Fresh! (24m) + 15+ mbs vs The Inglorious Pirates (1.36m)

Gaat TIP het redden tegen een stam 20x zo groot= Ja of de nee

  • Ja, enkel de stam houdt 1.3m+ punten over

    Stemmen: 11 23,9%
  • Ja, enkel de stam houdt 1.0m+ punten over

    Stemmen: 12 26,1%
  • Ja, enkel de stam houdt 700k+ punten over

    Stemmen: 1 2,2%
  • Nee, they dead.

    Stemmen: 22 47,8%

  • Totaal aantal stemmers
    46
  • Enquête gesloten .

Deleted User - 487957763

Guest
Sorry hoor wat een bullshit en huilie huilie niveau post. De grote verandering kwam vanuit 1C zelf door Fresh! te joinen. De join van Ruvon was een redelijke mutatie van formaat, maar de join van 1C naar Fresh! heeft de wereld gemaakt zoals die nu is.

In plaats van eindeloos te vissen naar een reactie vanuit Predec zou je eens tijd moeten steken in een deftige massa.
 
Reactiescore
516
Sorry hoor wat een bullshit en huilie huilie niveau post. De grote verandering kwam vanuit 1C zelf door Fresh! te joinen. De join van Ruvon was een redelijke mutatie van formaat, maar de join van 1C naar Fresh! heeft de wereld gemaakt zoals die nu is.

Dit is dus de denkfout waar het bij menig TW speler fout gaat. De join van Ruvon heeft de wereld gemaakt zoals die nu is. Niet de join van 1C naar Fresh.

De wereld had een leuke 1v1v1 kunnen worden, waarin alle 3 de partijen evenveel kans maakte op de overwinning. Echter moesten jullie zo nodig roet in het eten gooien door je kansen te vergroten door Ruvon te recruiten. Zegt genoeg over je spelmentaliteit en wat je doet om te winnen.
 

Deleted User - 487957763

Guest
Dit is dus de denkfout waar het bij menig TW speler fout gaat. De join van Ruvon heeft de wereld gemaakt zoals die nu is. Niet de join van 1C naar Fresh.

De wereld had een leuke 1v1v1 kunnen worden, waarin alle 3 de partijen evenveel kans maakte op de overwinning. Echter moesten jullie zo nodig roet in het eten gooien door je kansen te vergroten door Ruvon te recruiten. Zegt genoeg over je spelmentaliteit en wat je doet om te winnen.
Ik denk dat de join van 1C naar Fresh! toch wel echt de doorslag gegeven had. Zelfs na de join van Ruvon zat er een 1v1v1 nog in.

De toenmalige stamleiding vond de recruit nodig daar bemoei ik mij niet mee. Ik deff enkel op deze wereld. Als ik jou was zou ik mijn spelmentaliteit iets aanpassen wie weet pak je dan nog een winst xx
 
Reactiescore
516
Ik denk dat de join van 1C naar Fresh! toch wel echt de doorslag gegeven had. Zelfs na de join van Ruvon zat er een 1v1v1 nog in.

De toenmalige stamleiding vond de recruit nodig daar bemoei ik mij niet mee. Ik deff enkel op deze wereld. Als ik jou was zou ik mijn spelmentaliteit iets aanpassen wie weet pak je dan nog een winst xx

1C was kansloos toen Ruvon ons in de steek had gelaten. Je moet niet vergeten wat dit met de motivatie doet binnen een stam als een stamgenoot zomaar naar de vijand overloopt. Daarnaast zou het front van 1C te groot worden met de safe die ze hadden, de BG Motr lag ook volledig aan de andere kant van de wereld. Hun speelde (toen) nog niet om te winnen, maar om gewoon een gezellige tijd te hebben :)

Als ik jou was zou ik mijn spelmentaliteit iets aanpassen wie weet pak je dan nog een winst xx
Als je enige navraag zou doen weet je al snel wat voor speler ik ben en boeit mij een wereld verliezen of winnen niet zoveel, zo lang het spelletje maar leuk blijft en er gepresteerd wordt. Xx
 
Laatst bewerkt:

Deleted User - 487957763

Guest
1C was kansloos toen Ruvon ons in de steek had gelaten. Je moet niet vergeten wat dit met de motivatie doet binnen een stam als een stamgenoot zomaar naar de vijand overloopt. Daarnaast zou het front van 1C te groot worden met de safe die ze hadden, de BG Motr lag ook volledig aan de andere kant van de wereld. Hun speelde (toen) nog niet om te winnen, maar om gewoon een gezellige tijd te hebben :)


Als je enige navraag zou doen weet je al snel wat voor speler ik ben en boeit mij een wereld verliezen of winnen niet zoveel, zo lang het spelletje maar leuk blijft en er gepresteerd wordt. :)
1C had wat ik begreep al fusie plannen met Motr! die inderdaad wel aan de andere kant lagen. Heb ook niet gezegd dat makkelijk zou zijn voor 1C, maar ben wel benieuwd of het nu leuker is in Fresh met al die successen of dat jullie liever door waren gegaan met 1C en Motr!

Verder ken ik je idd niet en heb ik ook niet de behoefte om daar moeite voor te doen. Sorry speel deze wereld gewoon om lekker te deffen en met mijn maat Rene op een accountje te zitten.
 
