FTW vs Add

Reactiescore
746
Laten we de discussie hier verder zetten, anders gaan we te ver offtopic en worden de modjes boos

Laatste posts:

Jullie hebben geen idee. De swissers vielen ST al aan toen Bibs nog bestond. We vielen ze aan tijdens Pirate. En die 2 stammen hebben altijd eerst gestaan op de ODA ranglijsten met het DUBBELE van de tweede. Dus ik denk niet dat jullie enig recht hebben van klagen dat wij nooit aggressief zijn geweest tegen ST.

Swiss is nu eenmaal geen veilige RIMSTAM zoals MM of Remain. Jullie hebben 1 front. ST. Wij hebben er 4!
Dus het is compleet belachelijk te vergelijken met elkaar.

Swiss is nu eenmaal van oudsher al een vijand van ST. Zelfs ST bevestigd dat (zie hierboven). Dus wie zal het beter weten? De stammen die aan het betwisten zijn wie de beste aanvaller was, of de aangevallen stam zelf?

Daar heb je inderdaad gelijk in ;)

Probeer ze dat maar eens wijs te maken :rolleyes:




Verbeter dat eens heel gauw piraat dat je er bent :mad:

Wattan? Ik zie niets verkeerd :confused:

Al van UI zelfs.

Ja maar zolang op -ST- is niet meer leuk vandaar dat we met de overgebleven spelers een BG hebben.
Mocht alles goed gaan, wat nu ook al 70 dagen het geval is, gaan we fuseren.

Klopt. :D


Dat Sarcasm.


Je mag geen stamgeheimen lekken he! :p

HD gaat fuseren met Vlemis he. Zie je toch al aankomen?

Jazeker, het grootste -ST- 'tje in de geschiedenis van W31, best een feestje waard!
Toevallig woon ik in de buurt van Piratenland, who's in?

Het moest Piraten zijn, en niet Swiss :rolleyes:


& De rest ga ik reporten, ik zie geen grappige PM's meer :cool:
 

DeletedUser

Guest
Re: MM/Swiss/-ST-/FTW etc etc

Grootste -ST-tje is door de mafkezen gedaan. Met dank aan boel geld.

Je skills verschuilen achter een pak geld:eek: Ik had hem anders niet eens in de top 10 geplaatst...

Edeltjes 'kopen' ->> Meer dorpen ->> Meer OFF ->> Meer farm.... op die manier gaat het wel lekker vlot he:rolleyes:

T'is eigenlijk te zielig voor woorden, maja je kan wel zien dat hij zich wel lekker thuis voelt op W38:eek:
 
Reactiescore
746
Re: MM/Swiss/-ST-/FTW etc etc

Je skills verschuilen achter een pak geld:eek: Ik had hem anders niet eens in de top 10 geplaatst...

Edeltjes 'kopen' ->> Meer dorpen ->> Meer OFF ->> Meer farm.... op die manier gaat het wel lekker vlot he:rolleyes:

T'is eigenlijk te zielig voor woorden, maja je kan wel zien dat hij zich wel lekker thuis voelt op W38:eek:

Klopt. :D
 

DeletedUser63648

Guest
Re: MM/Swiss/-ST-/FTW etc etc

ach, het is MM maar he.
 

DeletedUser

Guest
Re: MM/Swiss/-ST-/FTW etc etc

ach, het is MM maar he.

Ja daarom ;) Maar als ik het zo bekijk moet M M niet zo janken... Swiss heeft echt aanzienlijk meer front en dan gaan ze zaniken over dingen als Stats:rolleyes: Kijk hoe minuscuul frontje M M heeft en dan alsnog maar blijven zeuren en zeuren :D

DNSPhWT.jpg


PN6N1Sv.jpg


*Front is in grote lijnen weergegegeven, het kan verschillen met de werkelijkheid
 

DeletedUser

Guest
Re: MM/Swiss/-ST-/FTW etc etc

Laten we de discussie hier verder zetten, anders gaan we te ver offtopic en worden de modjes boos

Laatste posts:

Zijn die er überhaupt wel op forum van W31? :p Nog nooit gezien hier.
 

