Fruit vs HEIDI

DeletedUser60153

Guest
het ging mij meer om dat die cijfers gewoon onredelijk zijn... maar jij speelt hem weer op de man ipv op de bal...

Ik laat zien hoe er door mensen op zaken worden gekeken. Dit is nu onschuldig, maar bij een zaak als die met Twiki was Mark ook stellig van Twiki's verhaal overtuigd. Zonder dat je weet of het waarheid is.
 
Reactiescore
323
Ik laat zien hoe er door mensen op zaken worden gekeken. Dit is nu onschuldig, maar bij een zaak als die met Twiki was Mark ook stellig van Twiki's verhaal overtuigd. Zonder dat je weet of het waarheid is.

En waarom ook niet? Twiki was stamleider, ik zou hem eerder vertrouwen, geloven, dan iemand van een rivaliserende stam. ;)
 

DeletedUser58227

Guest
Ik laat zien hoe er door mensen op zaken worden gekeken. Dit is nu onschuldig, maar bij een zaak als die met Twiki was Mark ook stellig van Twiki's verhaal overtuigd. Zonder dat je weet of het waarheid is.

Vertrouwen mijn vriend
 

Deleted User - 24028

Guest
Ik laat zien hoe er door mensen op zaken worden gekeken. Dit is nu onschuldig, maar bij een zaak als die met Twiki was Mark ook stellig van Twiki's verhaal overtuigd. Zonder dat je weet of het waarheid is.

En jij was stellig dat dat hij schuldig was.. zonder te weten of het de waarheid is !
Wat is het verschil ?
 

DeletedUser60153

Guest
Haha kijk nu happen jullie ook. Ik liet alleen zien wat blind vertrouwen is en dat het niet de eerste keer is dat Mark dat laat zien. Ik was niet stellig dat hij schuldig was maar ik weet zeker dat het een aanbod was. Ik heb later ook gehoord (volgens mij stond het zelfs op het forum) dat er aan onze kant minder deff stond omdat er een vermeende NAP was. Ik ga er nu niet meer verder op in.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser62436

Guest
Haha kijk nu happen jullie ook. Ik liet alleen zien wat blind vertrouwen is en dat het niet de eerste keer is dat Mark dat laat zien. Ik was niet stellig dat hij schuldig was maar ik weet zeker dat het een aanbod was. Ik heb later ook gehoord (volgens mij stond het zelfs op het forum) dat er aan onze kant minder deff stond omdat er een vermeende NAP was. Ik ga er nu niet meer verder op in.

Lol dat is echt zieke bullshit. Er heeft nooit maar dan ook nooit op het forum gestaan dat er een vermeende nap was XD
Jij komt elka dag met meer en meer bullshit aan zetten. Natuurlijk vertrouwde ik jack. Hij was onze leider, hij heeft tot nu toe nog nooit tegen mij gelogen over iets. En jij nu al bijna elke keer dat ik met je spreek :eek:
Kom nu dan niet zeggen dat het fout was om jack te geloven.
 
Reactiescore
323
Ach Freso hou op met janken. Wij hebben 2 jaar met Jack samengespeeld. Hij heeft Plague 2 jaar in goede banen geleid. Niks aan de hand, we bewezen naar elkaar dat we elkaar kunnen vertrouwen. Gewoon logisch, in elke goede stam gebeurd dit.

Ik vertrouw Jack nog steeds ;) Ondanks dat hij bij Fruit. zit.
 

DeletedUser60153

Guest
Lol dat is echt zieke bullshit. Er heeft nooit maar dan ook nooit op het forum gestaan dat er een vermeende nap was XD
Jij komt elka dag met meer en meer bullshit aan zetten. Natuurlijk vertrouwde ik jack. Hij was onze leider, hij heeft tot nu toe nog nooit tegen mij gelogen over iets. En jij nu al bijna elke keer dat ik met je spreek :eek:
Kom nu dan niet zeggen dat het fout was om jack te geloven.

