Fus en de dingen die voorbij gaan

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Pablo Escobar vandaag om 01:12 uur
Gents,

Je kan en mag denken daar heb je die zeikerd weer die we nooit zien, en zo is het ook. Ik laat me alleen horen als er dingen gebeuren die me niet zinnen of als het mis dreigt te gaan.

De stamleiders runnen hier de toko, en op de achtergrond draag ik daar een steen aan bij.

Stam verlaten
Of het nu leuk nieuws is of niet, vanaf nu vind ik het niet acceptabel dat mensen (zonder reden) de stam verlaten om later weer terug te komen. De eerst volgende keer dat dit weer op deze manier gebeurd knikker ik persoonlijk die persoon buiten en ook degene die die persoon weer heeft uitgenodigd.

Elk lid mag de stamvrijwillig verlaten, maar dan wel op een waardige manier door aan te geven in het forum waarom hij of zij die keuze maakt.

Door zomaar op de stappen en weer terug te komen doet mij denken aan een kermis attractie waar je telkens weer op of in mag. Zo werkt het hier niet.

Bedankt
Verder wil ik nog positief melden dat ik erg tevreden ben over de leden die afgelopen tijd enorm veel werk hebben verzet en jullie bijdrage aan de stam meer dan voldoende leveren. Bedankt!

Aanspreekbaar
Als er iemand iets dwars zit bespreek het met mij, ik sta voor iedereen open, meningen zijn welkom. Zoals je weet heb ik een hekel aan roddels, die gaan bij mij meteen de prullenmand in.

Over alles kun je ook terecht bij de stamleiding, Die runnen hier de toko op een goede manier.

Feit blijft wel,weinig te zeggen of niet: Ik blijf de baas!

Met vriendelijke groet,

PE

surina vandaag om 02:01 uur
ha Pablo, zoals eerder besproken wens ik het liefste zelf op mijn gedrag aangesproken te worden.
Hoewel jij de enige uit de stam geweest bent die niet gereageerd heeft op mijn vertrek en je nu ook alleen de mannen aanspreekt, voel ik me toch genoodzaakt te reageren. Als jij enigszins een beeld had gehad over de redenen voor mij om de stam te verlaten had je wellicht anders gereageerd, maar aan de andere kant kennen we jouw leidinggevende capaciteiten nu wel. Sinds het vertrek van [player]iatocaun[/player] en ook ver daar voor heb jij je niets meer aangetrokken van deze stam, ik heb jou aan moeten geven dat de stam ondanks jouw afwezigheid prima liep, er werden aanvallen gepland en getimed, terwijl jij barbarendorpen aan het overnemen was. Toen je voelde dat het mis ging heb je nog geprobeerd om terug te komen, het is dus nu te laat om dat nogmaals te kunnen doen. Face it, je had een pracht aantal spelers die allemaal genadeloos hard voor hun stam gingen, maar degene die dat heeft verkloot ben jijzelf, door alleen je eigen plan te trekken en niet naar het stambelang te kijken.
Jammer, Pablo, niet goed gedaan en nu wil ik ook wel eens weten wat er op W1 mis is gegaan :)

Pablo Escobar vandaag om 02:08 uur
Gisteren had ik A> belangrijkere dingen te doen dan op jou uitstapje te letten, reden daarvan gaat je geen reet aan, is prive.
B> Wereld 1 speel ik nog steeds, onder een andere naam gefusseerd met iemand, Gaat je verder ook niet aan met wie.
C> Ik ben ook geen stamleider maar oprichter, verder heb ik geen functie, slechts supervisie
d> twijfelen aan mijn leiding capaciteiten mag, mijn bonus in RL heb ik toch al weer binnen.
E> Gelukkig heb ik je kunnen motiveren om de stam te verlaten, waar je al weken op liep te hameren met je vriendjes.

Nu moet ik weer verder met spelen

Succes bij je toekomstige stam.
groet PE

surina vandaag om 02:18 uur
Het blijft geweldig hoe je niet ingaat op wat ik zeg. Je hebt het blijkbaar sowieso te druk voor TW en als je functie alleen supervisie is, dan is het prima dat er niet meer op jou gewacht moet worden. Je weet zelf dat alle leden vroegen om duidelijkheid, vooral in zake de BG met KIS en omdat die niet kwam bleef dat maar hangen. Ik heb nergens op gehamerd, ik wil je herinneren aan de pm waarin jij aangaf dat deze stam als een slak ging. Ik zie het gewoon anders, deze stam loopt prima, ondanks jouw bescheiden aandeel in aanvallen en jouw keuze om als stamoprichter de leiding bij anderen te leggen.
Het feit dat een aantal leden over andere opties nadachten komt voort uit de vorige keer dat jij dacht even actie te moeten ondernemen.
Stamleden zijn trouw aan diegene die voor ze zorgen.
Vandaar dat ik niet meer in Fus zit

Pablo Escobar vandaag om 02:24 uur
Prima jouw keuze toch, respecteer ik ten zeerste.

