Fruit VS Worst

DeletedUser26046

Guest
Ik had altijd een hoge dunk van je Zale, maar deze nachtelijke actie op tai doet die dunk toch serieus inkrimpen. Jij kan zeggen wat je wil, maar dit doet geen goed aan jou geloofwaardigheid in een discussie als het over stabben gaat.

Hoezo?
Hij maakte Tanken kapot. Sindsdien heb ik geen enkel goed woord meer voor hem over, ik denk dat mijn posts op het AF dat wel duidelijk maken. Daarnaast hebben Tai-pan en ik geen enkele afspraak gemaakt over een NAP of what-so-ever. Sterker nog, deze PM kreeg ik een tijd geleden, waarin de enige NAP die ik wél had nog werd opgezegd ook. Frederik zag het niet meer zitten een NAP met mij te hebben.

Ik had dus 2 opties: wachten totdat Fruit het eens dunkte mij op te gaan vegen, of mijn harde woorden op het AF eens waar te maken. Zoals je gemerkt hebt, ben ik de laatste maanden fel tegen Fruit (en vooral Tai-pan) geweest. Nu mag ik de komende maanden laten zien of die woorden iets van waarheid in zich hebben.

Mooie actie op zich, het heeft wel maar een vreemd karakter, ik heb gemengde gevoelens over de "tijd" enzovoort. De vraag is echter of dit een korte actie wordt met wat succes, of je hem weg kan spelen, nu hij wel kan deffen. Deze actie (ongeacht het aantal dorpjes) is nog maar een "klein begin", waarbij je niet zoveel bewijst.

Het is niet geheel stabben, maar het is wel nogal sneaky, zeker voor een speler die al zolang niet meer groeit. Nogmaals, ik vraag me af of hij het ook vol zal houden.

Zoals ik van je verwacht een zakelijke reactie. Heel nice dat je ook goed inziet dat het totaal geen stab is. Dat het sneaky is dat kan ik natuurlijk niet ontkennen, dat wil ik ook niet. Dit heeft weken en weken planning gekost om het überhaupt te laten slagen en de komende weken/maanden mag team Isidorus laten zien of we onze oude tw-skills van zolder hebben kunnen halen :p.
 
Reactiescore
254
Lekker bezig Zale :D
 

DeletedUser

Guest
Waarom heb je die quote dan verwijdert? Daarmee heb je jezelf in de zeik gezet en niet mij. :p

Als je zo redeneerd zijn het bij Fruit ook niet allemaal stabbers. Zo kun je alles wat krom is recht lullen.


Heb niks verwijderd, er is heel veel verwijderd (Van mij en van Manager-boy), wss door de mod die manager-boy ook heeft geband (Nadenken)
 

DeletedUser

Guest
Hoezo?
Hij maakte Tanken kapot. Sindsdien heb ik geen enkel goed woord meer voor hem over, ik denk dat mijn posts op het AF dat wel duidelijk maken. Daarnaast hebben Tai-pan en ik geen enkele afspraak gemaakt over een NAP of what-so-ever. Sterker nog, deze PM kreeg ik een tijd geleden, waarin de enige NAP die ik wél had nog werd opgezegd ook. Frederik zag het niet meer zitten een NAP met mij te hebben.

Ik had dus 2 opties: wachten totdat Fruit het eens dunkte mij op te gaan vegen, of mijn harde woorden op het AF eens waar te maken. Zoals je gemerkt hebt, ben ik de laatste maanden fel tegen Fruit (en vooral Tai-pan) geweest. Nu mag ik de komende maanden laten zien of die woorden iets van waarheid in zich hebben.



Zoals ik van je verwacht een zakelijke reactie. Heel nice dat je ook goed inziet dat het totaal geen stab is. Dat het sneaky is dat kan ik natuurlijk niet ontkennen, dat wil ik ook niet. Dit heeft weken en weken planning gekost om het überhaupt te laten slagen en de komende weken/maanden mag team Isidorus laten zien of we onze oude tw-skills van zolder hebben kunnen halen :p.

NAP's met inactieve accounts zijn nutteloos dat heb ik je toen gezegd, maar jij wou per se geloven dat we een massa gingen houden tegen je.
Waarom dacht je dat Fruit je ging aanvallen? Veel van ons hebben bij het verlaten van Tanken gezegd om nooit Tanken aan te vallen tenzij met goeie rede.
 

DeletedUser

Guest
Dan moet je ook weten dat Tanken vanaf het begin een goeie rede had om Fruit aan te vallen.
 

