Frustratie en onrecht

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
48
Beste tw community,
Normaal zal ik amper tot nooit iets om het AF zetten maar ik word er door gedreven tot het onrecht van het support
Ik zal vertellen wat er speelt

Ik ben op account pipi langkous gaan spelen omdat ze nog 1 x hooger wil eindigen als normaal ze is al dik in de 60 jaar en wou nog 1x mee maken zoals haar beste wereld hoe dat voelde, we zijn gefuseerd en daar ook toestemming voor gekregen,

Nu zijn we 30 dagen in de speel wereld en we gingen vet goed, nu stopte speler R.A.W. En heeft zijn dorpen onder de stamleden verdeelt ivm boost regels hebben we eerst wat regels gecheckt,

Staat letterlijk dit

Natuurlijk kan het voorvallen dat een speler te weinig tijd heeft en zijn dorpen wenst af te staan echter realiseer je dat niet al na een paar dagen op een spelwereld. Het is duidelijk dat als je meteen bij de start van de wereld al weet dat je je dorp gaat afgeven aan iemand anders je dit doet om een unfair competitief voordeel te geven aan andere spelers. Tribal Wars is een oorlogsspel en het oorlog voeren met andere spelers hoort hier juist bij.

Dus wij hebben totaal 5 dorpen gepakt over een aantal dagen om zo geen onrecht te doen naar andere spelers

Nu kregen wij een ban voor die 5 dorpen, heb aantal x de regels voor hun gegooid maar ze bleven bij hun stand punt,

Wanneer kan ik een vriend zijn dorpen overnemen zonder me zorgen te maken over een ban?
We publiceren hier voor geen vaste criteria. Maar als de overname mogelijk een unfair competitief voordeel geeft voor de wereld of in je directe omgeving zouden we je adviseren het niet te doen. Als je twijfelt kan je een supportaanvraag indienen.

Heb zelfs deze regel aan hun voor gelegd maar ze wouden nog steeds niet wijken, we konden niks anders dan de straf axpteren,

Sancties waren 50% van het account inleveren 15 dorpen van 6600 punten of meer
Heel veel straf voor maar kleine interpertatie van wat hun boosten vinden en wat boosten echt is

Maar daar bleef het niet bij, ze hebben totaal 100k punten van account getrokken, waar van 11 off dorpen en 4 defensie en ze hebben bijna 500 munten er afgetrokken want we hadden al edelman lemiet van 39

Deze lantste sanctie stond niet er bij en het is ook ontiegelijk oneerlijk omdat er groot gat zit tussen wat boosen is en hun interpertatie en die van de spelers, hun konden zelf geen vaste regels er aan stellen masr we worden zo hard gestraft dat is gewoon niet leuk meer

Ik heb hier klacht over proberen in te dienen maar krijg daar geen gehoor aan want ze hebben veel meer dingen afgenomen wat niet in de sancties stonden anders waren we nooit akkoord gegaan

Dus nu wil ik vragen de tw wereld laten te spreken niet voor mij want ik krijg nog werelden genoeg, maar voor joke de eigenaar en hoofd speler op pipi langkous over de onrecht hoe de support deze zaak heeft behandeld eb hoe ze extra sancties hebben uitgevoerd wat er niet in stond.

Mvg

Dennis
 
Reactiescore
338
Er komt een slotje op dit topic. Mogen we iedereen er nog eens aan herinneren dat bans en sancties niet besproken worden op het AF. Als er feedback is over boosten kan dit zeker in het daarvoor bedoelde topic.

Thanks.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan