FUL Vs. GoH XL

DeletedUser

Guest
Als Curam met niks halen de eindstreep heeft gehaald, dan zou de laatste slag dus ook de eerste slag zijn. Dus misschien, is het wel de eerste slag, maar niet de laatste slag.
 

DeletedUser63335

Guest
Als Curam met niks halen de eindstreep heeft gehaald, dan zou de laatste slag dus ook de eerste slag zijn. Dus misschien, is het wel de eerste slag, maar niet de laatste slag.

Als we dr vanuit gaan, dat curam weg, is, na die slag, dan kan ik het dus WEL de laatste slag noemen :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Nee. Je weet waar ik het over heb, dat vind ik genoeg. Maar ik vind beetje rare opmerking van iemand uit ful.
 

DeletedUser60695

Guest
Mooi want daar draait het om!, Diplomatie = oorlog winnen!, Echt leuk jaren spelen en met 'vrienden'' er de schouders onder zetten en je kunt trots zijn! :O
 

DeletedUser

Guest
Nee, het was meer van. Nilva en curam wordt de hele wereld, curam en nilva bg. Dus bg met hele wereld.
 

DeletedUser

Guest
Mooi want daar draait het om!, Diplomatie = oorlog winnen!, Echt leuk jaren spelen en met 'vrienden'' er de schouders onder zetten en je kunt trots zijn! :O

Curam bestaat nog geen jaren. Laat staan dat Curam vs. Astra een draaiende oorlog zou zijn geweest, mochten hun recruits niet zijn gevlucht of op delete. Curam als lafaards uitmaken is prima, onderschatting is een weergaloos voordeel.

Als zie ik in deze zin, als een mogelijkheid, niet als fantasie ;)

Mogelijkheden bestaan uit fantasieën.
 

DeletedUser63335

Guest
Curam bestaat nog geen jaren. Laat staan dat Curam vs. Astra een draaiende oorlog zou zijn geweest, mochten hun recruits niet zijn gevlucht of op delete. Curam als lafaards uitmaken is prima, onderschatting is een weergaloos voordeel.



Mogelijkheden bestaan uit fantasieën.

Niet altijd, mijn mogelijkheid, ontstaat uit het niets ;)
 

DeletedUser60695

Guest
Curam bestaat nog geen jaren. Laat staan dat Curam vs. Astra een draaiende oorlog zou zijn geweest, mochten hun recruits niet zijn gevlucht of op delete. Curam als lafaards uitmaken is prima, onderschatting is een weergaloos voordeel.



Mogelijkheden bestaan uit fantasieën.


Hier word geen enkel word over onderschatting geschreven, gevlucht? voor wie? :eek:, delete voor wie? :eek:
Curam heeft kwaliteiten, maar curam wilt winnen d.m.v diplomatiek. Ik vind het prima? :cool:
Als je op die manier de wereld wilt uitspelen? ;)
 

DeletedUser63335

Guest
Hier word geen enkel word over onderschatting geschreven, gevlucht? voor wie? :eek:, delete voor wie? :eek:
Curam heeft kwaliteiten, maar curam wilt winnen d.m.v diplomatiek. Ik vind het prima? :cool:
Als je op die manier de wereld wilt uitspelen? ;)

heb je hem ook weer.. :rolleyes:
 
Bovenaan