Fruit vs HEIDI

DeletedUser63278

Guest
HEIDI kan best uit noobjes bestaan maar wat zegt dat over de stam die 200 dorpen achter loopt? In ieder geval dat ze geen recht van spreken hebben.

Geweldig dat jullie met de dorpen van vorig jaar van benassi hier lopen uit te pakken, een account dat volledig in heidi lag ...

Was een inactief account van fruit dat destijds enkel en alleen in de stam kon blijven omdat hij ook werd aangevallen door plague en wij geen stats wouden ombuigen door hem te ontslaan.
Maar weet je, uitpakken met die betreffende dorpen zegt genoeg over het niveau waar we tegen moeten opboksen :D

Maar ik wilde even laten zien dat het beide geen ODA kanjers zijn.

De mooie ODA cijfers zijn deels te danken aan fruit, wij hebben 2 jaar alle plagueogen naar ons toe getrokken en daar heeft de rest van de wereld mee van kunnen profiteren, ook Resist en Hap!
Wij hebben nooit de mogelijkheid gehad om zwaar Off te spelen, maar nu liggen de kaarten anders :D
 

DeletedUser60153

Guest
Wij hebben tegen Plague nog geen 100 mil ODA gescoord. Dus dat maakt niet het grote verschil. (Even globaal bij elkaar optellen kom ik uit op rond de 70 mil)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Kul argumenten. Johan als je iets wil ontkrachten ga dan aub niet random iets roepen maar haal de cijfers erbij. Je bevestigd je "gebrek" aan kennis over Lemon en je gebrek aan kennis over hoe de stammen er ODA gewijs voor staan. Een stam die langer bestaat heeft natuurlijk meer ODA, dus moet je het eigenlijk per dag omrekenen.

Fruit heeft gemiddeld 1130 k ODA per dag sinds de oprichting.
HEIDI heeft gemiddeld 1157 k ODA per dag sinds de oprichting.

En omdat ik het leuk vind:
Resist heeft gemiddeld 3661 k ODA per dag sinds de oprichting.
Hap! heeft gemiddeld 2768 k ODA per dag sinds de oprichting. (Met maar 7 man, das 3x minder dan HEIDI en ong 2,5x minder dan Fruit en natuurlijk 2x minder dan Resist al hadden wij tot voor kort ook nog maar 10 leden)

Kortom, gooi die aanvalssluizen open en laat het ODA binnenstromen, verdedigen kunnen jullie beiden wel, nu het aanvallende aspect nog!

Als jullie over ODA en gebonden dagen beginnen kan FTNWO niet achterblijven he wij staan met ruime voorsprong op 1.17 mio per dag schept toch een mooi reëel beeld freso? :eek::rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Succes voor beide partijen. Ik denk dat de toekomst gaat uitwijzen wat deze oorlog gaat betekenen voor de wereld. Ondanks alle BB's zijn er nog veel oorlogen die uitgevochten kunnen worden tot mijn vreugde.

Moge de beste winnen.
 
Reactiescore
323
Als jullie over ODA en gebonden dagen beginnen kan FTNWO niet achterblijven he wij staan met ruime voorsprong op 1.17 mio per dag schept toch een mooi reëel beeld freso? :eek::rolleyes:

Terwijl we nog geen enkele massa hebben uitgevoerd, en we een beetje passief bbtjes aan het clearen zijn. Gaat eigenlijk wel makkelijk :p
 

DeletedUser

Guest
Als jullie over ODA en gebonden dagen beginnen kan FTNWO niet achterblijven he wij staan met ruime voorsprong op 1.17 mio per dag schept toch een mooi reëel beeld freso? :eek::rolleyes:

Ruime voorsprong? Wat bedoel je daarmee? Op de andere stammen? Dan hoop ik dat je weet dat 3600 k ODA overeen komt met 3.6 mil, dus 3 keer zoveel als de ODA van FTNWO. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Moge de beste stam winnen, discussieren helpt niks :D we zullen vanzelf wel zien wie er geownt gaat worden..
 

DeletedUser60153

Guest
Ruime voorsprong? Wat bedoel je daarmee? Op de andere stammen? Dan hoop ik dat je weet dat 3600 k ODA overeen komt met 3.6 mil, dus 3 keer zoveel als de ODA van FTNWO. :rolleyes:

Vind het vooral grappig hoe erg het volg de leider gedrag toonbaar is hier op't forum. Jorny denkt het onderuit te halen en St. Jimmy en Full-time gaan er blindelings in mee zonder zelf na te denken.
 

DeletedUser

Guest
Vind het vooral grappig hoe erg het volg de leider gedrag toonbaar is hier op't forum. Jorny denkt het onderuit te halen en St. Jimmy en Full-time gaan er blindelings in mee zonder zelf na te denken.

een reactie op een post geven kan blijkbaar tegenwoordig niet meer zonder dat iemand ( freso) gelijk met z'n neus er boven op zit om mensen onderuit proberen te halen
 
Reactiescore
323
Vind het vooral grappig hoe erg het volg de leider gedrag toonbaar is hier op't forum. Jorny denkt het onderuit te halen en St. Jimmy en Full-time gaan er blindelings in mee zonder zelf na te denken.

Achjong jij je zin. Jorn is onze leider dat je dat nog niet wist :p

tuurlijk heb ik front, ik heb front met jhonass en met fierce force :D en double danger ook :D

Gaat dat wel goedkomen? :p
 

DeletedUser60153

Guest
een reactie op een post geven kan blijkbaar tegenwoordig niet meer zonder dat iemand ( freso) gelijk met z'n neus er boven op zit om mensen onderuit proberen te halen

Jij komt zelf met een volgens jij goed onderbouwde post omdat je er een getalletje in hebt staan. Ik geef aan dat het niet zo is, nog beter Frozenduck geeft aan dat het niet zo is.

Als jij gewoon feiten post dan hoor je mij niet klagen hoor ;) En daarna laten de heren zien dat ze heel erg door een roze bril kijken. Kan je niet ontkennen toch?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
het ging mij meer om dat die cijfers gewoon onredelijk zijn... maar jij speelt hem weer op de man ipv op de bal...
 
Bovenaan