DeletedUser26046

Guest
NAP's met inactieve accounts zijn nutteloos dat heb ik je toen gezegd, maar jij wou per se geloven dat we een massa gingen houden tegen je.
Waarom dacht je dat Fruit je ging aanvallen? Veel van ons hebben bij het verlaten van Tanken gezegd om nooit Tanken aan te vallen tenzij met goeie rede.

Oke, denk je mijn situatie eens in:
Je wordt gestabbed door meerdere spelers, die jouw stam naaien. Ze richten een andere stam op. Met één van hen heb je een NAP. De andere twee (Tai-pan en Fanta) hebben al eerder bewezen onbetrouwbaar te zijn (Tai met zijn stab naar Tanken, Fanta met andere "acties"). De enige die nog een redelijk schoon geweten heeft is Frederik.

Je regelt dus met deze speler een NAP. Opeens zegt hij hem op. De reden? Ik wil je niet aanvallen, ik wil gewoon geen NAP. Hoe geloofwaardig komt dat op mij over dan, denk je?
 

DeletedUser70930

Guest
Heb niks verwijderd, er is heel veel verwijderd (Van mij en van Manager-boy), wss door de mod die manager-boy ook heeft geband (Nadenken)

Ik vindt je een leugenaar.

En zaleto? Was er echt geen afspraak gemaakt of lijdt je aan geheugenverlies of…

Ben je weer bezig met het typen van een story?
 

DeletedUser

Guest
Je mag me een leugenaar vinden, maar dan ben ik zeker ook de gene die manager-boy zijn post heeft verwijderd? Want dat kan ik?

Vrij dom mij een leugenaar te vinden, in plaats van logisch na te denken ;).
Ik had geen slecht beeld van je, maar nu bewijs je me dat je minder slim bent dan ik dacht.
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het op zich wel een leuk gedoe. Ineens weer wat actie op W24. Ik ben erg benieuwd :D
 

DeletedUser

Guest
Oke, denk je mijn situatie eens in:
Je wordt gestabbed door meerdere spelers, die jouw stam naaien. Ze richten een andere stam op. Met één van hen heb je een NAP. De andere twee (Tai-pan en Fanta) hebben al eerder bewezen onbetrouwbaar te zijn (Tai met zijn stab naar Tanken, Fanta met andere "acties"). De enige die nog een redelijk schoon geweten heeft is Frederik.

Je regelt dus met deze speler een NAP. Opeens zegt hij hem op. De reden? Ik wil je niet aanvallen, ik wil gewoon geen NAP. Hoe geloofwaardig komt dat op mij over dan, denk je?

Wij zijn nooit van plan geweest om jouw aan te vallen maar ik heb je er ook bij gezegd dat het was omdat jij inactief was. Wij wouden geen NAP omdat we geen zin hadden om onverwachts een massa van jou te krijgen.
Maar toen we zagen dat je inactief werd had het voor ons geen nut meer.
 

DeletedUser70930

Guest
Je mag me een leugenaar vinden, maar dan ben ik zeker ook de gene die manager-boy zijn post heeft verwijderd? Want dat kan ik?

Vrij dom mij een leugenaar te vinden, in plaats van logisch na te denken ;).
Ik had geen slecht beeld van je, maar nu bewijs je me dat je minder slim bent dan ik dacht.

Omdat je weet dat ik beter met discussiëren ben, rapporteer je mijn berichten. Schandelijk! Tja dat is jou niveau maar ik moet wel eerlijk zeggen dat dat zelfs lager is dan wat ik (wild)plas op de grond. Je kan dit als grap zien maar ik ben wel bloedserieus alradordodor.
 

DeletedUser26046

Guest
Wij zijn nooit van plan geweest om jouw aan te vallen maar ik heb je er ook bij gezegd dat het was omdat jij inactief was. Wij wouden geen NAP omdat we geen zin hadden om onverwachts een massa van jou te krijgen.
Maar toen we zagen dat je inactief werd had het voor ons geen nut meer.

Dus je bent eerst bang voor een massa van mij. Dus wil je een NAP.
Daarna verbreek je de NAP omdat ik inactief ben (en dus geen gevaar?), maar je valt mij niet aan?

De logica die je hanteert is een hele aparte, beste Arnorro.
Ik vindt je een leugenaar.

En zaleto? Was er echt geen afspraak gemaakt of lijdt je aan geheugenverlies of…

Was er een afspraak?
Nee. Als er wel eentje was dan daag ik je uit dat te laten zien. Er was er namelijk geen, is er nooit geweest en zal er ook niet komen.
Ik vind het op zich wel een leuk gedoe. Ineens weer wat actie op W24. Ik ben erg benieuwd :D

Same here :D.
 