Reactiescore
516
1C had wat ik begreep al fusie plannen met Motr! die inderdaad wel aan de andere kant lagen. Heb ook niet gezegd dat makkelijk zou zijn voor 1C, maar ben wel benieuwd of het nu leuker is in Fresh met al die successen of dat jullie liever door waren gegaan met 1C en Motr!

Verder ken ik je idd niet en heb ik ook niet de behoefte om daar moeite voor te doen. Sorry speel deze wereld gewoon om lekker te deffen en met mijn maat Rene op een accountje te zitten.

Nou ik heb wel navraag gedaan en Fabian @Erebos. vindt jou echt een lul! Nee grapje hoor :)
 

Deleted User - 716270

Guest
Mede door inactiviteit van paar TIP spelers lopen de verliezen snel op...

Yes klopt inderdaad helaas stond darkface te lang onder VV waardoor er niet meer met troepen geschoven kon worden. Doordat we te weinig edels hebben konden we het account ook niet internen helaas. Jorrit heeft geen VV afgegeven en is zelf gestopt waardoor daar de verliezen ook aardig oplopen helaas. Dit is jammer maar tribalwars is een intensief spel als je moet deffen met beperkte middelen en zonder al te veel prestacks. Dus ik snap goed dat zei het spelletje teveel tijd vonden kosten en daarom gestopt zijn.

Alle accounts die wel actief zijn hebben samen maar drie dorpjes verloren waarvan 2 dorpjes een onhoudbare ligging hadden. Dit vind ik niet slecht aangezien jullie met ruim 80 doodgelopen clears op de actieve accounts maar 3 dorpjes weten te pakken en wij hebben zeer weinig def hierbij verloren. Ik vind het in ieder geval een leuke strijd aangezien ik mijn def skills weer aan het terugkrijgen ben ;)
Ons doel is om in ieder geval tot en met eind augustus boven de 1,25 miljoen punten te staan als stam zijnde.
 
Reactiescore
215
Deze massa werd een stuk minder goed afgeslagen. Er zijn ook een stuk minder bb dorpen die geadelt kunnen worden om hun aantallen weer op peil te brengen.
Vorige massa was killing omtrent moraal waarbij il leone zeer veel o.s. verstrekte. Nu hij dat bij deze aanvalsronde niet kon doen stortte het wat in elkaar en verwacht ik dat 3 TIP acc's endex zijn.

Begreep ook dat 1 acc te lang onder vv heeft gestaan en daarom troepen versturen niet meer mogelijk was, dat is erg spijtig natuurlijk.


TIP.png
 

Deleted User - 716270

Guest
Deze massa werd een stuk minder goed afgeslagen. Er zijn ook een stuk minder bb dorpen die geadelt kunnen worden om hun aantallen weer op peil te brengen.
Vorige massa was killing omtrent moraal waarbij il leone zeer veel o.s. verstrekte. Nu hij dat bij deze aanvalsronde niet kon doen stortte het wat in elkaar en verwacht ik dat 3 TIP acc's endex zijn.

Begreep ook dat 1 acc te lang onder vv heeft gestaan en daarom troepen versturen niet meer mogelijk was, dat is erg spijtig natuurlijk.


Bekijk bijlage 21797

Ach ja vind het vooral grappig dat je Il leone nog steeds probeert over te halen om voor je te werken aangezien je er niet door heen komt ondanks de enorme kwantitatieve overmacht. 1 account heeft inderdaad te lang onder VV gestaan dat is spijtig, 2 accounts zijn gestopt zonder VV af te dragen dus dan kunnen jullie die dorpjes natuurlijk ook gratis edelen. Daar morgen jullie best trots op zijn hoor en mee pronken:eek:

Dat Il leone geen OS kan sturen heeft sowieso niet meegespeeld in de verliezen vooral inactiviteit heeft hier een grote bijdrage aan geleverd. Dit heb ik hierboven al uitgelegd. Als je een beetje kan deffen dan zijn jullie massa ondanks de grote overmacht redelijk doorzichtig, slecht getimed en uiterst voorspelbaar. Daarom konden jullie ondanks enorm veel clears op de actieve accounts maar 3 dorpjes pakken. Waarvan 2 dorpjes een ondefbare ligging hadden en al veel eerder gepakt konden worden.
 
Reactiescore
44
Ach ja vind het vooral grappig dat je Il leone nog steeds probeert over te halen om voor je te werken aangezien je er niet door heen komt ondanks de enorme kwantitatieve overmacht.

Heeft acc houder niks mee te maken en heeft hier ook geen weet aan.
Ik ben door Bas (il leone) paar weekjes geleden benaderd om als CO te helpen bij hem / stammies op Q. Wij liggen elkaar en hebben goed en vriendelijk contact op skype.
Fresh! heeft een tijdje co's gezocht dus heb hem toen ook benaderd. Bovendien gaf hij aan verschillende leden te kennen dus bood dit aan aangezien beide werelden (W71 & Q) toch in een korte tijd droevig is afgesloten.


Als je een beetje kan deffen dan zijn jullie massa ondanks de grote overmacht redelijk doorzichtig, slecht getimed en uiterst voorspelbaar.
Bas kan zeker deffen niet een beetje. Niet voor niets deden zij kort geleden nog mee aan 2 eindstrijden. Heb hem ook gecomplimenteerd.

Echter heb ik jou nog niks verdedigend zien doen?
Aanvallen op jou waren een dump. Dat je daarvoor met ruime dekking uitkijktoren een rimstammie (nog) daaronder om OS gaat vragen (OS stats) is wel skills uiteraard.
 
Bovenaan