DeletedUser69092

Guest
Re: MM/Swiss/-ST-/FTW etc etc

heel dat zuidelijk deel was geen front voor swiss hoor :) aangezien ze een NAP met ons hadden, maar dat even terzijde. Wij hebben inderdaad minder front als swiss, maakt verder ook niet uit. Er wordt niet gezanikt over stats, er wordt alleen aangedragen dat diegene die de oorlog is begonnen maar weinig resultaten boekt tegen de tegenstander. Maar dat is al lang niet meer van toepassing, is ook precies de reden waarom er geen NAP meer is tussen MM en swiss, omdat we ene NAP hadden door swiss om jullie als ST kopje kleiner te maken. Echter waren wij en remain de enige die actie ondernamen, no hard feelings (of misschien toch een beetje :') ) maar dan heeft de NAP ook geen zin.
 

DeletedUser

Guest
Re: MM/Swiss/-ST-/FTW etc etc

Hoezo gratis? Misschien vergeten hoe hoog SLNC in def rang staat en stond? Nikste gratis. Gewoon een speler die geen kant op kon en geen hulp kreeg vanuit zijn stam (of te weinig) met een onhoudbaar front. Daar hebben wij dankbaar gebruik van gemaakt.

Moeten jullie nu een applaus hebben ofzo:confused: Zero Front en vol op -ST- wat een kunsten :eek:
Excuus dat dhr Cgrain het woordje 'Gratis' is z'n mond nam, hij bedoelde wss 'Dorpen krijgen' Van gratis kan je natuurlijk niet spreken als het jullie troepen heeft gekost he;)

De ODD is gewoon nog van al het def dat nog in slnc's z'n dorpen stonden maar met die dikke overmacht aan off zal het wel geen probleem geweest zijn. Vooral niet met de intern'tjes/fusies of hoe je het wil noemen... t'is gewoonweg de dorpen clearen en voor de rest geen weerstand. Als dat geen 'gevertje' te noemen is dan weet ik het ook niet meer :p


heel dat zuidelijk deel was geen front voor swiss hoor :) aangezien ze een NAP met ons hadden, maar dat even terzijde. Wij hebben inderdaad minder front als swiss, maakt verder ook niet uit. Er wordt niet gezanikt over stats, er wordt alleen aangedragen dat diegene die de oorlog is begonnen maar weinig resultaten boekt tegen de tegenstander. Maar dat is al lang niet meer van toepassing, is ook precies de reden waarom er geen NAP meer is tussen MM en swiss, omdat we ene NAP hadden door swiss om jullie als ST kopje kleiner te maken. Echter waren wij en remain de enige die actie ondernamen,

zelfs als je dat front van M M met Swiss niet meerekent dan houdt dat alsnog niet weg dat het frontje van Swiss met WAO vele malen groter is dan die met -ST- En als -ST- niks doet aan dat front waarom zou je dan moeite verspillen aan dat front terwijl er aan de andere frontjes meer hulp nodig is:confused: Die hulp kon M M bieden maar die stort zich liever op het kleine frontje van -ST- ;) Als jullie dat dan 'Samenwerken' noemen dan zijn jullie daar ZEER goed in :rolleyes:

no hard feelings (of misschien toch een beetje :') ) maar dan heeft de NAP ook geen zin.

Had die NAP vanaf het begin wel zin dan?? Dat kleine frontje bij -ST- is/was nooit genoeg om de monden van M M te vullen he.. en dat wisten jullie zelf ook wel :) Het zou enkel een kwestie van tijd zijn voordat jullie elkaar in de weg zouden gaan liggen.
 

DeletedUser63648

Guest
Re: MM/Swiss/-ST-/FTW etc etc

heel dat zuidelijk deel was geen front voor swiss hoor :) aangezien ze een NAP met ons hadden, maar dat even terzijde. Wij hebben inderdaad minder front als -> dan swiss, maakt verder ook niet uit.
Dat doet het dus wel. btw, let een beetje meer op je grammatica alsjeblieft.
Er wordt niet gezanikt over stats, er wordt alleen aangedragen dat diegene die de oorlog is begonnen maar weinig resultaten boekt tegen de tegenstander.
Hier spreek je jezelf toch echt tegen. Hoe krijg je het voor elkaar om in 2 zinnen die elkaar rechtstreeks op te volgen zo 100% tegenstrijdige dingen te zeggen?
Maar dat is al lang niet meer van toepassing, is ook precies de reden waarom er geen NAP meer is tussen MM en swiss, omdat we ene NAP hadden door swiss om jullie als ST kopje kleiner te maken. Echter waren wij en remain de enige die actie ondernamen, no hard feelings (of misschien toch een beetje :') ) maar dan heeft de NAP ook geen zin.
Als je het wilt weten: HD had (de enige speler van Swiss naast innovation die een front heeft met ST ) bijna ST aangevallen, als het opheffen van die NAP niet voor reuring zorgde. Dus ja, de NAP had weinig zin meer, dat klopt. Maar ja, soms moet je de druk op je eigen spelers verlichten als je niet in de rim ligt.
 
