Fun facts... Wist je dat?

DeletedUser

Guest
Ik moet wel lachen haha, je doet al die moeite en dan mond het uit in een ruzie van ringo en ra XD

t probleem is een beetje dat als iemand iets schrijft het meestal ontkent wordt door de andere.
Dus ik wil het wel doen (al kan ik pas na het paasweekend, ik ga namelijk naar bittburg )( p.s. moet ik voor iemand kratje bittburg meenemen ^^?
Maar daarna wil ik wel wat rondsnuffelen van mij apart gratis, 30 pa dat is idd niks, :p
maar t liefst dan samen met iemand van Break/EQUI kant

Ik wil gerust meehelpen.
 

DeletedUser23790

Guest
Ik moet wel lachen haha, je doet al die moeite en dan mond het uit in een ruzie van ringo en ra XD

t probleem is een beetje dat als iemand iets schrijft het meestal ontkent wordt door de andere.
Dus ik wil het wel doen (al kan ik pas na het paasweekend, ik ga namelijk naar bittburg )( p.s. moet ik voor iemand kratje bittburg meenemen ^^?
Maar daarna wil ik wel wat rondsnuffelen van mij apart gratis, 30 pa dat is idd niks, :p
maar t liefst dan samen met iemand van Break/EQUI kant

Ja, kratje voor mij ;D
 

DeletedUser50167

Guest
Heb vroeger geschreven voor wereld 5 ;)

Wil eventueel ook wel helpen
 

DeletedUser

Guest
Fijn dat jullie willen hebben :D (ik zal maar niet zeggen dat jullie schatjes zijn,,)
 
Reactiescore
1.094
Ik ben terug, ik wil me er wel mee bezig houden, en arbeitman dus ook :p en escape9

Ga alleen eerst ff pasen ''vieren'' als men t niet erg vind haha
 

DeletedUser

Guest
Ik ben terug, ik wil me er wel mee bezig houden, en arbeitman dus ook :p en escape9

Ga alleen eerst ff pasen ''vieren'' als men t niet erg vind haha

Terug? dus ook al naar Break

dan wordt de oorlogspost straks op forum wederom Equi versus P want er is geen break lid meer over denk ik
 
Reactiescore
1.094
Terug? dus ook al naar Break

dan wordt de oorlogspost straks op forum wederom Equi versus P want er is geen break lid meer over denk ik

werkelijk waar, geen toegevoegde waarde heb jij.

Wat is de vraag van heulsen? : Jongens, kunnen jullie voor het webblog iets van fun facts over w18 schrijven.
Ik: Ik wil dit best doen, maar met hulp van EQUI/break leden, en ik ga een paasweekendje weg naar Bitburg, dus dan kan ik er nog niet aan beginnen.

Er zijn ongeveer 2/3 mensen die die tekst hebben geciteerd; 6 en 7 posts terug. Dus als je nou een vette grote bril met jampot glazen kocht, dan weet je waar dat 'Terug' op slaat.

Echt waar, hoe kom je erbij... Die waanideeen.... Jezus christ.
Inderdaad, want als er P leden bij ons komen spelen betekent dat automatisch dat break leden verdwijnen.

Dat te bedenken dat ik niet op w18 meer speel, laat staan in break speel, dus waar zijn post op slaat...
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser37978

Guest
werkelijk waar, geen toegevoegde waarde heb jij.

Wat is de vraag van heulsen? : Jongens, kunnen jullie voor het webblog iets van fun facts over w18 schrijven.
Ik: Ik wil dit best doen, maar met hulp van EQUI/break leden, en ik ga een paasweekendje weg naar Bitburg, dus dan kan ik er nog niet aan beginnen.

Er zijn ongeveer 2/3 mensen die die tekst hebben geciteerd; 6 en 7 posts terug. Dus als je nou een vette grote bril met jampot glazen kocht, dan weet je waar dat 'Terug' op slaat.

Echt waar, hoe kom je erbij... Die waanideeen.... Jezus christ.


Dat te bedenken dat ik niet op w18 meer speel, laat staan in break speel, dus waar zijn post op slaat...

Als sommigen niet alles lezen, kunnen ze het ook verkeerd opvatten natuurlijk. En dat zal hier dus ook waarschijnlijk het geval geweest zijn. Ik heb het nog wel meegekregen dat je even weg ging. Maar er zullen ook mensen zijn die alleen de laatste pagina lezen en het dus niet gezien hebben.

Maar zoals je het las, lijkt het alsof je dus weer bent gaan spelen ;)
 
Bovenaan