Fout in rekruteren?

DeletedUser

Guest
Ja die vind ik eng!! Daar blijf ik liever bij uit de buurt daarom ben ik aan andere kant van continent gaan liggen ;)
Maar met de panda's kan ik tenminste knuffelen, daarom lig ik er ook naast :D
 

DeletedUser

Guest
Ja die vind ik eng!! Daar blijf ik liever bij uit de buurt daarom ben ik aan andere kant van continent gaan liggen ;)
Maar met de panda's kan ik tenminste knuffelen, daarom lig ik er ook naast :D
Slim hoor. Want Gilamonsters kunnen soms heel Gila zijn :cool:
 

DeletedUser53222

Guest
Ja die vind ik eng!! Daar blijf ik liever bij uit de buurt daarom ben ik aan andere kant van continent gaan liggen ;)
Maar met de panda's kan ik tenminste knuffelen, daarom lig ik er ook naast :D

Euh nou ik ben bang dat deze panda toch wel enigzins oorlogszuchtig is.. want hij zit in Break. En iedereen in break <3 ODA..

:p
 

DeletedUser

Guest
nee ik ben overgestapt naar 100% deff here we come nummer 1 ODD :p

Daar ben ik ook niet echt blij mee eerlijk gezegd, sta ik straks tegen een muur op te boksen. Heb het eerlijk gezegd ook nog niet uitgeprobeerd. Tot nu toe heb ik nog geen georganiseerde aanval uitgevoerd alleen een keer spontaan maar verder niks. Maar mijn gevoel zegt eigenlijk ook dat er niet zo veel te halen valt. Maar dat zou ik eens uit moeten proberen. :)
 

DeletedUser

Guest
Daar ben ik ook niet echt blij mee eerlijk gezegd, sta ik straks tegen een muur op te boksen. Heb het eerlijk gezegd ook nog niet uitgeprobeerd. Tot nu toe heb ik nog geen georganiseerde aanval uitgevoerd alleen een keer spontaan maar verder niks. Maar mijn gevoel zegt eigenlijk ook dat er niet zo veel te halen valt. Maar dat zou ik eens uit moeten proberen. :)
Gerbruik mijn tip! Pandas zijn zwak tegen DEF-clears!
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat hij denkt dat ik denk van mijn eigen dat ik dat meen wat ik zei, denk ik toch hé
 
Bovenaan