Fresh! (24m) + 15+ mbs vs The Inglorious Pirates (1.36m)

Gaat TIP het redden tegen een stam 20x zo groot= Ja of de nee

  • Ja, enkel de stam houdt 1.3m+ punten over

    Stemmen: 11 23,9%
  • Ja, enkel de stam houdt 1.0m+ punten over

    Stemmen: 12 26,1%
  • Ja, enkel de stam houdt 700k+ punten over

    Stemmen: 1 2,2%
  • Nee, they dead.

    Stemmen: 22 47,8%

  • Totaal aantal stemmers
    46
  • Enquête gesloten .
Reactiescore
2.062
Dikke piemel dat Shake ook maar een persoon van TIP internt XD

En nah, we did beat them, now join them to beat the other xd

Begon aardig respect voor je te krijgen, wat nu weer helemaal is weggevallen. Je wist gewoon dat je op korte termijn dit niet meer kon volhouden en daarom join je ze maar lekker.
 

Deleted User - 716270

Guest
Ik snap dat het een teleurstellende wending is alleen voor ons van TIP is dit een logische keuze. De afgelopen maanden hebben zeker il leone en ik (bree henkie) enorm veel uren in het spel gestoken om alle aanvallen van shakedown8 en zijn mbs te kunnen deffen. Dit hebben we gedaan met weinig safe il leone praktisch 0.0 safe. Elk massa is dus gedeft met een paar prestacks en voor de rest enorm veel schuiven met def en snipen.

Na de laatste massa zijn wij benadert door fresh! dit aanbod konden wij niet weigeren want ik denk dat 99,9 procent van de mensen hiermee zou instemmen, immers je gaat van 0.1 perspectief op deze wereld naar toch wel een accountje met redelijk wat perspectief. Tuurlijk er is veel gebeurt tussen shakedown8 en ons maar een frisse start is nooit verkeerd.

Dat wij het op korte termijn niet konden volhouden is onzin wij stonden er juist sterker voor dan 1 maand geleden als je in de situatie verdiept. Il leone begon juist wat safe te krijgen, patty stond sterker dan ooit met een redelijk safe zone, the bitch ook sterker dan ooit net als mij bree henkie. Bij de massa 1 maand geleden had ik 25 dorpjes met een volle boerderij, bij afgelopen massa 35 dorpjes en bij de volgende zou ik op iets van 55 dorpjes staan. Dit terwijl fresh nauwelijks off dorpjes erbij gekregen heeft. Als wij van TIP onze huidige activiteit hadden kunnen op blijven brengen hadden wij het met minimaal dorp verlies zeker nog 2 maanden uitgehouden.


Maar genoeg gezegd dit topic kan inderdaad wel dicht, ik heb in ieder geval veel plezier gehad in het deffen!
 
Reactiescore
1.016
If you can't beat them, recruit them. Noice.
 
Reactiescore
132
Laten we eerlijk zeggen dat zachtjes aan TIP wel degelijk opgeruimd werd, alleen trager dan Fresh! wenste . SD8 en shake namen zo'n 60 dorpen in sinds begin juli (weliswaar veelal de mindere spelers en de inactieve, maar toch), puntenaantal TIP bleef wel gelijk doordat ze in de periode ervoor en tijdens voornamelijk BB-dorpen uitbouwden. Klopt dus niet dat SD8 en Shake geen off dorpen bijwonnen.

Maar het ging traag, gezien ze 95% def speelden en gewoon goed deffen, en het een redelijke trage wereld is waarin opbouw off relatief lang duurt...
Fresh! wou niet langer dat Shake clears verprutste aan een RIM stam, en ze hebben de safe deff nodig voor een oorlog die de voorbije weken de verkeerde kant uitliep. TIP zou dom zijn om zo'n aanbod te weigeren wouden ze nog rol van betekenis spelen. Persoonlijk vond ik het jammere zaak omdat de uitdaging voor ons account nu wat weg is, maar begrijpbaar van 2 kanten.

Fresh! wint denk ik aan activiteit, en vanop een afstand leek het me wel alsof ze daar een gebrek aan hadden de laatste tijd.
Succes iedereen alvast!
 
Reactiescore
805
Laten we eerlijk zeggen dat zachtjes aan TIP wel degelijk opgeruimd werd, alleen trager dan Fresh! wenste . SD8 en shake namen zo'n 60 dorpen in sinds begin juli (weliswaar veelal de mindere spelers en de inactieve, maar toch), puntenaantal TIP bleef wel gelijk doordat ze in de periode ervoor en tijdens voornamelijk BB-dorpen uitbouwden. Klopt dus niet dat SD8 en Shake geen off dorpen bijwonnen.

Maar het ging traag, gezien ze 95% def speelden en gewoon goed deffen, en het een redelijke trage wereld is waarin opbouw off relatief lang duurt...
Fresh! wou niet langer dat Shake clears verprutste aan een RIM stam, en ze hebben de safe deff nodig voor een oorlog die de voorbije weken de verkeerde kant uitliep. TIP zou dom zijn om zo'n aanbod te weigeren wouden ze nog rol van betekenis spelen. Persoonlijk vond ik het jammere zaak omdat de uitdaging voor ons account nu wat weg is, maar begrijpbaar van 2 kanten.

Fresh! wint denk ik aan activiteit, en vanop een afstand leek het me wel alsof ze daar een gebrek aan hadden de laatste tijd.
Succes iedereen alvast!
En die 60 dorpen werden aan de andere kant van de wereld 3 voudig verloren in een andere oorlog. :p

Begrijp TiP wel maar vind dit eerder lachwekkend van Fresh! uit, tijd dat we nog maar eens een MB gaan omkopen om één dorpje over te nemen! =)
 
Reactiescore
319
Ik heb er wel 2k pp voor over!
 

Deleted User - 487970017

Guest
Motr kruipt samen met Globe nadat Motr tig massa's op hun had gedaan en 0 winsten. Hypocriet hoor.
 
Reactiescore
455
Ik denk dat je de wereld plus de uitgesproken teleurstelling niet helemaal begrijpt dan Bashnie. Ik denk niet dat je het destijdse MoTr in ook maar enig opzicht kan vergelijken met de situatie van TiP momenteel.
 
Reactiescore
1.363
Jullie zijn allemaal geWitched!
 
Reactiescore
2.433
Motr kruipt samen met Globe nadat Motr tig massa's op hun had gedaan en 0 winsten. Hypocriet hoor.
Haha grappenmaker. Die fusie was om de balans in de wereld terug recht te trekken en beiden niet te verzuipen aan de kwantitatieve overmacht van Fresh na de fusie met 1c.
 
Reactiescore
1.363
Ik hoorde dat Fresh uit noobs bestond.. Prove me wrong.
 
Bovenaan