Ik voel met totaal niet verantwoordelijk voor het niet goed functioneren van de stam, want hij draait prima.

Jij wil mij graag aan het werk zien, maar zoals je eerder al aangaf draait ie ook zonder mij erg goed. dus hoef ik toch alleen maar toe te kijken.

Wat betreft de BG heb ik genoeg mijn mening gegeven, en ook op tijd, feit blijft dat het niet mijn taak is om er iets mee te doen, daarvoor hebben we een diplomaat, dus weer iets wat je niet kan afschuiven op mij.

Schijnbaar ben je erg gefrustreerd dat hetgeen je van plan was je niet is gelukt. Het enige dat je je positief kan aanrekenen is dat je eigen actief voor eigen belang goed hebt opgezet en anderen erbij hebt betrokken, chapeau.

Mooi woorden dus, maar waar je mij van beticht, zou zo een spiegel voor jou kunnen zijn.

enfin, geen enkel wrok tegen je, ben en blijf altijd positief en laat je zoveel mogelijk in je waarde, als is die waarde bijna 0 momenteel.....

surina vandaag om 02:37 uur
Als de enige stamleider zich niet meer verantwoordelijk voelt voor een stam waar hij zelf op alle manieren kritiek op heeft dan begrijp ik niet waarom er op deze manier actie ondernomen is. Je hebt duidelijk aangegeven dat je vindt dat de stam niet loopt, en nu geef je aan dat hij toch wel loopt.
Dat lijkt mij in conflict met elkaar.
Verder heb jij nog steeds geen idee wat mijn "plan" was, aangezien jij, de stamoprichter, niet weet waarom ik de stam verlaten heb.
Dat andere leden op basis van jouw bericht dat jij ondanks dat je niets doet voor de stam en nergens bij betrokken bent, toch de baas wil zijn, vertrekken, daar kan ik niet zoveel aan doen, denk je wel?

Pablo Escobar vandaag om 02:42 uur
ik wilde helemaal niet de baas, zijn en dat ziet de rest op het forum nu ook, wilde alleen ook zo'n laaggeplaatste grap zoals jou uithalen, en schijnbaar zijn jullie net zo gevoelig daarvoor als ik destijds voor de jouwe.

Ik heb nooit gezegd dat de stam niet loopt, ben erg tevreden over iedereen, alleen iedereen speelt hetop zijn eigen manier, de een actiever de ander wat minder, en daar moesten we wat aan doen. that's all

Je zal de stam wel hebben verlaten om Bas, een nog slechtere reden dan schoppen naar de leiding of zoiets.

enfin feit blijft dat het spel weer leuk wordt om me heen nu :p

surina vandaag om 02:49 uur
surina op 29.05. om 21:11 uur
wat zeg je nou??? de stam gaat als een speer, zelfs met de leiding die er nu zit, want jou zie ik eigenlijk nooit meer. Volgens mij proberen een aantal mensen heel hard de moed erin te houden en zijn er geslaagde gezamelijke aanvallen, ons od is gestegen en noem alle successen maar op.

Misschien is de vraag toch, of jij nog wel mee wil?
Pablo Escobar op 29.05. om 21:08 uur
het is geen opstelling naar hem, waardeer en respecteer hem nog steeds, maar we kunnen niet nog meer van dit soort grappen binnen de stam hebben, we gaan als stam al als een slak, dit vertraagd de boel nog meer.

Pablo Escobar vandaag om 02:52 uur
Ja ik ken mijn eigen teksten wel, maar jij interpreteert dit als dat ik zeg dat ze niet functioneren. Ik doelde op die eindeloze interne overnamens die zo lang duren.

Eneh je vraag is niet meer relevant, want ongeacht wat ik wel of niet wil, je komt er niet meer in....

surina vandaag om 02:55 uur
Heb jij ergens kunnen lezen dat ik dat zou willen? Succes Pablo, met je internen en je barbarendorpen overnemen en je verhalen over W1

Pablo Escobar vandaag om 02:56 uur
dank je. komt goed!
 

DeletedUser

Guest
En de relevantie van dit topic voor W10 is (behalve dan persoonlijke vetes)?
 

DeletedUser

Guest
leuk dat je op forum even stoer doet en moet laten blijken dat jij daar ''de baas'' bent maar dit zeg meer over jou en je stam

dan dat wij weten wat hier de bedoeling van is
 

Deleted User - 73340

Guest
Zoals harry.p zegt: geef aub de relevantie van een topic aan. Alleen een IGM kan in het daarvoor bestemde topic, mocht je het grappig vinden.

Op deze manier lijkt het alleen op een persoonlijke vete, die je het beste ingame kan uitvechten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan