Foutmelding bij inloggen: Te veel foutieve aanmeldpogingen. Probeer het later nog een

DeletedUser

Guest
Ik krijg steeds de melding bij het inloggen:

Te veel foutieve aanmeldpogingen. Probeer het later nog eens.

Wat betekent dit/kan ik er wat aan doen?

Had het vanmiddag ook, en nu weer.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 9131

Guest
Re: Foutmelding bij inloggen: Te veel foutieve aanmeldpogingen. Probeer het later nog

Dan is er teveel geprobeerd in te loggen op jouw account, mogelijk door een derde. Het beste kun je hierover even een support indienen. Clicky.
 

DeletedUser

Guest
Re: Foutmelding bij inloggen: Te veel foutieve aanmeldpogingen. Probeer het later nog

Zal ik doen, maar ik zal het niet zijn (gaat dat per pc of per account). Ik heb geen co's, en ik heb hem op " ingelogd" blijven staan.
 

DeletedUser

Guest
Re: Foutmelding bij inloggen: Te veel foutieve aanmeldpogingen. Probeer het later nog

Dan is het mogelijk dat iemand anders je account probeert te hacken ;)
 

DeletedUser30507

Guest
Re: Foutmelding bij inloggen: Te veel foutieve aanmeldpogingen. Probeer het later nog

Dan is er teveel geprobeerd in te loggen op jouw account, mogelijk door een derde. Het beste kun je hierover even een support indienen. Clicky.

helaas moet ik je tegenspreken :p

deze persoon heeft te vaak een foutief wachtwoord ingevoerd. toevallig had ik dit gister zelf ook. Na 10 - 15 minuten kun je weer gewoon zonder problemen inloggen
 

Deleted User - 9131

Guest
Re: Foutmelding bij inloggen: Te veel foutieve aanmeldpogingen. Probeer het later nog

helaas moet ik je tegenspreken :p

deze persoon heeft te vaak een foutief wachtwoord ingevoerd. toevallig had ik dit gister zelf ook. Na 10 - 15 minuten kun je weer gewoon zonder problemen inloggen

Nee, dit klopt niet. Het gaat namelijk per account, en niet per IP. Iemand anders die probeerd in te loggen, zorgt dus voor hetzelfde orobleem.
 
Reactiescore
2.489
Re: Foutmelding bij inloggen: Te veel foutieve aanmeldpogingen. Probeer het later nog

Het geldt per account en is inderdaad een blokkade van circa 10 - 15 minuten.

Denk eraan dat ook elke foutieve login gelogged wordt en we ook kunnen straffen voor pogingen tot inloggen op een account.

Met vriendelijke groeten,
Duckje
 

DeletedUser30507

Guest
Re: Foutmelding bij inloggen: Te veel foutieve aanmeldpogingen. Probeer het later nog

Het geldt per account en is inderdaad een blokkade van circa 10 - 15 minuten.

Denk eraan dat ook elke foutieve login gelogged wordt en we ook kunnen straffen voor pogingen tot inloggen op een account.

Met vriendelijke groeten,
Duckje

Ik had dus gister een x aantal foutieve inlogpogingen, maar ik kon ook niet inloggen op andere accounts.
 

Deleted User - 9131

Guest
Re: Foutmelding bij inloggen: Te veel foutieve aanmeldpogingen. Probeer het later nog

Ik had dus gister een x aantal foutieve inlogpogingen, maar ik kon ook niet inloggen op andere accounts.

JELMER.L, volgens mij hebben we de hacker ^^ :p Dat klopt, als je x aantal keer foutief bent ingelogd, kun je ook niet op andere acc's inloggen.. Ik weet niet helemaal hoe het zit, het zal wel een combinatie van IP/acc zijn o.i.d.
 

DeletedUser

Guest
Re: Foutmelding bij inloggen: Te veel foutieve aanmeldpogingen. Probeer het later nog

Het geldt per account en is inderdaad een blokkade van circa 10 - 15 minuten.

Denk eraan dat ook elke foutieve login gelogged wordt en we ook kunnen straffen voor pogingen tot inloggen op een account.

Met vriendelijke groeten,
Duckje

Is het dan niet mogelijk om via een proxy je vijanden te blokkeren? Ook al moet je dit om de 15 minuten doen, het zorgt er wel voor dat je tegenstander bijv. niet kan snipen.
 

DeletedUser

Guest
Re: Foutmelding bij inloggen: Te veel foutieve aanmeldpogingen. Probeer het later nog

Is het dan niet mogelijk om via een proxy je vijanden te blokkeren? Ook al moet je dit om de 15 minuten doen, het zorgt er wel voor dat je tegenstander bijv. niet kan snipen.

Dit zou je kunnen doen ja, maar denk wel dat Innogames bij de proxy servers mag navragen wie er op zit, alles wordt gelogd daar ;) En als ze je te pakken hebben kun je een grote ban verwachten :p
 

DeletedUser

Guest
Re: Foutmelding bij inloggen: Te veel foutieve aanmeldpogingen. Probeer het later nog

Is het dan niet mogelijk om via een proxy je vijanden te blokkeren? Ook al moet je dit om de 15 minuten doen, het zorgt er wel voor dat je tegenstander bijv. niet kan snipen.

Nee, als je bent ingelogd heb je er geen last van.
 

Deleted User - 9131

Guest
Re: Foutmelding bij inloggen: Te veel foutieve aanmeldpogingen. Probeer het later nog

Is het dan niet mogelijk om via een proxy je vijanden te blokkeren? Ook al moet je dit om de 15 minuten doen, het zorgt er wel voor dat je tegenstander bijv. niet kan snipen.

Theoretisch gezien is dat mogelijk, echter, het gebruikmaken van proxy's ten strengste verboden, evenals pogingen tot hacken. Mocht dit voorkomen kun je rekening houden met een schorsing en/of account annulering, en tevens is er mogelijkheid tot juridische maatregelen. Het is vrijwel onmogelijk om met proxy's te verbergen wie je bent ;)
 

DeletedUser

Guest
Re: Foutmelding bij inloggen: Te veel foutieve aanmeldpogingen. Probeer het later nog

maar zie ik het nou goed dat als iemand anders mijn account probeert te hacken en het te vaak heeft geprobeerd dat ik dan pas na een kwartier weer kan inloggen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 9131

Guest
Re: Foutmelding bij inloggen: Te veel foutieve aanmeldpogingen. Probeer het later nog

maar zie ik het nou goed dat als iemand anders mijn account probeert te hacken en te vaak het heeft geprobeerd dat ik dan pas na een kwartier weer kan inloggen?

Ja. Je kan daarover wel een support in indienen, dan wordt de betreffende speler bestraft.
 

DeletedUser

Guest
Re: Foutmelding bij inloggen: Te veel foutieve aanmeldpogingen. Probeer het later nog

maar zie ik het nou goed dat als iemand anders mijn account probeert te hacken en het te vaak heeft geprobeerd dat ik dan pas na een kwartier weer kan inloggen?

Support aanvraag openen ;)
Dat kunnen wij nakijken namellijk
 

DeletedUser

Guest
Re: Foutmelding bij inloggen: Te veel foutieve aanmeldpogingen. Probeer het later nog

Het geldt per account en is inderdaad een blokkade van circa 10 - 15 minuten.

Denk eraan dat ook elke foutieve login gelogged wordt en we ook kunnen straffen voor pogingen tot inloggen op een account.

Met vriendelijke groeten,
Duckje

Ik heb vanmiddag geprobeerd in te loggen op een account, met succes. :eek:
 

DeletedUser

Guest
Re: Foutmelding bij inloggen: Te veel foutieve aanmeldpogingen. Probeer het later nog

JELMER.L, volgens mij hebben we de hacker ^^ :p Dat klopt, als je x aantal keer foutief bent ingelogd, kun je ook niet op andere acc's inloggen.. Ik weet niet helemaal hoe het zit, het zal wel een combinatie van IP/acc zijn o.i.d.

haha, maar ik heb support ingediend, en ik denk dus dat iemand mij hackt (lukt hem toch niet met mijn wachtwoord)!! (op de simpele manier van wachtwoord raden dan).
 
Bovenaan