Ik heb het ergens gelezen en dat weet ik zeker. Ik wilde er toen geen commotie over maken maar ik ga opzoek. Misschien wel op de chat ofzo
 

DeletedUser

Guest
Vind het vooral grappig hoe erg het volg de leider gedrag toonbaar is hier op't forum. Jorny denkt het onderuit te halen en St. Jimmy en Full-time gaan er blindelings in mee zonder zelf na te denken.

Heb je helemaal gelijk in. Dat ze zo'n rekenfout niet zien...
 

DeletedUser62436

Guest
Ik heb het ergens gelezen en dat weet ik zeker. Ik wilde er toen geen commotie over maken maar ik ga opzoek. Misschien wel op de chat ofzo

Haha denk maar lekker, dat is niet zo. Heeft er nooit gestaan. Je moet niet denken dat je alles weet wat er binnen plague gebeurde want dat weet je gewoon weg niet. Dus houd maar eens een keer op met dat arrogante en egoistische gedrag, de halve wereld is het onderhand wel zat zo (natuurlijk jouw stammies en happertjes niet, die kunnen niet genoeg krijgen van de smaak van jouw kont :eek:)
 

DeletedUser

Guest
Dat topic heeft er idd niet gestaan naar mijn weten..

Nja Full-Time, je weet nooit wat er op het leidersfora heeft gestaan ;)
 

DeletedUser

Guest
Haha denk maar lekker, dat is niet zo. Heeft er nooit gestaan. Je moet niet denken dat je alles weet wat er binnen plague gebeurde want dat weet je gewoon weg niet. Dus houd maar eens een keer op met dat arrogante en egoistische gedrag, de halve wereld is het onderhand wel zat zo (natuurlijk jouw stammies en happertjes niet, die kunnen niet genoeg krijgen van de smaak van jouw kont :eek:)

Ik speel niet in Hap/Resist en ik ben hem niet zat. Enerzijds maakt hij goeie propaganda en anderzijds edelt hij Klaus hard. Als er iemand arrogant is, ben jij het wel.
 

DeletedUser58227

Guest
Full-Time gedraagt zich hier echt niet arrogant hoor.
En van Klaus edelen is nu ook niet een geweldige prestatie te noemen.
 

DeletedUser

Guest
Dit zijn excuses/smoesjes.
HEIDI basht Lemon (die nu ook al noobs genoemd worden) én voerde oorlog met elke kleine stam in de omgeving?
Ik vind dat eigenlijk wel stoer van HEIDI! :)

Hap! en Resist deden mee in jullie oorlog tegen Plague en Plague viel. Zou het dan kunnen zijn dat Hap! en Resist Plague hebben verslagen?
Overmoed komt voor de val. HEIDI de oorlog verklaren lijkt overmoed te zijn.

Het enige wat overmoed is, is jouw anonieme knullige houding. Fruit heeft een nieuwe samenstelling en de oorlogstats zeggen nog steeds dat het 0-0 is.

Ik laat zien hoe er door mensen op zaken worden gekeken. Dit is nu onschuldig, maar bij een zaak als die met Twiki was Mark ook stellig van Twiki's verhaal overtuigd. Zonder dat je weet of het waarheid is.

Veronderstel jij maar dingen, ik heb in plague altijd open kaart gespeeld was het niet voordat ik actie ondernam dan wel nadat ik iets ondernomen had. Zo ook met het verhaal resist ;)
 

DeletedUser

Guest
Full-Time gedraagt zich hier echt niet arrogant hoor.
En van Klaus edelen is nu ook niet een geweldige prestatie te noemen.

Ow nee? In het begin van de oorlog dat Plague hard ging winnen. Tijdens de massa dat Plague harder dan ooit ging terugslaan. Een paar dagen geleden dat hijzelf Hap het moeilijk ging maken enzovoorts. Zijn eerste 2 stellingen waren arrogant en kwamen niet uit. Zijn 3de stelling ís arrogant en zie ik ook niet zo snel uitkomen.

