FTW vs Add

DeletedUser23168

Guest
De meest waardeloze reactie van de maand. Deze prijs ontvang je meteen!
Pfff, sjonge jonge jonge. Hoe oud ben jij? 9?:eek:


kan meschien zijn dat ik een klein kind ben maar zo word je vanzelf als je steeds sommige reacties ziet hier op het forum en klopt het meschien niet dat er veel heel veel gepraat word maar dat er niks gedaan word en dat ze blijven vertrekken uit de stam voor soms de meest onbenullige onzin .
maar goed zal ik wel weer mis in zijn zeker gewoon voorbeeld er word gevraagd wie word volgend doel voor een massa kijk anders maar eens topic offens vraag was er op 19.08.2014 vandaag is het 26.08.2014 en nog steeds geen doel maar wel heel veel bla bla op dat forum .
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.758
Ik zie dat binnenkort weer een naamsverandering van dit topic nodig gaat zijn, of is er nog hoop voor Add? :D
 

DeletedUser

Guest
Dit kan ook heten: FTW vs. diegene die de winst van FTW uitstellen door niet op grijs te gaan.
 

DeletedUser

Guest
Wel mooi dat alle WOPLC spelers zo veel vertrouwen blijven hebben in hun stam. Zelfs nu :p
 

DeletedUser

Guest
Ik zie dat binnenkort weer een naamsverandering van dit topic nodig gaat zijn, of is er nog hoop voor Add? :D

Naamsverandering van dit topic gaat naar "FTW wint de wereld" Als de meeste niet op grijs zullen gaan zal het nog een hoop overneem (Noem het maar gwn intern want gedefft word er toch niet meer) werk worden. :eek: Maar volgens mij staan er al genoeg acc's op het punt om op grijs te gaan.

Add. -WAO- , MM , Remain, -ST- (Hoe je het ook wilt noemen) zie ik toch nooit meer de handen ineen slaan dus naar mijn mening is het voorbij met deze wereld ;)
 
Reactiescore
533
TBS kan misschien wat worden. Maar dat is zowat de remake van Wao. Ik weet al wie er daar het target van gaat worden :p
Dat wordt niets :cool:

We zijn alles.
 
Bovenaan