Free becciegodin

Reactiescore
110
Ik heb uit betrouwbare bronnen dat firedrakan dezelfde persoon is die achter het lady sophie account zat en daarom gebanned is.
 

DeletedUser79213

Guest
Ik was medewerker. Ik was weggestopt achter in het zaaltje waarin het plaatsvond. Maar ik kon heel goed horen wat het antwoord van Poo. en Duckje was op de vraag wat hun verstonden onder een Arisch Vrije-Forum tijdens hun TW-Community-Meeting. Het liquideren van vrije-forum godinnen en goden FireDrakan,Stalov en Dirk-JanusIV. Was ''nice to do''.
 
Reactiescore
770
de dag dat ik berispt ben is de dag dat ik met een been op een treinspoor sta en mijn psychiater bel terwijl ik een bericht type naar de mama dat ik laat zal thuis komen en melk halen ben in een nachtwinkeltje en ze geen zorgen hoeft te maken

ik zou zo'n klap echt niet zien aankomen laat staan te boven komen

wat is de nummer van de hulplijn ?
 

DeletedUser65921

Guest
Niet liegen Rob, iedereen weet dat jij vodka haalt in nachtwinkels en geen melk.
 

DeletedUser1435

Guest
wellicht?

50% van je posten is in dit topic xDDD

we weten best dat iedereen van beccie houdt maar leg het er niet zo dik bovenop
 

DeletedUser1435

Guest
Hoe kan ik van iemand houden die doodwensen heeft over andere. Dan daarbij dat je van iemand kan houden van een online spel die je nog nooit in het echt gezien hebt, zegt nogal veel over jou.

ik heb toch haar profielfoto gezien dat is genoeg?

ze heeft geen doodswensen over een ander als je tussen de regels doorleest zie je een vredelievend beccie.
 

DeletedUser1435

Guest
je draait om mijn punt heen. zie je nou dat je veel overeenkomsten heb met beccie
 
Reactiescore
3.536
iemand wil je een ban aansmeren :eek: Mss ik, mss iemand anders, mss jijzelf. Wie is er in deze tijd nog te vertrouwen????!!??!!??!!??
 
Reactiescore
3.536
Vrouwen zijn niet te koop, enkel met liefde of een edeltrein kan je ze veroveren!
 
Reactiescore
3.452
Beccie is te koop voor een goed bord rijst met sate!
 
Bovenaan