Reactiescore
533
Re: MM/Swiss/-ST-/FTW etc etc

Als je het wilt weten: HD had (de enige speler van Swiss naast innovation die een front heeft met ST ) bijna ST aangevallen, als het opheffen van die NAP niet voor reuring zorgde. Dus ja, de NAP had weinig zin meer, dat klopt. Maar ja, soms moet je de druk op je eigen spelers verlichten als je niet in de rim ligt.
Dit klopt, ik had een heleboel edels lopen sparen om los te gaan op Manura.
De week dat we van start gingen, gaat de NAP weg.

Had het expres niet aangehaald omdat ze het 9/10 niet zullen geloven en als zwak excuus fzo gingen aanzien :eek:

Verder verwoord Backtolife het ook gewoon. Als alliantiegenoot hebben jullie Swiss heel lang het leven zuur gemaakt. Dat deffen tegen ons door K. was de druppel natuurlijk.
Maar denk ook aan al die plannen voor ons aan te vallen van rond Nieuwjaar, of de clusterfucks door karak zijn MB's in Poo. zijn cluster, niet meehelpen met vechten tegen Wao ondanks dat jullie daar ook front mee hadden, enz.

Nee niet verongelijkt doen omdat we ons dan even eerst focussen op wao die in alle rust kon groeien als we dat niet deden.
 

DeletedUser69092

Guest
Re: MM/Swiss/-ST-/FTW etc etc

johnny, we hebben het niet over een periode van even, we hebben het over een periode van 4-5 maanden tijd dat er niks gebeurd is. Vind je het gek dat er dan een keer wordt gezegd dat de NAP geen zin meer heeft omdat er niks vanuit jullie gebeurd, ja ik weet dat jullie weinig front hebben met ST (jij en inno), maar de hele reden van de NAP was het aanvallen van ST. Als dat 4-5 maanden niet gebeurd dan is er geen goede reden om die NAP door te zetten. Ook al had je plannen, dat heeft gewoon te lang geduurd.

Het deffen van k. was iets van een maand geleden ofzo en is maar eventjes geweest. Er is nooit aan ons gevraagd WAO mee aan te vallen en daar lag voor ons geen druk.

@backtolife, wij hadden een samenwerkingsverband met swiss om jullie aan te pakken, voor de rest waren we geen bondgenoten of iets dergelijks. Dat wij dus niet mee hebben geholpen met WAO (voornamelijk het oude Sick volgens mij, wat overigens ver van ons bereikbaar gebied afligt) is niet raar. Daarnaast hadden we genoeg ruimte om door ST te groeien, in het noorden konden we door op WAO. Dat was toen de planning. Als ST geheel weg zou zijn dan kom je uiteraard tegen swiss aan te liggen en dan zouden we wel verder kijken, maargoed dat is allemaal al niet meer van toepassing.

@Johnny, aan te vallen rond nieuwjaar is dus echt b*llsh*t... wij hebben nooit, maar dan echt ook nooit, plannen gehad om jullie aan te vallen op kort termijn. Ga geen dingen verzinnen johnny, laat anders complex of ger daar ook maar iets over zeggen die zijn daar net zo goed van op de hoogte ;) Dat er plannen lagen om de phalanx zo te positioneren dat we door ST groeiden en daarna gelijk goed lagen voor een eventuele (en waarschijnlijke) oorlog tegen jullie dat is algemeen bekend, maar dat betekend niet gelijk dat er plannen waren om jullie aan te vallen.

@mario:
Hoe krijg je het voor elkaar om in 2 zinnen die elkaar rechtstreeks op te volgen zo 100% tegenstrijdige dingen te zeggen? voordat je gaat lopen bitchen over grammatica en zinsopbouw, moet je zelf ook vooral geen fouten maken. Bovenstaande zin klopt van geen kant. (andere mensen op hun grammatica wijzen en dan zelf fouten maken in dezelfde post, wijst wel aan wat een betweter je probeert te zijn)
Daarnaast ook mijn reactie daarop. Ik zeg dat er niet wordt gezanikt. Zaniken is zeiken, oftewel zeiken op de stats. Ik zeg dat dat niet gebeurd maar dat de stats worden aangedragen om aan te geven dat er geen actie is omtrent de twee 'aartsvijanden'.

Als je het wilt weten: HD had (de enige speler van Swiss naast innovation die een front heeft met ST ) bijna ST aangevallen, als het opheffen van die NAP niet voor reuring zorgde. Dus ja, de NAP had weinig zin meer, dat klopt. Maar ja, soms moet je de druk op je eigen spelers verlichten als je niet in de rim ligt.
Prima, maar daar vind ik 4 maanden erg lang voor. Van mij mag het nog wel langer duren hoor, verlicht zoveel als je kan voor je eigen stamgenoten!! Dat is toch echt wel het belangrijkst (jah meen ik serieus), maar een samenwerkingsverband heeft geen zin als er maar één partij zich ermee bezig houdt. Vandaar dat het opgezegd is.


Dat doet het dus wel. Btw, let een beetje meer op je grammatica alsjeblieft.
Begin je zin dan ook met een hoofdletter na een punt als je zo gaat lopen zeiken op grammatica en dergelijke. Het is een forum, neem aan dat je onderhand wel gewend bent dat hier niet het netste Nederlands wordt getypt.
 
Reactiescore
533
Re: MM/Swiss/-ST-/FTW etc etc

johnny, we hebben het niet over een periode van even, we hebben het over een periode van 4-5 maanden tijd dat er niks gebeurd is. Vind je het gek dat er dan een keer wordt gezegd dat de NAP geen zin meer heeft omdat er niks vanuit jullie gebeurd, ja ik weet dat jullie weinig front hebben met ST (jij en inno), maar de hele reden van de NAP was het aanvallen van ST. Als dat 4-5 maanden niet gebeurd dan is er geen goede reden om die NAP door te zetten. Ook al had je plannen, dat heeft gewoon te lang geduurd.
En in die tussentijd heeft Swiss zich niet ingezet tegen -ST- zeker?
We konden geen clears missen, maar als er nood was voor een vv waren we er.
Het deffen van k. was iets van een maand geleden ofzo en is maar eventjes geweest. Er is nooit aan ons gevraagd WAO mee aan te vallen en daar lag voor ons geen druk.
Gerucht gaat dat hij daarna nog vv's heeft opgenomen. Ken de echte waarheid ervan niet, maar verbazen zou het me evenmin doen.
@Johnny, aan te vallen rond nieuwjaar is dus echt b*llsh*t... wij hebben nooit, maar dan echt ook nooit, plannen gehad om jullie aan te vallen op kort termijn. Ga geen dingen verzinnen johnny, laat anders complex of ger daar ook maar iets over zeggen die zijn daar net zo goed van op de hoogte ;) Dat er plannen lagen om de phalanx zo te positioneren dat we door ST groeiden en daarna gelijk goed lagen voor een eventuele (en waarschijnlijke) oorlog tegen jullie dat is algemeen bekend, maar dat betekend niet gelijk dat er plannen waren om jullie aan te vallen.
Ik zie nochtans de plannetjes nog goed voor mijn ogen. Met de edellijnen van M M dwars door Swiss heen.
Complex heeft toegang tot alles wat er ooit is gezegd geweest op het fora van ons. Vraag hun eens of wij ooit zo'n plannen hadden met jullie.

Hoe lang is die NAP er al met wao trouwens?
 

DeletedUser69092

Guest
Re: MM/Swiss/-ST-/FTW etc etc

NAP met WAO maakt niet uit en is geen belangrijke info voor jou, maar voor de goede orde, die is er nog niet zo lang.
De plaatjes die jij via via hebt gezien waren schetsen en plannen voor een veel langer termijn, één van de architecten van die plannen is complex. Zou raar zijn als je daar boos over bent maar toch complex wel binnen 2 uur in je stam opneemt?! Maar goed, het waren ideeën voor de edellijnen ja en er was een kans van 80-90% dat na de oorlog met ST er oorlog met swiss zou komen. Twee zulke grote stammen die tegen elkaar liggen kunnen niet met elkaar bestaan, dat snap jij ook neem ik aan. De NAP was dan ook puur voor ST er zoals toen duidelijk in de voorwaarden was vermeld.
 
Reactiescore
533
Re: MM/Swiss/-ST-/FTW etc etc

NAP met WAO maakt niet uit en is geen belangrijke info voor jou, maar voor de goede orde, die is er nog niet zo lang.
En wat was de basis voor deze NAP ;)
De plaatjes die jij via via hebt gezien waren schetsen en plannen voor een veel langer termijn, één van de architecten van die plannen is complex. Zou raar zijn als je daar boos over bent maar toch complex wel binnen 2 uur in je stam opneemt?! Maar goed, het waren ideeën voor de edellijnen ja en er was een kans van 80-90% dat na de oorlog met ST er oorlog met swiss zou komen. Twee zulke grote stammen die tegen elkaar liggen kunnen niet met elkaar bestaan, dat snap jij ook neem ik aan. De NAP was dan ook puur voor ST er zoals toen duidelijk in de voorwaarden was vermeld.
Complex heeft dat verteld ja, blijf ik ook niet mooi vinden van hun.
Op dat moment waren we wel nog NAP-ers en zag er niet naar uit dat het snel ging veranderen.
 

DeletedUser69092

Guest
Re: MM/Swiss/-ST-/FTW etc etc

En wat was de basis voor deze NAP ;)

Complex heeft dat verteld ja, blijf ik ook niet mooi vinden van hun.
Op dat moment waren we wel nog NAP-ers en zag er niet naar uit dat het snel ging veranderen.

Waren dan ook geen plannen voor op kort termijn
 
Reactiescore
746
Re: MM/Swiss/-ST-/FTW etc etc

Waren dan ook geen plannen voor op kort termijn

Korte termijn of lange termijn. Maakt helemaal niet uit. Het punt is dat jullie plannen hadden opgesteld om swiss, weliswaar op lange termijn, weg te edelen. En dat terwijl de nap er nog stond. En dan willen jullie dat we lekker lief tegenover jullie blijven!
 

DeletedUser63648

Guest
Re: MM/Swiss/-ST-/FTW etc etc

@mario:
Hoe krijg je het voor elkaar om in 2 zinnen die elkaar rechtstreeks op te volgen zo 100% tegenstrijdige dingen te zeggen? voordat je gaat lopen bitchen over grammatica en zinsopbouw, moet je zelf ook vooral geen fouten maken. Bovenstaande zin klopt van geen kant. (andere mensen op hun grammatica wijzen en dan zelf fouten maken in dezelfde post, wijst wel aan wat een betweter je probeert te zijn)
Daarnaast ook mijn reactie daarop. Ik zeg dat er niet wordt gezanikt. Zaniken is zeiken, oftewel zeiken op de stats. Ik zeg dat dat niet gebeurd maar dat de stats worden aangedragen om aan te geven dat er geen actie is omtrent de twee 'aartsvijanden'.

Als je het wilt weten: HD had (de enige speler van Swiss naast innovation die een front heeft met ST ) bijna ST aangevallen, als het opheffen van die NAP niet voor reuring zorgde. Dus ja, de NAP had weinig zin meer, dat klopt. Maar ja, soms moet je de druk op je eigen spelers verlichten als je niet in de rim ligt.
Prima, maar daar vind ik 4 maanden erg lang voor. Van mij mag het nog wel langer duren hoor, verlicht zoveel als je kan voor je eigen stamgenoten!! Dat is toch echt wel het belangrijkst (jah meen ik serieus), maar een samenwerkingsverband heeft geen zin als er maar één partij zich ermee bezig houdt. Vandaar dat het opgezegd is.


Dat doet het dus wel. Btw, let een beetje meer op je grammatica alsjeblieft.
Begin je zin dan ook met een hoofdletter na een punt als je zo gaat lopen zeiken op grammatica en dergelijke. Het is een forum, neem aan dat je onderhand wel gewend bent dat hier niet het netste Nederlands wordt getypt.

Ik heb helemaal geen problemen met het vergeten van punten en dergelijke, als het maar net zo leesbaar is als deze post. Ik ben dus blij dat je daar wat meer aandacht aan besteed :)
Je zeikt wel over stats, want je zeurt dat Swiss niks geëdeld heeft. Oftewel, je zeurt dat ze niet zulke goede stats hebben.

