DeletedUser
Guest
Oui.
Wat een toeval .
Ik zou even informeren bij je informatiebron, aangezien je de nuance verkeerd legt. Ik informeer op heel w24 om te kijken hoe de sfeer daar is. Het zal je verrassen dat ik de meeste reacties en de meeste animo om samen te werken vanuit Fruit krijg . Volgende keer als je dus met een leuke interne bron aan wilt komen, zal ik als ik jou was eens controleren hoe het ervoor staat in Fruit. Eerst je eigen zaakjes goed regelen, beste Drakenslager, voordat je gaat wijzen naar anderen.
Beetje Hypocriet mag blijkbaar wel.
Er wordt aan ons (Worst) gevraagd of wij ons er niet mee willen bemoeien als Fruit Isidorus kapot gooit.
Dit willen ze doen als vergelding/vertraging.
Toen wij vroegen of wij Master kapot mochten gooien, als vergelding voor zijn stab, mocht dit absoluut niet.
Waarom zouden wij dat bij Isidorus accepteren als het andersom niet mag?
Ik zit in Worst.
In Worst zitten is niet triest.
Ik ben trouw aan mijn vrienden uit Swarm en die gingen naar Worst, dus ik ook.
Haal Kevin007, Salsaman en Ceder Eising eruit en je hebt een stam zonder al te veel zwakke punten.
Kwantiteit geldt alleen voor troepen, als het over spelers gaat krijg je chaos en komt er nauwelijks iets uit
Speedbarbaar! ken ik jou?
@Alandor: Zo lang de leden zich er goed voor inzetten en er goed gepland wordt is er geen probleem. Met 20 spelers in een stam gaat dit nog niet zo snel zo snel mis maar met 30 leden is het al gauw geen samenhangende massa meer
Nj worst kan misschien een gezellige stam zijn, maar voor dat aantal punten vind ik toch echt dat er te weinig kwaliteit inzit.