[Profiel] Frostbite - 150 PP

Reactiescore
193
Dag beste plaatjesmakers,

Voor mijn account Frostbite zoek ik een leuk plaatje, en aangezien ik een absolute 0 ben op het vlak van plaatjes creëren buiten Paint om :redface: , doe ik graag hier een verzoekje.

1. De tekst: Frostbite (geen punten of andere aanhangels zoals underscores)
2. Kleurencombinatie(s): koude kleuren, blauw in het bijzonder
3. Thema: voor wie niet weet wat Frostbite betekent, hier volgt de definitie in het Engels: ''injury to body tissues caused by exposure to extreme cold, typically affecting the nose, fingers, or toes and often resulting in gangrene''

Kortweg in het Nederlands: het bevroren zijn van iets. Nu zit ik niet echt te wachten op plaatjes met afgevroren ledematen en gangreen (ieuw), maar ik wil wel graag een ijzig thema. Dat verklaart ook mijn keuze voor koude kleuren denk ik zo. Laat je fantasie de loop zou ik zeggen. Alles wat enigszins gelinkt is aan dit thema is interessant.

Enige andere voorwaarde die ik graag wil stellen is dat het plaatje niet té druk is. Dat is natuurlijk subjectief en misschien vind ik een druk plaatje uiteindelijk best leuk!

4. Plaatje(s) om te gebruiken: heb ik momenteel niet echt
5. Deadline: geen deadline, zit geen haast achter
6. Prijs/gift: 150 pp
7. Favoriet tot nu toe: nog niet van toepassing

Alvast bedankt aan iedereen die hier de skills voor heeft en er eventjes tijd voor me in wilt steken :smile:
 
Reactiescore
193

Ik vind dat kleine effectje (geen idee hoe het noemt) op het rechterplaatje leuk! Mooie plaatjes en ook wel wat ik onder andere in gedachten had! Enige waarover ik wat twijfel is de tekst maar ik kan er niet echt de vinger op leggen wat precies (moeilijke klant!). Zou je de tekst iets meer kunnen laten opgaan in de achtergrond? Zonder dat ie niet meer leesbaar of duidelijk is.

Alvast bedankt.
 
Reactiescore
2.368
Goeie keuze haha :tongue: mooi plaatje
 
Bovenaan