P.S. in deze post ben je opnieuw tegenstrijdig. Maar beste Jorg, het heeft geen zin om dat punt aan te wijzen zolang je dat zelf niet kan onderkennen :)
 
Reactiescore
533
Re: MM/Swiss/-ST-/FTW etc etc

Waren dan ook geen plannen voor op kort termijn
Ik vind het knap dat je als enige van M M hier reageert.

Maar laten we even de feiten op een rijtje zetten.
- M M clusterfuckt Swiss al van begin december. Dat werd "opgelost" door Complex doordat die zei dat die dorpen terugge-edelt mochten worden, maar het bleef wel een fijne naai-streek.
Karak deed verder nog lustig door met zijn MB's die niet in MMB zaten trouwens.
- K. verdedigd tegen Swiss.
- M M maakt plannen om ons op te edelen. Waren hun front al in orde aan het zetten.
- M M maakt een NAP met wao, enige doel die ik zie is om tegen Swiss te vechten. Vermits die NAP er al even was, is dit ook gewoon weer een naai-streek.

Je kan erover lullen zoveel je wil, maar alles op een rijtje maakt toch dat M M allesbehalve fair was met Swiss.
 

DeletedUser69092

Guest
Re: MM/Swiss/-ST-/FTW etc etc

Ik vind het knap dat je als enige van M M hier reageert.

Maar laten we even de feiten op een rijtje zetten.
- M M clusterfuckt Swiss al van begin december. Dat werd "opgelost" door Complex doordat die zei dat die dorpen terugge-edelt mochten worden, maar het bleef wel een fijne naai-streek.
Karak deed verder nog lustig door met zijn MB's die niet in MMB zaten trouwens.
- K. verdedigd tegen Swiss.
- M M maakt plannen om ons op te edelen. Waren hun front al in orde aan het zetten.
- M M maakt een NAP met wao, enige doel die ik zie is om tegen Swiss te vechten. Vermits die NAP er al even was, is dit ook gewoon weer een naai-streek.

Je kan erover lullen zoveel je wil, maar alles op een rijtje maakt toch dat M M allesbehalve fair was met Swiss.

- Clusterfuck heb ik geen idee van, dat verhaal heb ik niet geheel in mijn geheugen staan. Maar is gewoon opgelost zoals je zelf aangeeft.
- K. verdedigd tegen Swiss, korte periode geweest waar we het ook al over hebben gehad eerder tijdens de discussie hier. Dat is niet geheel netjes geweest nee en ik weet niet precies hoe die situatie was op dat moment.
- Wij waren geen plannen aan het maken om jullie op te edelen, we wouden zorgen dat we ST konden aanpakken en tegelijk ook niet in de problemen zouden komen als ST weg was door het front direct goed te leggen. Elk vooruit denkend persoon snapt dat dit geheel normaal is, je onderneemt tenslotte geen acties zonder na te denken wat de gevolgen voor de toekomst dit kan brengen.
- Onderliggende redenen hoef ik niet duidelijk te maken aan jou en daar ga ik ook niet over, NAP met WAO is niet gemaakt met de reden om tegen jullie te vechten. Dat dit een naaistreek zou zijn vind ik dus onzin.

Het is algemeen bekend dat MM swiss niet mag en andersom dat swiss MM niet mag. Er zijn diverse zaken voor gevallen vanuit MM (listed above) die niet geheel netjes zijn verlopen. Echter zijn er ook genoeg zaken vanuit Swiss die niet geheel netjes zijn verlopen. Zo'n mooi lijstje als jou heb ik niet nee, heb ik geen zin en geen tijd voor om die te gaan maken. Een groot hekelpunt is echter toch het uitblijven van acties op ST in ons samenwerkingsverband, de reacties hierop na vragen waarom er geen actie kwam (ja prioriteiten lagen ergens anders, dat weet ik, nogmaals de NAP was er met een reden, vandaar dat deze eindelijk daarom ook verbroken is). De beschuldigingen en aanvallen vanuit Swiss op het AF en gedeelde fora ingame die niet netjes (op zijn zachtst gezegd) verwoord waren en andere zaken. Nu nog redelijk recent (maand geleden) het accepteren van 2-3 overstappers vanuit MM naar swiss binnen 3 uur na het verlaten van MM.

