Fuseren legaal?

Reactiescore
1
Hallo,

Bij deze vraag ik mij af of fuseren van 2 spelers (om samen op 1 acc verder te gaan) nog legaal is. Toen ik eerder speelde wel, en volgens deze link ook: https://help.tribalwars.nl/wiki/Fusie

Alleen ik hoor wat geruchten dat het tegenwoordig niet meer zou mogen. Bij deze: klopt dit? Na wat speurwerk vind ik geen duidelijke regels omtrent dit onderwerp. Dus ik zou graag een linkje of iets zien waar alles staat uitgelegd.

Bvd,
-M
 
Reactiescore
234
En als je wel dorpen wilt overnemen van je stamgenoot dan moet je wachten tot het dorp een volle boerderij heeft en zorgen dat hij al zijn troepen thuis heeft staan
Dan moet je het dorp ZELF clearen (want als iemand je helpt is het boosten) en dan kan je het overnemen
 
Reactiescore
234
Oh wauw, zelfs moraalbrekers zijn tegenwoordig verboden :D

Moet niet gekker worden, vind het maar ingewikkeld worden wat nu wel/niet mag eerlijk gezegd.

En dat wilt TW graag 'onduidelijk' houden zodat ze casus specifiek kunnen beoordelen
Als er duidelijke regels zijn gaan mensen kijken hoe ze buiten die regels om kunnen gaan werken
 
Reactiescore
140
Je kan ook altijd een support ticket indienen. Dan weet je 100% of het mag of niet.
 
Reactiescore
234
Tegenwoordig moet je gewoon geen accs meer in je stam nemen als je ook maar de kleinste vermoedens heb van dat hun niet goed genoeg zijn want als je stamgenoot inactief is, hij zijn troepen bij een andere inactieve heeft staan
En jij neemt zijn dorp over, en er is een grapjurk die je report
Want reporten gebeurt nu gewoon onder het motto 'kijken of we het account kunnen naaien'.
Dan kan je zomaar de straf krijgen dat je wordt gehalveerd, (helft van je dorpen worden barbarendorp en er komt een evenredig aan het punten aantal van het dorp hoeveelheid speer en zwaard in).

Dus je moet gewoon solo in je stam gaan.
En enkel dorpen van stamgenoten/spelers die je hebt uitgenodigd/spelers die inactief zijn
Overnemen als ze hun account op delete hebben gezet en barbaar zijn gewoon
Of als ze dus inactief zijn hopen dat ze niet inloggen voor 2 weken en barbaar worden.
 
Bovenaan