Fruit vs HEIDI

DeletedUser

Guest
Vandaag heeft stam Fruit de oorlog verklaard aan stam HEIDI.

10.05.13 12:48:25
Oorlogsnaam: Het moest ervan komen

Verklaring:

Na jaren spelen als een grijze muis,
Kleurloosheid was jullie enige thuis

Alles veilig stellen is jullie faam,
Zo staat HEIDI bekend om haar naam

Nu zijn jullie bij ons rood op de map,
Fruit is klaar voor een eerste trap

Hopelijk is HEIDI dat ook,
Anders gaan jullie op in rook

Achter jullie recruits kunnen jullie je wel een tijdje verschuilen,
Maar op het einde zullen jullie toch gaan huilen

Fruit gaat w21 laten beven,
Zie maar dat jullie binnen een jaar nog leven.

De uitdaging staat: Fruit gaat W21 laten beven + HEIDI bestaat over 1 jaar niet meer

Fruit heeft in ieder geval tot nu toe de statistieken niet aan hun kant:

Zijde 1:
Stammen: Fruit.
Zijde 2:
Stammen: HEIDI

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1
Kant 2: 202
Verschil: 201

chart

To be continued...

N.B. Wat een slecht gedicht zeg!
 

DeletedUser

Guest
Succes aan beide kanten. Blackwicca, op welk account speel je?
 

DeletedUser62436

Guest
Ik wens beide partijen veel suc6. we gaan zien wie deze oorlog zal winnen. :D
 

DeletedUser60153

Guest
Succes, al is dit wel een arrogante post van Fruit. Jullie stonden voor kort nog in de min tegen Plague, en nu doen jullie alsof je de wereld bezit na de val van Plague. Maar dat doet niet af aan het feit dat ik benieuwd ben wat jullie tegen HEIDI kunnen opbrengen en wat HEIDI terug kan doen.
 
Reactiescore
323
Succes, al is dit wel een arrogante post van Fruit. Jullie stonden voor kort nog in de min tegen Plague, en nu doen jullie alsof je de wereld bezit na de val van Plague. Maar dat doet niet af aan het feit dat ik benieuwd ben wat jullie tegen HEIDI kunnen opbrengen en wat HEIDI terug kan doen.

Idd, Fruit. heeft nooit op winst gestaan tegen ons :eek:
 

DeletedUser

Guest
Vandaag heeft stam Fruit de oorlog verklaard aan stam HEIDI.

10.05.13 12:48:25
Oorlogsnaam: Het moest ervan komen

Verklaring:



De uitdaging staat: Fruit gaat W21 laten beven + HEIDI bestaat over 1 jaar niet meer

Fruit heeft in ieder geval tot nu toe de statistieken niet aan hun kant:



To be continued...

N.B. Wat een slecht gedicht zeg!

Leuk dat je er stats bij haalt die van ruim voor de oorlog zijn. Hier begint het pas met tellen vanaf nu hoor ;)

Idd, Fruit. heeft nooit op winst gestaan tegen ons :eek:

Dat klopt zeker, maar ondertussen bestaan zij wel nog en is het huidige Plague stammetje maar een schim van wat het geweest is.
 

DeletedUser

Guest
Wel leuk gedichtje vind ik :p

In ieder geval, succes Fruit en HEIDI, hopelijk gaat het Fruit niet te hoog in hun bol zitten, de arrogantie begint al te komen, en nu maar is laten zien dan ;)
 

DeletedUser

Guest
Arrogant Fruit wat eerst erotisch Fruit was..
Erotisch fruit tegen Heidi, het klinkt als een sexy nummertje boven in de bergen.
Ik hoop toch echt niet, dat Heidi het fruit laat bederven..

We weten allemaal dat als mooie vrouwen spelen met Fruit, er beurse plekken komen op het fruit, maar ach wat maakt dat ook uit.

Beste fruiters en beste heidi´ers, ´ik wens jullie een mooie strijd´.
En dat zeg ik, in alle bescheidenheid.

Zoals altijd ´zeg ik wat ik wil´
Maak elkaar af, en vecht elkaar scheel.

