Fruit VS Worst

DeletedUser61241

Guest
Tuurlijk was heel de stam voor.
Vriendjes he, nog vanaf OTS.

De harde kern van OTS zit in worst hoor. De rest zijn stabbers.

De echte core is is OTS gebleven en is uiteindelijk over gestapt.

Noem frederik en co alsjeblieft geen OTS. Die naam zijn ze niet waardig.
 

DeletedUser

Guest
OTS is over het algemeen niet echt wat waard in mijn ogen maar goed :p
 

DeletedUser

Guest
Moet je na gaan DKP.
ALs je OTS niks waard vind, maar Frederik en co die naam nog niet eens waardig zijn.
Hoe slecht moet dat zijn xD
 

DeletedUser61241

Guest
Haha

Maar idd,

Waarom word master er dan bij gehaald? Hij moet dan ook niet veel zijn?
 

DeletedUser64972

Guest
Vind het vrij zielig dat ze nu ook al spelers gaan weghalen bij de vijand om hier te kunnen winnen. Ik dacht dat fruit beter was dan dit.
 

DeletedUser64972

Guest
Master was niet weggegaan als hij niet wist dat hij bij jullie kon. Alles was al geregeld voor hij leavde.
Ik vind het het gewoon triest dat deze wereld zo verder moet gaan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser64946

Guest
Master was niet weggegaan als hij niet wist dat hij bij jullie kon. Alles was al geregeld voor hij leavde.
Ik vind het het gewoon triest dat deze wereld zo verder moet gaan.

Hoeft niet persee. hij had geen kant om op te edelen. Hij was sowieso weggegaan.
 

DeletedUser

Guest
Hij had wel een kant om op te edelen, aka Fruit.
Miss Lex, verzin nou geen smoesjes. Master is weggegaan omdat die meteen naar jullie kon gaan, anders was die niet gegaan.
Manager-boy, jij bent een niemand ga.

Dat die niks heeft doorgespeeld geloven we wel
 

DeletedUser

Guest
De bespreking i.v.m. het joinen van Master gaat al een paar maand terug.
Het enige contactpunt tussen Master en Fruit was Frederikvdh en neen hij heeft geen info doorgespeeld.
(Je maakt voor je eigen uit of je me gelooft of niet)
 

DeletedUser26046

Guest
Dit is echt één grote fucking grap :p.

Fruit is de grootste stam van de wereld. Ze heeft gemiddelde het beste aantal leden (qua punten ofc) en ze is de grootste stam. Daarnaast is Fruit gewoon op weg de wereld te winnen qua punten. En nog heeft deze stam het nodig om een spion te hebben in de vijandige stam en die spion nu aan het begin van de oorlog aan te nemen?

Het is echt verbazingwekkend dat mensen die nog een reputatie over hebben (zoals DKP) hun naam hier aan lenen. Als ik in deze stam zat en ik had nog een greinte zelfrespect over was ik geleaved. Mensen in Fruit moeten zich nu wel realiseren dat ze nu in een stam zitten die zich aan het volgende heeft schuld gemaakt:
  • #1: Het ontstaan is gebeurt door stabbers uit een andere stam.
  • #2: Ze willen graag spionnen (het bewijs is nu duidelijk).
  • #3: Ze recruiteren uit vijandige stammen.
  • #4: Ze bewijzen totaal niks op het slagveld behalve stabben.


Dat je serieus nog je naam durft te verbinden aan zo'n stam vol stabbers. Het valt me in persoon vooral tegen van DKP. Hij was altijd de moraalridder op het AF. Hij durfde mensen op moralistisch gebied op hun plek te zetten. Maar jij kan stabbers nu nooit meer aanvallen DKP, aangezien je nu hebt laten zien lid te zijn van de stam die een van de grootste backstabs van w24 laat gebeuren. Schaam jullie kapot. Serieus Fruit, schaam jullie kapot. Eigenwaarde: kapot. Respect van w24: kapot. Een goeie vermelding in de hall of fame van w24: kapot.

