat ik hier zin in heb en dan mogen jullie je sport weer gaan beoefenen natuurlijk.

Het moet leuk blijven :)
 

DeletedUser57186

Guest
Willen jullie allen dat ik hier nou overal weer ga op lopen citeren en ga zeiken :eek:

Ik heb me de afgelopen dagen eigenlijk al wel genoeg vermaakt





Jammer dat ik hier dan nog niet één keer geheel serieus heb kunnen doen dus kun je dit ook niet roepen dat ik slim probeerde doen. Het is en blijft een forum en kan hier alles neer gooien wat mij bevalt :D

Verder lijkt mij het gewoon handig nu jullie mij heerlijk hebben vast lopen praten dat we ons mooi richten op waar dit topic voor bedoeld was??

dat moet ik dan zeker nageven inderdaad.
Maar toevallig stop ik nou met het van alles maar neer kwakken op het forum er komt wel weer eens een moment dat ik hier zin in heb en dan mogen jullie je sport weer gaan beoefenen natuurlijk.

Het moet leuk blijven :)


het is nu officieel duidelijk. Jij zuigt echt niet normaal hard. Nog veel geluk stinkend dom noobje.
 

DeletedUser57186

Guest
er zullen meer inzien dat je gewoon een zuigende levenloze kwakzalver bent die het leukt vind om te ouwehoeren op het AF:rolleyes:

niet dat ik er iets tegen heb;)

Gelukkig ben jij aars dom en kun jij geen dingen inzien. Daarvoor is je inzicht eenmaal niet uitgebreid genoeg voor. Je hebt nu eenmaal een domme stam en account. :(

Niet dat ik er iets tegen heb:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Gelukkig ben jij aars dom en kun jij geen dingen inzien. Daarvoor is je inzicht eenmaal niet uitgebreid genoeg voor. Je hebt nu eenmaal een domme stam en account. :(

Niet dat ik er iets tegen heb:rolleyes:

gelukkig bijf jij ludo :D
 
Bovenaan