Elke actie heeft een reactie en daardoor zijn de acties van MM en swiss elkaar op gaan volgen. Swiss en MM zijn gewoon twee partijen die elkaar niet liggen en ik denk wel dat we mogen concluderen dat de NAP daarom ook gewoon sowieso niet houdbaar was.


Ik heb helemaal geen problemen met het vergeten van punten en dergelijke, als het maar net zo leesbaar is als deze post. Ik ben dus blij dat je daar wat meer aandacht aan besteed

Maar je valt wel zodra er een woordje dan i.p.v. als of andersom wordt gebruikt?? Dat heeft niks met de leesbaarheid te maken want je snapt prima wat ik bedoel. Probeer je er dus niet onderuit te lullen, want je hebt je zojuist vast geluld.
Je zeikt wel over stats, want je zeurt dat Swiss niks geëdeld heeft. Oftewel, je zeurt dat ze niet zulke goede stats hebben.
Iets aanhalen en zeiken/zeuren zijn twee verschillende dingen.
 

DeletedUser

Guest
Re: MM/Swiss/-ST-/FTW etc etc

Ik vind het knap dat je als enige van M M hier reageert.

Maar laten we even de feiten op een rijtje zetten.
- M M clusterfuckt Swiss al van begin december. Dat werd "opgelost" door Complex doordat die zei dat die dorpen terugge-edelt mochten worden, maar het bleef wel een fijne naai-streek.
Karak deed verder nog lustig door met zijn MB's die niet in MMB zaten trouwens.
- K. verdedigd tegen Swiss.
- M M maakt plannen om ons op te edelen. Waren hun front al in orde aan het zetten.
- M M maakt een NAP met wao, enige doel die ik zie is om tegen Swiss te vechten. Vermits die NAP er al even was, is dit ook gewoon weer een naai-streek.

Je kan erover lullen zoveel je wil, maar alles op een rijtje maakt toch dat M M allesbehalve fair was met Swiss.


Denk wat je denken wilt. Wij vinden Swiss niet fair.

Toen Complex en Rudinio naar jullie gingen en bleek dat onze dwaas al op Poo zat, is dat netjes
Een NAP die gelijk spelers in de stam uitnodigt en dus al langere tijd met ze aan het overleggen waren.'

Dezelfde spelers die destijds een toekomst visie klaar hadden liggen om te groeien richting Swiss.
Toen ook aangaven dat dit een lange termijn versie was. Maar blijkbaar moeten die oude koeien iedere keer weer uit de sloot. Toch fijn dat jullie zulke spelers die zo goed de toekomst weten te bekijken binnen halen. Maar wijs dan niet naar MM, want die spelers die dat toen verzonnen hadden zitten nu bij jullie.

Dan krijgen we vervolgens een naaistreek om bewust op 2 accounts in te loggen en dit aan te geven in de hoop een ban te krijgen. Vriendje van Complex en Rudinio. Zulke spelers zijn welkom bij jullie, kunnen zo op een accountje komen. Is dat fair? Gelukkig hebben we de ban kunnen voorkomen omdat dezelfde speler zo dom was geweest dit in een PM te sturen aan een van de genoemde spelers en wij dit via een vv al hadden ontdekt :D
Zulke spelers zijn wij liever kwijt dan rijk.

Hoe is het met ons accountje King Kirito?
Is dat fair? Een speler die de stam uit gaat, een zogenaamde meeloper. Die het account nog niet zo lang in zijn bezit had. Geeft de vv dan aan een andere stam en die houden dat ook gewoon. Als jullie van fair play waren had je dat netjes terug gegeven.

Mooi dat we net het ww hadden gewijzigd op Karak anders had die hoogstwaarschijnlijk ook bij jullie gezeten of in jullie MB stam.

Dus HD wil net losgaan op ST en doet dat nu niet omdat de NAP is opgezegd?:cool:
Waarom niet? durft hij zonder NAP niet aan te vallen dan? Of is er in het geheim wellicht wel een NAP tussen Swiss en ST.
Belachelijk alibi!

Ik heb bewust nog nooit op W31 gereageerd, ken het niveau van het AF helaas maar al te goed. Een wespennest is er niets bij ;)


Team Hwieker
 
Bovenaan