Het boeit me namelijk niet echt
Zo ben ik nu eenmaal aangelegd..

Gegroet speelse stukjes fruit, en stam met de mooie vrouwen naam..
 
Reactiescore
323
Dat klopt zeker, maar ondertussen bestaan zij wel nog en is het huidige Plague stammetje maar een schim van wat het geweest is.

Door hun BG's en door hun enorme deffhoeveelheden hebben ze inderdaad altijd weten te overleven. En dit Plague stammetje, ik ga ervan uit dat je FTNWO bedoelt, bestaat vooral uit de kwalitatief betere leden van Plague. We hebben ook verschillende ondermaatste exPlague leden afgewezen.

Dus misschien geen schim van Plague, maar wel een vooruitgang voor de meeste leden :D
 

DeletedUser

Guest
Arrogant Fruit wat eerst erotisch Fruit was..
Erotisch fruit tegen Heidi, het klinkt als een sexy nummertje boven in de bergen.
Ik hoop toch echt niet, dat Heidi het fruit laat bederven..

We weten allemaal dat als mooie vrouwen spelen met Fruit, er beurse plekken komen op het fruit, maar ach wat maakt dat ook uit.

Beste fruiters en beste heidi´ers, ´ik wens jullie een mooie strijd´.
En dat zeg ik, in alle bescheidenheid.

Zoals altijd ´zeg ik wat ik wil´
Maak elkaar af, en vecht elkaar scheel.

Het boeit me namelijk niet echt
Zo ben ik nu eenmaal aangelegd..

Gegroet speelse stukjes fruit, en stam met de mooie vrouwen naam..

Haha, super +1
 

DeletedUser

Guest
Door hun BG's en door hun enorme deffhoeveelheden hebben ze inderdaad altijd weten te overleven. En dit Plague stammetje, ik ga ervan uit dat je FTNWO bedoelt, bestaat vooral uit de kwalitatief betere leden van Plague. We hebben ook verschillende ondermaatste exPlague leden afgewezen.

Dus misschien geen schim van Plague, maar wel een vooruitgang voor de meeste leden :D

Ik bedoelde eigenlijk het Plague wat nu nog leeft met -Apex- erin, maar als jij je aangesproken voelt op het feit dan zal dat wel zo zijn.

Trouwens wel leuk om de ego's van Resist hier te zien reageren dat Fruit nu een egohouding heeft terwijl het puur en alleen een gedichtje is en verder weinig egovertoon is momenteel.
 
Reactiescore
323
Ik bedoelde eigenlijk het Plague wat nu nog leeft met -Apex- erin, maar als jij je aangesproken voelt op het feit dan zal dat wel zo zijn.

Oh dat Plague... :D En Apex kan er helemaal niks van.. Ik snap nog steeds niet hoe ze op scarlini zijn gekomen, en waarom ze tw spelen.. om te internen ofzo?
 

DeletedUser

Guest
Oh dat Plague... :D En Apex kan er helemaal niks van.. Ik snap nog steeds niet hoe ze op scarlini zijn gekomen, en waarom ze tw spelen.. om te internen ofzo?

Dat zal het wss wel zijn ja. Ze hebben in ieder geval meer laten zien dan jij
 

DeletedUser

Guest
HEIDI is een oeroude stam die zich nooit op een dominante, agressieve wijze heeft opgesteld. Toch ben ik ervan overtuigd dat HEIDI een paar zeer goede spelers bezit die het handeltje drijvend zullen houden. Ik ben wel benieuwd naar de rol van Lemon in dit conflict. Zullen zij eventueel kunnen profiteren van deze situatie? Er moet sowieso OS terug getrokken worden uit de kanten tegen Fruit. Ik ben echt benieuwd hoe HEIDI het gaat doen. Let's hope for a big twist ^^
 

DeletedUser

Guest
Trouwens wel leuk om de ego's van Resist hier te zien reageren dat Fruit nu een egohouding heeft terwijl het puur en alleen een gedichtje is en verder weinig egovertoon is momenteel.

"Fruit gaat W21 laten beven"

Zijn toch wel grote woorden in mijn ogen ;)
 
Bovenaan