Fruit is de grootste schande op w24 tot nu toe. Deze actie bewijst het wel weer. Ik verbaas me echt dat mensen hier nog lid van willen zijn. Hoe kunnen mensen zo weinig eigenwaarde hebben?
 

DeletedUser70930

Guest
Hij had wel een kant om op te edelen, aka Fruit.
Miss Lex, verzin nou geen smoesjes. Master is weggegaan omdat die meteen naar jullie kon gaan, anders was die niet gegaan.
Manager-boy, jij bent een niemand ga.

Dat die niks heeft doorgespeeld geloven we wel

Dat ik weinig berichten heb wil niet zeggen dat ik een "niemand" ben, ik durf te wedden dat ik meer dorpjes dan jij op w24 heb.
 

DeletedUser

Guest
Dit is echt één grote fucking grap :p.

Fruit is de grootste stam van de wereld. Ze heeft gemiddelde het beste aantal leden (qua punten ofc) en ze is de grootste stam. Daarnaast is Fruit gewoon op weg de wereld te winnen qua punten. En nog heeft deze stam het nodig om een spion te hebben in de vijandige stam en die spion nu aan het begin van de oorlog aan te nemen?

Het is echt verbazingwekkend dat mensen die nog een reputatie over hebben (zoals DKP) hun naam hier aan lenen. Als ik in deze stam zat en ik had nog een greinte zelfrespect over was ik geleaved. Mensen in Fruit moeten zich nu wel realiseren dat ze nu in een stam zitten die zich aan het volgende heeft schuld gemaakt:
  • #1: Het ontstaan is gebeurt door stabbers uit een andere stam.
  • #2: Ze willen graag spionnen (het bewijs is nu duidelijk).
  • #3: Ze recruiteren uit vijandige stammen.
  • #4: Ze bewijzen totaal niks op het slagveld behalve stabben.


Dat je serieus nog je naam durft te verbinden aan zo'n stam vol stabbers. Het valt me in persoon vooral tegen van DKP. Hij was altijd de moraalridder op het AF. Hij durfde mensen op moralistisch gebied op hun plek te zetten. Maar jij kan stabbers nu nooit meer aanvallen DKP, aangezien je nu hebt laten zien lid te zijn van de stam die een van de grootste backstabs van w24 laat gebeuren. Schaam jullie kapot. Serieus Fruit, schaam jullie kapot. Eigenwaarde: kapot. Respect van w24: kapot. Een goeie vermelding in de hall of fame van w24: kapot.

Fruit is de grootste schande op w24 tot nu toe. Deze actie bewijst het wel weer. Ik verbaas me echt dat mensen hier nog lid van willen zijn. Hoe kunnen mensen zo weinig eigenwaarde hebben?

Tjah, ik heb nog serieus zitten denken aan leaven eig, maar aangezien ik hier op zo'n plek lig waar geen enkele stam buiten fruit in de buurt is wordt dat wat moeilijk. Maar goed, vraag gerust aan alle fruit leden of ik tegen was, ze kunnen dat zeker bevestigen. Het heeft mij namelijk ook wat ruzie opgeleverd. Ik keur de daden niet goed, maar uit tactisch inzicht kan ik als persoon geen verschil maken in deze hele situatie en moet ik het dan ook simpelweg "aanvaarden". Mja, daar heb ik ook nog moeilijkheden mee eig :p
 

DeletedUser

Guest
Tjah, ik heb nog serieus zitten denken aan leaven eig, maar aangezien ik hier op zo'n plek lig waar geen enkele stam buiten fruit in de buurt is wordt dat wat moeilijk. Maar goed, vraag gerust aan alle fruit leden of ik tegen was, ze kunnen dat zeker bevestigen. Het heeft mij namelijk ook wat ruzie opgeleverd. Ik keur de daden niet goed, maar uit tactisch inzicht kan ik als persoon geen verschil maken in deze hele situatie en moet ik het dan ook simpelweg "aanvaarden". Mja, daar heb ik ook nog moeilijkheden mee eig :p

Dit is waar, DKP was inderdaad tegen het joinen van Master.

Een spion is Master trouwens nooit geweest, we hebben ook geen spion nodig.
 
Bovenaan