Fruit VS Worst

DeletedUser

Guest
Zoals het er nu uit ziet maakt Tanken een comeback en heeft Fruit het zwaar met de aanvallen van Tanken.

Ik weet niet wat er vroeger gaande was in w24. Speel pas 3 maanden op w24 en merkte dat de wereld dood was. Toen had ik gehoord dat Tanken Gestabt was door Fruit, maar dat is geen rede om de stamleider altijd de schuld te geven. Soms lukt het de stamleiding niet om de leden bij elkaar te houden en de activiteit in een stam hoeft ook niet aan de leiding te liggen, maar dit kan ook aan de leden liggen.

Zoals ik het nu hoor hoe het in Tanken ging waardoor er gestabt was ligt het niet aan Zaletio, maar aan de leden. Iets wat eigenlijk over het hoofd gezien word, maar goed de stam waar ik zit draait ook niet top een goede massa lukt niet en de stamleiding had fouten gemaakt dat geef ik zelf ook toe, maar het gaat er om dat fruit nu de oorlog heeft verlaard aan Worst en RFresh. Als die 2 goed samenwerken en Tanken ook er aan mee doet dan betwijfel ik of Fruit het gaat vol houden, maar dan moet er IG wel wat gaan gebeuren ;)

je beseft je wel dat de meeste in Tanken hebben gezeten en de wereld hebben gedomineerd door grote kwaliteitsverschil. Dus de kans dat Worst en RFresh een situatie gaat veranderen is klein. Daarbij is het makkelijk om snel druk te zetten op Tanken zelf door het grote verschil kwa clears en defence.
 

DeletedUser

Guest
We zullen zien. Deze actie is slechts een blitzkrieg en de Duitsers hebben alsnog verloren :p

People who are offended, het gaat mij hier niet om een goeie en een slechte partij, het gaat om "war tactics".
 

DeletedUser57908

Guest
gefeliciteerd met de dorpen, jammer dat ik zelf niet veel kan doem. ik heb gister mijn pols gebroken:(
 

DeletedUser60138

Guest
Hmm, ik heb net in mijn broek geplast van het lachen :D

Schijnbaar wordt de fruitallergie van zaletio hem nu echt teveel, tanken informeert al naar een bg of fusie met fresh om fruit te eten.
 

DeletedUser38246

Guest
Hmm, ik heb net in mijn broek geplast van het lachen :D

Schijnbaar wordt de fruitallergie van zaletio hem nu echt teveel, tanken informeert al naar een bg of fusie met fresh om fruit te eten.

Ja dat zou toch grappig zijn he, als Rfesh, Worst & tanken fuseren en zo 200 miljoen punten hebben, ik begin er al van te stralen :)
 

DeletedUser60138

Guest
Dat gaat niet echt lukken, met de punten van de 40 beste spelers komt het dan nog niet in de buurt van de 200 miljoen :)
 

DeletedUser26046

Guest
gefeliciteerd met de dorpen, jammer dat ik zelf niet veel kan doem. ik heb gister mijn pols gebroken:(

Wat een toeval :eek:.

Hmm, ik heb net in mijn broek geplast van het lachen :D

Schijnbaar wordt de fruitallergie van zaletio hem nu echt teveel, tanken informeert al naar een bg of fusie met fresh om fruit te eten.

Ik zou even informeren bij je informatiebron, aangezien je de nuance verkeerd legt. Ik informeer op heel w24 om te kijken hoe de sfeer daar is. Het zal je verrassen dat ik de meeste reacties en de meeste animo om samen te werken vanuit Fruit krijg :). Volgende keer als je dus met een leuke interne bron aan wilt komen, zal ik als ik jou was eens controleren hoe het ervoor staat in Fruit. Eerst je eigen zaakjes goed regelen, beste Drakenslager, voordat je gaat wijzen naar anderen.
 

DeletedUser

Guest

Wat een toeval :eek:.

of omdat het ook echt waar is... maarja jullie ego zal wel weer te groot zijn als jullie 1 keer een goed aantal dorpen weten te pakken. desalniettemin zale weet jij ook goed genoeg in dat niet al te intelligente hoofdje van je dat max gewoon een goede speler is, dus was hij er geweest dan waren je edels wss ook gewoon gesniped.
 

DeletedUser70930

Guest
Als Max online was gekomen, was de teller onder de 10 gebleven. Maar tja.. Het geluk staat aan de kant van zaletio dit keer.
Of hij w 24 gaat winnen... Betwijfel ik.

Mvg,
Manager-boy
 

DeletedUser61241

Guest
je beseft je wel dat de meeste in Tanken hebben gezeten en de wereld hebben gedomineerd door grote kwaliteitsverschil. Dus de kans dat Worst en RFresh een situatie gaat veranderen is klein. Daarbij is het makkelijk om snel druk te zetten op Tanken zelf door het grote verschil kwa clears en defence.

Worst heeft toch een heel groot aandeel gehad in het dorpen verlies van tai. Zale kan al die dorpen edelen omdat ze leeg zijn door de dagelijkse 1k + clears van Worst. Zale heeft geen clears verstuurd daarvoor, anders had hij zijn positie vrijgegeven.

Als Max online was gekomen, was de teller onder de 10 gebleven. Maar tja.. Het geluk staat aan de kant van zaletio dit keer.
Of hij w 24 gaat winnen... Betwijfel ik.

