DeletedUser62715
Guest
Hoezo?
Hij maakte Tanken kapot. Sindsdien heb ik geen enkel goed woord meer voor hem over, ik denk dat mijn posts op het AF dat wel duidelijk maken. Daarnaast hebben Tai-pan en ik geen enkele afspraak gemaakt over een NAP of what-so-ever. Sterker nog, deze PM kreeg ik een tijd geleden, waarin de enige NAP die ik wél had nog werd opgezegd ook. Frederik zag het niet meer zitten een NAP met mij te hebben.
Ik had dus 2 opties: wachten totdat Fruit het eens dunkte mij op te gaan vegen, of mijn harde woorden op het AF eens waar te maken. Zoals je gemerkt hebt, ben ik de laatste maanden fel tegen Fruit (en vooral Tai-pan) geweest. Nu mag ik de komende maanden laten zien of die woorden iets van waarheid in zich hebben.
Misschien dat ik het wat sterk verwoord heb want een stab is het inderdaad niet. De organisatie van de aanval was in elk geval zeer ingenieus en goed uitgevoerd. Alleen de manier waarop steekt me een beetje tegen van jou.
Ik had wel verwacht dat je ooit nog zou terugkomen om je te komen moeien, dat is niet zo moeilijk te voorspellen als je jou een beetje kent Alleen had ik van jou eerder de oorlog rechtuit verwacht, puur op skill, in plaats van 30 dorpen op een 'sneaky' manier zoals je het zelf verwoord.
Ik heb in het verleden op deze wereld ook hier en daar wel eens een nachtelijke verovering gedaan, maar ben daar toch maar mee gestopt, omdat je dan je tegenstander absoluut geen kans laat eigenlijk.
Voor de rest, blij dat je terug bent, ik ben benieuwd wat het gaat geven
grts,
Thomas