Foto Topic!

Reactiescore
28
jij catalogiseert hem al als saai, zelfs zonder een foto. Wat zegt dat dan wel niet van jou, Rieks...
anyway, agree with QS :)
 

DeletedUser

Guest
En meneer saai post ook weer :rolleyes:

Ik vind het respectloos dat jij denkt aan de hand van een foto over iemand te kunnen oordelen

ach , als ik m'n mening niet mag zeggen moet je geen foto's posten , ik ben blijkbaar niet meer op de hoogte hoe het in het uitgaansleven aan toe gaat dezerdagen , ibiza is ook al 15 jaar geleden..:D
 

DeletedUser

Guest
ach , als ik m'n mening niet mag zeggen moet je geen foto's posten , ik ben blijkbaar niet meer op de hoogte hoe het in het uitgaansleven aan toe gaat dezerdagen , ibiza is ook al 15 jaar geleden..:D

met alle respect, maar ik denk dat je uit een andere generatie komt..

Toch denk ik dat er met het uitgaan niet veel veranderd is ... Man en vrouw zijn nog steeds tot elkaar aangetrokken....

Wat ik me wel af vraag, waarom ben ik door die foto gedaald in reputatie?:) voor zover ik weet doe ik niets verkeerd, zit enkel te ouwehoeren met 'één' vriendin..
 

DeletedUser

Guest
met alle respect, maar ik denk dat je uit een andere generatie komt..

Toch denk ik dat er met het uitgaan niet veel veranderd is ... Man en vrouw zijn nog steeds tot elkaar aangetrokken....

Wat ik me wel af vraag, waarom ben ik door die foto gedaald in reputatie?:) voor zover ik weet doe ik niets verkeerd, zit enkel te ouwehoeren met 'één' vriendin..

je hebt gelijk , ik overdrijf een beetje , m'n excuses
 

DeletedUser

Guest
*blaast topic leven in*

13324_1431061615085_1189201194_31296525_4133787_n.jpg


Nota: bewerkte foto.
 

DeletedUser

Guest
Er is wat gespeeld met contrast en helderheid.
Voor de rest geen haar toegevoegd oid.
 

DeletedUser29550

Guest
hoi allemaal :)

leuke foto, niet iedereen kan perfect haar hebben en dat hoeft ook niet vind ik ;)

By the way, Antwerpen City rulez :p (ben van randstad :p )
 

DeletedUser3166

Guest
Heey king1tm9,

Onlangs kreeg ik het idee om jouw eens in te schrijven op een dating site.
Zodat je eindelijk eventjes met iets anders bezig kan zijn buiten tw.
Helaas maar 3 vrouwen die interesse hebben maar beter als geen hé?


Tussen de volgende vrouwen kan je kiezen zodat ik je een date kan fixen.

Samantha 21 jaar :
fat-woman-outside.jpg

Katrina 23 jaar :
nerd-girl.jpg

Susana 27 jaar :
b211559877.bmp

Succes king met je vrouwenjacht!

Onbekende :confused:
___________________________________________________________________________________________________________
W18 New Start, New begin! ;)


Zielige post kerel en overigens beschamend. Wil je zeggen dat die drie vrouwen geen gevoelens hebben of geen leven hebben. Je wilt hier king in de zeik zetten en tegelijk ook die drie vrouwen. Ochja je zal wel niks beter te doen hebben zeker?
 
Bovenaan