DeletedUser

Guest
Omdat je weet dat ik beter met discussiëren ben, rapporteer je mijn berichten. Schandelijk! Tja dat is jou niveau maar ik moet wel eerlijk zeggen dat dat zelfs lager is dan wat ik (wild)plas op de grond. Je kan dit als grap zien maar ik ben wel bloedserieus alradordodor.

Je bent niet beter in discussiëren, meneer manager, we hebben nog een eens een discussie gehad, want dat is onmogelijk met jou, het was een gesprek waarbij ik lachte om jou berichten.
Als je had gelezen (wat moeilijk voor jou is) had je ook kunnen zien dat Joost jou berichten heeft gerapporteerd, ik heb alleen hard om het niveau gelachen.
Net zoals ik hard om het niveau van dit bericht kan lezen, het feit dat je van je zelf denkt dat je goed kan discussiëren, terwijl het gesprek niet eens een discussie te noemen was, gevolgd door een opmerking die een grap voor moet stellen, maar dat niet is? En daarna je lagen niveau zelf bloedserieus vinden en een naam foutief schrijven. Dat is nou niet echt het niveau van een discussie te noemen, wat het zoals ik al heb gemeld, dan ook niet was.
 

DeletedUser

Guest
Hoezo?
Hij maakte Tanken kapot. Sindsdien heb ik geen enkel goed woord meer voor hem over, ik denk dat mijn posts op het AF dat wel duidelijk maken. Daarnaast hebben Tai-pan en ik geen enkele afspraak gemaakt over een NAP of what-so-ever. Sterker nog, deze PM kreeg ik een tijd geleden, waarin de enige NAP die ik wél had nog werd opgezegd ook. Frederik zag het niet meer zitten een NAP met mij te hebben.

Ik had dus 2 opties: wachten totdat Fruit het eens dunkte mij op te gaan vegen, of mijn harde woorden op het AF eens waar te maken. Zoals je gemerkt hebt, ben ik de laatste maanden fel tegen Fruit (en vooral Tai-pan) geweest. Nu mag ik de komende maanden laten zien of die woorden iets van waarheid in zich hebben.

Ik vind alles leuk en aardig, maar hier sla je de plank toch ff mis. Max kreeg alleen maar aanmeldingen van spelers, daarin ben jij dus gefaald als leider om je stam bij elkaar te houden en nu is tanken kapot gegaan door de persoon die aanmeldingen krijgt. Had jij nu maar gezorgt dat jij je eigen leden kon behouden. Dan had je nu fluitend met een goede stam de wereld kunnen domineren.
 

DeletedUser26046

Guest
Ik vind alles leuk en aardig, maar hier sla je de plank toch ff mis. Max kreeg alleen maar aanmeldingen van spelers, daarin ben jij dus gefaald als leider om je stam bij elkaar te houden en nu is tanken kapot gegaan door de persoon die aanmeldingen krijgt. Had jij nu maar gezorgt dat jij je eigen leden kon behouden. Dan had je nu fluitend met een goede stam de wereld kunnen domineren.

Die discussie hebben we al 10x gevoerd...

Trouwens, bedankt hiervoor:

28x Aanvaller van de dag


op 07.11.2013 heb jij als aanvaller de meeste eenheden in deze wereld verslagen (636.530 eenheden)!
 

DeletedUser71152

Guest
Zoals het er nu uit ziet maakt Tanken een comeback en heeft Fruit het zwaar met de aanvallen van Tanken.

Ik weet niet wat er vroeger gaande was in w24. Speel pas 3 maanden op w24 en merkte dat de wereld dood was. Toen had ik gehoord dat Tanken Gestabt was door Fruit, maar dat is geen rede om de stamleider altijd de schuld te geven. Soms lukt het de stamleiding niet om de leden bij elkaar te houden en de activiteit in een stam hoeft ook niet aan de leiding te liggen, maar dit kan ook aan de leden liggen.

Zoals ik het nu hoor hoe het in Tanken ging waardoor er gestabt was ligt het niet aan Zaletio, maar aan de leden. Iets wat eigenlijk over het hoofd gezien word, maar goed de stam waar ik zit draait ook niet top een goede massa lukt niet en de stamleiding had fouten gemaakt dat geef ik zelf ook toe, maar het gaat er om dat fruit nu de oorlog heeft verlaard aan Worst en RFresh. Als die 2 goed samenwerken en Tanken ook er aan mee doet dan betwijfel ik of Fruit het gaat vol houden, maar dan moet er IG wel wat gaan gebeuren ;)
 
Bovenaan