Fruit vs HEIDI

Reactiescore
1.696
Nu Resist niet kan winnen van warre, denken jullie dat hij vals speelt met illegale en automatische scriptjes. Wat een bende zielige losers zijn jullie dan.
 

Deleted User - 24028

Guest
Kerel warre, ik heb verschillende tests gedaan met supportjes en illegale scripts en dit en dat.
Ik had illegale scripts in m'n snellijst gezet (testwereld was dat) en had dat account laten aangeven.
1x raden, je krijgt het standaartantwoord, en ik werd niet eens gebanned ofzo, support zuigt zo hard..
Overigens moeten automatiserende scripts makkelijk te maken zijn zonder dat support ze kan na checken enzo...

Tjah dat het support niet werkt is mijn fout niet hee... Maar ik geef al mijn scripts aan, geloof het over niet.
En natuurlijk valt zoiets te maken, google een paar minuten en je hebt het zo.

Maar ik krijg uit elke vijandige stam de commentaar dat ik illegale dingen doe. Waarom ? Gewoon omdat ik scripter ben ? Doe ik daarom illegale dingen ? Wordt er daarom elke keer als ik iets post naar die scripts gegrepen ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Kerel warre, ik heb verschillende tests gedaan met supportjes en illegale scripts en dit en dat.
Ik had illegale scripts in m'n snellijst gezet (testwereld was dat) en had dat account laten aangeven.
1x raden, je krijgt het standaartantwoord, en ik werd niet eens gebanned ofzo, support zuigt zo hard..
Overigens moeten automatiserende scripts makkelijk te maken zijn zonder dat support ze kan na checken enzo...

Ik werk nauw samen in het testen van de scripts die Warre maakt. En ik kan je met 100% zekerheid zeggen dat elk script die hij maakt door gaat naar het twteam met een controle eraan. De scripts worden zelfs aangepast na een wijziging van eventuele aanpassingen in de scriptregels.

het is trouwens wel typischh toen je bij hem in de stam zat zeurde je niet en was elk script welkom en nu hij tegenover je staat als vijand zou hij ineens illegale scripts gebruiken/maken. Zo'n gedrag vind ik persoonlijk zeer jammer misschien zelfs wel zielig. Maar zoals warre al zei geef het maar aan en je zult zien dat er geen sancties uitgedeeld hoeven te worden, hier wordt gewoon via de regels gespeeld
 

DeletedUser63278

Guest
Warre is idd de scripter van de stam, maar ik ontwikkel de illigale scripts die ervoor zorgen dat fruit het zo goed doet momenteel ...

Heb nu eentje die 100 aanvallen verstuurd elke keer dat ik een scheet laat, dus ik vreet hier niks anders meer dan uiringen :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Sorry dat het zo aanvallend over komt, maar dat is eigenlijk niet de bedoeling.

Ik wou een grapje maken, maar daarna reageerde ik er serieus over over hoe support is, is niet echt op jou gedoeld..
Mja heb ik wel vaker last van dat ik vanalles verkeerd zeg en dat dat anders geintepreteerd wordt :p Mijn fout..
 
Reactiescore
323
Sorry dat het zo aanvallend over komt, maar dat is eigenlijk niet de bedoeling.

Ik wou een grapje maken, maar daarna reageerde ik er serieus over over hoe support is, is niet echt op jou gedoeld..
Mja heb ik wel vaker last van dat ik vanalles verkeerd zeg en dat dat anders geintepreteerd wordt :p Mijn fout..

Ach.. ik heb soms hetzelfde probleem.. ben ik serieus, maar denkt iedereen dat ik een grap maak :(:D
 

Deleted User - 24028

Guest
Sorry dat het zo aanvallend over komt, maar dat is eigenlijk niet de bedoeling.

Ik wou een grapje maken, maar daarna reageerde ik er serieus over over hoe support is, is niet echt op jou gedoeld..
Mja heb ik wel vaker last van dat ik vanalles verkeerd zeg en dat dat anders geintepreteerd wordt :p Mijn fout..

Je bent gewoon niet de enige die scripts boven haalt vanaf het moment dat ik iets zeg of doe. EN dat is gewoonweg zeer vervelend...

Maargoed...
 

Deleted User - 24028

Guest
Jah jij bent idd ook een van die mensen...
Waarom is het niet vreemd dan ?
 

DeletedUser58227

Guest
Ik begrijp best dat er mensen bij zijn die het vervelend, niet eerlijk vinden of zelfs niet willen dat er bij zijn die een gigantische voorsprong hebben door scripts, of weet ik veel wat allemaal meer.
 

Deleted User - 24028

Guest
Zou ik nog kunnen begrijpen moest ik script hebben die: mijn dorpen vanzelf uitbouwen, farmen, recruteren, edels aanmaken waar nodig, edels sturen, clears en fakes sturen etc etc... Maar aangezien dat illegaal zou zijn en ik die dingen niet heb zie ik niet in waarom daarover zo moeilijk gedaan wordt...

PS: Niemand verbied jullie om zelf een scripter te hebben/zoeken of om het zelf te leren, toch ?
 

DeletedUser

Guest
Een gigantische voorsprong...
Waar haal je het vandaan.
Net als alle andere scripts in het spel, zullen ook Warre's scripts enkel het spel wat makkelijker maken en dingen sneller laten verlopen.
Maar er is geen enkel script dat spelers een gigantische voorsprong geeft op mensen die dat script niet hebben, dat is enkel zo bij illegale scripts enzover ik weet, houdt Warre bij het maken van scripts de regels goed in de gaten.
Ik geef Warre helemaal gelijk dat hij dat kinderachtige gezeur over zijn scripts dat hij elke keer weer over zich heen krijgt, vervelend vind...
 

DeletedUser

Guest
voordien heeft fruit. altijd het sangu package gebruikt. en inhet deffen is het script van warre, wel iets beter maar om daarna te kiezen of je het gaat dodgen of niet dat is nog steeds jouw keuze hoor :)
 

DeletedUser58227

Guest
Wel degelijk een voorsprong, scripts geven altijd een voorsprong anders zou je ze niet gebruiken, al bespaard het tijd, dat is wel degelijk een voorsprong. Een gigantische zelfs.
Als jij bijv in 1 uurtje iets fixed omdat je scripts hebt en een ander doet daar 4uur over, dat is handiger, bespaart je tijd etc etc, en geeft je dus een voorsprong, het is geen "voorsprong" wat is het dan wel? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Wel degelijk een voorsprong, scripts geven altijd een voorsprong anders zou je ze niet gebruiken, al bespaard het tijd, dat is wel degelijk een voorsprong. Een gigantische zelfs.
Als jij bijv in 1 uurtje iets fixed omdat je scripts hebt en een ander doet daar 4uur over, dat is handiger, bespaart je tijd etc etc, en geeft je dus een voorsprong, het is geen "voorsprong" wat is het dan wel? :rolleyes:

Maar het punt is dat zo'n gigantische voorsprong waar jij het over hebt, enkel behaald kan worden met illegale scripts...
En gezien Warre daar niet aandoet wordt het eens tijd om op te houden met zeuren.
 
Bovenaan