En wat betreft het edelen: mij gaat het er niet om of dat moeilijk is of niet, mij gaat het erom dat Hamen doet wat hij plant. Mark niet.
 

DeletedUser62436

Guest
Ow nee? In het begin van de oorlog dat Plague hard ging winnen. Tijdens de massa dat Plague harder dan ooit ging terugslaan. Een paar dagen geleden dat hijzelf Hap het moeilijk ging maken enzovoorts. Zijn eerste 2 stellingen waren arrogant en kwamen niet uit. Zijn 3de stelling ís arrogant en zie ik ook niet zo snel uitkomen.

En wat betreft het edelen: mij gaat het er niet om of dat moeilijk is of niet, mij gaat het erom dat Hamen doet wat hij plant. Mark niet.

Tja wij hadden een massa gepland van 30k+ Aanvallen helaas door die klote noobs in Plague is dat er nooit van gekomen. Anders had ik idd ook niet gezegd dat we harder dan ooit gingen terug slaan, want ja. 30k+ aanvallen heeft w21 nog nooit gezien.

Verder maakt het niet uit of jij hem zat bent of niet, want jij speelt niet meer op w21, dus hoor je niet bij die halve wereld.:eek:

En zoals stan al aangaf. Van klaus edelen is geen prestatie. Als je dat niet kan, kan je beter meteen stoppen met tw.
 

DeletedUser

Guest
Het enige wat overmoed is, is jouw anonieme knullige houding. Fruit heeft een nieuwe samenstelling en de oorlogstats zeggen nog steeds dat het 0-0 is.



Veronderstel jij maar dingen, ik heb in plague altijd open kaart gespeeld was het niet voordat ik actie ondernam dan wel nadat ik iets ondernomen had. Zo ook met het verhaal resist ;)

Jack heeft idd open kaart gespeeld. Elke keer terug komen op dit onderwerp heeft geen zin.
Plague bestaat bijna niet meer. .

Tja wij hadden een massa gepland van 30k+ Aanvallen helaas door die klote noobs in Plague is dat er nooit van gekomen. Anders had ik idd ook niet gezegd dat we harder dan ooit gingen terug slaan, want ja. 30k+ aanvallen heeft w21 nog nooit gezien.

Verder maakt het niet uit of jij hem zat bent of niet, want jij speelt niet meer op w21, dus hoor je niet bij die halve wereld.:eek:

En zoals stan al aangaf. Van klaus edelen is geen prestatie. Als je dat niet kan, kan je beter meteen stoppen met tw.


Jij verwijt mij dat ik scheld. Waarom noem je je ex stammies klote noobs? Kom op zeg, en toen zelf ook respect en gedraag je hoe jezelf wilt hoe een ander zich ook gedraagt.

En ook klaus verdient veel meer dan jij hem hier geeft. Schaam je!!
 

DeletedUser60153

Guest
Tja wij hadden een massa gepland van 30k+ Aanvallen helaas door die klote noobs in Plague is dat er nooit van gekomen. Anders had ik idd ook niet gezegd dat we harder dan ooit gingen terug slaan, want ja. 30k+ aanvallen heeft w21 nog nooit gezien.

Verder maakt het niet uit of jij hem zat bent of niet, want jij speelt niet meer op w21, dus hoor je niet bij die halve wereld.:eek:

En zoals stan al aangaf. Van klaus edelen is geen prestatie. Als je dat niet kan, kan je beter meteen stoppen met tw.

Lol, je weet dat Resist een massa van 30k op jullie had? Voordat je vraagt hoe ik dat weet iedereen het al hun aanvallen gepost dus ik weet precies wat er liep. Wij bedenken iets wat haalbaar is en voeren het uit. Jullie l verzinnen iets wat niet haalbaar is en gaan na afloop zeiken dat je stammies te slecht waren en dat je daardoor je grote plan niet haalt. Dat is zielg man en zware zelf overschatting ( typ op mob, excuses voor kleine foutjes)
 
Bovenaan