Fruit VS Worst

DeletedUser61241

Guest
Hoe dan ook, de tijd dat hij stamloos was (als hij dat al was) kan je verwaarlozen.
 

DeletedUser70930

Guest
Worst komt nu natuurlijk met dit soort **** argumenten
In die honderdste seconde?

Er staat daar toch dat hij tussentijds niet stamloos is geweest. Hij is direct van Worst naar fruit gegaan.
, omdat ze weten dat ze niet meer kunnen winnen.
Dus raad ik jullie aan om hier op te kikken:
357kp5c.png
 

DeletedUser70930

Guest
Uit een betrouwbare bron heb ik gehoord/gelezen dat alle leden van WORST maar tot 2 kunnen tellen... Eerst dacht ik dat het een grap was...
 

DeletedUser61241

Guest
En ga je alsjeblieft normaal gedragen en ga een gewone discussie aan. Dit slaat natuurlijk ook nergens op.
Dit is P&P van groep 2 niveau.

Ow, in dat geval wel slim dat je bij 0 begint, maar heb je ook via je betrouwbare bron gehoord of ze de 0 wel kennen?



Je haalt weer oude koeien uit de sloot, die quote heb je al een aantal keer gebruikt joost.. :rolleyes:

Omdat het anders voor managerboy niet duidelijk was. Blijkbaar was het nodig. Dus het zijn niet zo zeer oude koeien.
 

DeletedUser64946

Guest
Joost geef me de exacte tijd wanneer Master uit worst is geleaved, door middel van een printscreen, dan zullen we eens zien wie er hier gelijk heeft.
 

DeletedUser61241

Guest
Nogmaals, wat ik eerder ook al aangaf.

En ja, dit zijn dan weer oude koeien in jouw ogen.

De tijd dat master de stam uit ging en dat hij naar fruit ging is te verwaarlozen.

In een uur tijd kun je niet iemand zodanig ompraten dat hij naar fruit overstapt.

Dit is met voorbedachte rade geweest.
 

DeletedUser

Guest
Het is een nietsnut en dat is een duidelijk feit.
manager-boy is iemand die hier komt om een normale discussie te verpesten.
Te laf om zijn naam te geven, met de wetenschap dat die zijn eigen reputatie sowieso alleen maar verpest met dit gedrag.
Het is dus niet alleen laf, maar ook een wijze daad, je reputatie verpesten zonder je naam er bij te melden.
 

DeletedUser

Guest
Er reageren hier veel mensen die nog niks gedaan hebben op W24 zeg :eek:
 

DeletedUser64946

Guest
Een gesprek met manager-boy is om te beginnen al geen discussie te noemen Dennis.

Met een hele hoop mensen is geen discussie te voeren tomas, maar je moet wel weten dat sommige puur reageren om met je te kloten. :eek:
 

DeletedUser

Guest
Zoals ik dat nu bij hem doe?
Zit niet tegen hem te praten om iets serieus toe te voegen.
Net zoals hij dat ook nog niet heeft gedaan.
 

DeletedUser

Guest
Inderdaad, haha.
Behalve Zaletio heeft niemand hier echt iets groots gedaan op w24.
(DKP maybe?)
 

DeletedUser

Guest
Busted indeed,
Hadden die andere mensen het wel mogen uiten!
Nadeel van een stam als dit.
 
Bovenaan