Frequentie van events op nieuwe werelden

DeletedUser69389

Guest
Op basis van een verzoek van Duckje: https://forum.tribalwars.nl/index.p...2019-feedbacktopic.202224/page-2#post-6555328

Het idee is dat in de toekomst er mininaal 21 dagen tussen het starten van een nieuwe wereld en het aankondigen van een nieuw event moet zitten. Dit om te voorkomen dat minder actieve of kleine spelers extra gedupeerd kunnen worden als gevolg van events. Dit verpest de startfase namelijk zodanig dat het voor hen daardoor bijzonder lastig wordt om mee te kunnen/aan te kunnen haken.
 
Upvote 13

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Bespaar je de moeite:

91% voor
9% tegen

Inno heeft na overleg met de community besloten het voorstel naast zich neer te leggen.
 
Reactiescore
1.139
In zekere zin is zo'n event een goedkopere versie van de premium beurs.
Dit zal het effect van pp abusers dus nog meer vergroten.
Anderzijds biedt zo'n event ook vaak een hoop gratis items die met slim gebruik zeker het veld meer gelijk kunnen trekken.
Probleem zit hem vooral in het feit dat vaak de meest ervaren en actieve teams ook de grootste abussers zijn bij events waardoor het exponentieel uit de hand loopt.

Maar 21 dagen lijkt me opzich prima.
of 28 / wereld snelheid.

Of maak het eerste event op een wereld een event waar je geen premium punten in kunt stoppen al denk ik dat die feature er momenteel nog niet is.
Zou sws wel mooie feature zijn voor eens in de zoveel tijd een wereld met enkel premium loze eventen.
 
Reactiescore
448
Ze moeten sws gewoon stoppen met heel dat PP-beurs en events. Meer Non-PP zoals W50 werelden svp
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.633
Tbh is een event op zich niet eens het probleem. Wel met events waar je ongelimiteerd kan spenden ipv oplopende kosten. Dat zijn er eigenlijk ook maar erg weinig, maar ik heb gemerkt dat ze dit soort events steeds vaker op het begin van de wereld doen. Dat wekt bij mij het idee dat ze zelfs met voorbedachte rade de zwaarste events er early doorheen douwen.
 
Reactiescore
389
Ik zou best events zien zonder pp mogelijkheid maar zie dat niet snel gebeuren
Hoop eerder op een Max per event dat je bijvoorbeeld maar 1000 per event mag gebruiken of per dag een x aantal
Maar zou zeker voor die 21 of 28/snelheid zijn
 
Bovenaan