Mvg,
Manager-boy

Die snap ik even niet? Dat de teller onder de 10 was gebleven?

Max is al online geweest waar hij aangaf al een maand van de massa te genieten..
 

DeletedUser70930

Guest
Worst heeft toch een heel groot aandeel gehad in het dorpen verlies van tai. Zale kan al die dorpen edelen omdat ze leeg zijn door de dagelijkse 1k + clears van Worst. Zale heeft geen clears verstuurd daarvoor, anders had hij zijn positie vrijgegeven.



Die snap ik even niet? Dat de teller onder de 10 was gebleven?

Max is al online geweest waar hij aangaf al een maand van de massa te genieten..

Bij WORST is de teller ook onder de 0 gebleven, logisch omdat het alleen maar onzin clears waren. Waar alleen Cederic Eising soms dorpje ging veroveren. Maar later is dat omgedraaid en heeft Max 6/7 dorpen veroverd van hem.

Bij de massa van Tanken verliep het anders, er was een NAP met Tanken. Tanken deed alsof ze waren gestopt maar heeft in die tussentijd edels gemaakt. En in de nacht begonnen met aanvallen, terwijl er nog altijd een nap was. Maar jammer dat Max niet online kon zijn. Dan hadden ze al die tijd verspild dat ze achter pc 100+ edels maakten om een rare comeback te maken.

Wereld gaan jullie toch niet winnen Tanken (WORST, Rfresh) :)
 

DeletedUser61241

Guest
Bij WORST is de teller ook onder de 0 gebleven, logisch omdat het alleen maar onzin clears waren. Waar alleen Cederic Eising soms dorpje ging veroveren. Maar later is dat omgedraaid en heeft Max 6/7 dorpen veroverd van hem.

Bij de massa van Tanken verliep het anders, er was een NAP met Tanken. Tanken deed alsof ze waren gestopt maar heeft in die tussentijd edels gemaakt. En in de nacht begonnen met aanvallen, terwijl er nog altijd een nap was. Maar jammer dat Max niet online kon zijn. Dan hadden ze al die tijd verspild dat ze achter pc 100+ edels maakten om een rare comeback te maken.

Wereld gaan jullie toch niet winnen Tanken (WORST, Rfresh) :)

Er is dus nooit een massa van tanken geweest. Seko en isi hebben direct geëdeld. Tenzij je dat ook een massa noemt, dan is dat het.
Maar nogmaals, die dorpen konden niet worden geëdeld door de massa van worst op tai..
 

DeletedUser

Guest
Worst heeft toch een heel groot aandeel gehad in het dorpen verlies van tai. Zale kan al die dorpen edelen omdat ze leeg zijn door de dagelijkse 1k + clears van Worst. Zale heeft geen clears verstuurd daarvoor, anders had hij zijn positie vrijgegeven.

Hahahahaah het is dat je zelf zegt dat jullie clears stuurde, want van 1k+ met een 13mil+ acc raakt niemand van onder de indruk. Daarbij is zale gwn een rat (wil ik hem best uitleggen via skype). Jij snapt hopelijk ook wel dat zale jullie gebruikt zodat hij makkelijker dorpen kan edelen, alleen omdat hij het zelf niet zo snel en makkelijk aan kan.
 

DeletedUser70930

Guest
Oké zo zit dat dus, niet dat ik niet wist dat er een soort van bg tussen jullie was. Jullie worden gebruikt slaafjes, isi doet beetje praatjes hier daar en jha.. ;)

Oja isi : ,,De verrader slaapt niet", precies wat bij je past. Je ging niet slapen de dag van edels sturen.
NAP...Laag laag laag.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser61241

Guest
Oké zo zit dat dus ;)

Oja isi : ,,De verrader slaapt niet", precies wat bij je past. Je ging niet slapen de dag van edels sturen.
NAP...Laag laag laag.

Er was geen nap.. Zegt hij zelf toch ook al..

Hahahahaah het is dat je zelf zegt dat jullie clears stuurde, want van 1k+ met een 13mil+ acc raakt niemand van onder de indruk. Daarbij is zale gwn een rat (wil ik hem best uitleggen via skype). Jij snapt hopelijk ook wel dat zale jullie gebruikt zodat hij makkelijker dorpen kan edelen, alleen omdat hij het zelf niet zo snel en makkelijk aan kan.

Niet onder de indruk, hoeft het ook niet. Je hoeft ook niet onder de indruk te zijn om dorpen te verliezen..
 

DeletedUser

Guest
Er was geen nap.. Zegt hij zelf toch ook al..

Ja, net als zale zou ik ook maar wat in het weg kunnen lullen. Er zijn door verschillende Fruit. leden aan mij verteld toen Fruit. groot werd dat er een nap was...
 

DeletedUser

Guest
En zoals ook al eerder te lezen is is de enige NAP die er was verbroken door Frederik.
Daarnaast is er tussen Tanken en Worst nooit een BG geweest.
We vielen Tanken gewoon niet aan omdat een deel van onze kern oud-Tanken leden zijn.
 

DeletedUser

Guest
Jonas wordt het geen tijd voor een topic Fruit vs Tanken want dit gaat nog amper over Fruit vs WORST.
 
Bovenaan