Foto Topic!

DeletedUser30507

Guest
graag over fotos hebben, of ze posten. En niet over w17 of iets anders.

mvg,
Jorn.
 

DeletedUser3621

Guest
MHG in actie

Zo, in dit filmpje zie je wie ik ben :p Het beeld is echt crap opgenomen, maar daar kan ik niks aan doen. Ik ben in ieder geval de middelste van de 5 leden van het MHG (mnemonisch heren gezelschap).

Het optreden bestaat uit mijn solo (die we 5 minuten voor de show hadden bedacht te zullen doen)
Vervolgens een gezamelijk a capella optreden van ....... hoog niveau iig :D Kijk maar.



PS: Kudo's voor de eerste die de eindpose herkent ^^
 

DeletedUser4045

Guest
Het is extreem vals gewoon dat pokemon gedeelte.

En ik wou nog slapen :(

Ps: de camera is te langzaam..
 

DeletedUser14450

Guest
MHG in actie

Zo, in dit filmpje zie je wie ik ben :p Het beeld is echt crap opgenomen, maar daar kan ik niks aan doen. Ik ben in ieder geval de middelste van de 5 leden van het MHG (mnemonisch heren gezelschap).

Het optreden bestaat uit mijn solo (die we 5 minuten voor de show hadden bedacht te zullen doen)
Vervolgens een gezamelijk a capella optreden van ....... hoog niveau iig :D Kijk maar.



PS: Kudo's voor de eerste die de eindpose herkent ^^

omfg egtwel:D.. hoe kun je:p
 

DeletedUser3621

Guest
xD

Lytho niet zeuren. :p Het was hardstikke mooi ^^.
Ik weet dat de camera te langzaam is. te lange sluitertijd ofzo. Nja daar kan ik iig niets aan doen.

@vexx

We hadden de verwachtingen torenhoog opgeworpen :p We hadden ons ook opgegeven als een a capella jazz improvisatie. Verder waren we gewoon constant ontzettend arrogant :') De competitie afkraken en bij de prijsuitreiking alvast bij het podium staan e.d. Ook hadden we mensen geregeld die verschillende stukken ondergoed op het podium zouden gooien. Het was echt een heerlijke act :')
Dit was wat mij betreft de winnaar van het open podium. Ditwaren de uiteindelijke winnaars.


ps: zijn er al mensen die denken de eindpose te herkennen?
 
Reactiescore
1.730
we have a winner! :')

echt te fout voor woorden, maar wel geniaal :p Zeker gezien onze overdreven arrogantie erbij. was n mooie avond.

wtf het de ginyu force van DBZ te maken met pokemon :p


hahaha :p ik had toevallig vandaag nog dbz gekeken. het gedeelte waar trunks frieza doormidden hakt en die pa van hem opblaast :p
 

DeletedUser

Guest
niet meer, dankzij jou.
maar blijf wel on-topic, als je iets wilt weten stuur je wel een pm;)
 

DeletedUser

Guest
Bastard doing his moves:

juist.jpg
 

DeletedUser13822

Guest
gedaald? nee, sgwn lache foto, zoals ieder van ons al wel darme foto's heeft :p
 

DeletedUser

Guest
de tijd dat je dit poste ook denk ik , typisch

je bent wat gedaald in m'n achting , beetje respectloos...

En meneer saai post ook weer :rolleyes:

Ik vind het respectloos dat jij denkt aan de hand van een foto over iemand te kunnen oordelen
 
Bovenaan