Forummods?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser72524

Guest
Neemt men nou serieus een forum mod aan met 5 posts?
Heeft het verleden niet geleerd dat forum mods met weinig posts enorm weinig binding hebben met het forum? Ik noem maar een eerste beste voorbeeld: Swaghetti Yolonaise. Daarnaast is het niet zo dat niemand anders zich heeft aangemeld. Dat weten jij en ik ook.

Andere 2 zijn ook niet erg plausibel!

En nu ik toch op mijn preekstoel zit, kan men toelichten waarom Calamus Incendium een ban krijgt voor iets waar ik niet eens een waarschuwing voor krijg. Klinkt als een persoonlijke vete.
 

DeletedUser63354

Guest
Ja ik vind ook dat het onzin is dat er nieuwebmodjes zijn. Maargoed deze jongetjes komen de proefperiode waarschijnlijk toch niet door.
 

DeletedUser74005

Guest
Zou graag ook wel willen weten wat de redenen zijn voor het aannemen van zulke spelers als forummoderators. Laat die spelers dan tenminste eerst een tijdje meedraaien binnen de community, zodat spelers hen leren kennen. Zo kunnen mensen tenminste ook een beeld vormen bij de moderators en worden ze ook geaccepteerd als mens. Het komt nu eerder over alsof er een stelletje poepruimers zijn ingehuurd om spelers, die zich niet aan de regels houden, te kunnen bestraffen i.p.v. dat er moderators zijn aangesteld, die zelf de community, waar zij deel van uit maken, willen helpen/verbeteren.
 
Reactiescore
770
Ja ze hebben te kiezen tussen enerzijds forummers die al lang actief zijn en bekend zijn, en dus ook hun stem en mening hebben over het forum en zijn beleid, of nieuwelingen die alles zouden doen wat van hen gevraagd wordt zonder enige persoonlijke inbreng of ethiek van handelen.
 

DeletedUser72524

Guest
Zou graag ook wel willen weten wat de redenen zijn voor het aannemen van zulke spelers als forummoderators. Laat die spelers dan tenminste eerst een tijdje meedraaien binnen de community, zodat spelers hen leren kennen. Zo kunnen mensen tenminste ook een beeld vormen bij de moderators en worden ze ook geaccepteerd als mens. Het komt nu eerder over alsof er een stelletje poepruimers zijn ingehuurd om spelers, die zich niet aan de regels houden, te kunnen bestraffen i.p.v. dat er moderators zijn aangesteld, die zelf de community, waar zij deel van uit maken, willen helpen/verbeteren.

Voor dit soort momenten heb ik een vragenlijst ontwikkeld, zie spoiler! Ik vind het wel terecht als alle mods dit inleveren en openbaar maken, daarnaast dienen alle nieuwe forummods mee te doen met WvW (minimaal 1x).

Een klein vragenlijst om je persoonlijkheid te meten, waardoor wij weten wat we kunnen verwachten van jou als mod. Het is voornamelijk een meerkeuze test dus ik hoop dat je hem enigszins serieus zal maken.

1. Als je je kind kwijtraakt op de speelplaats en je weet dat je vrouw je zou dumpen als je zonder kind thuiskomt zou je dan:
A een ander kind stelen
B zelf verkleed gaan als je eigen kind en doen alsof je je vader bent kwijtgeraakt
C al het bovenstaande

2. Stel je bent een schildpad maar je bent op je rug beland. Vervolgens komt er een sterk mannetjesschildpadje aanlopen die jou wel eens flink zou willen misbruiken zou jij dan;
A een scheetje laten zodat hij geen zin meer in je heeft
B je schild uitrekken en voor de rest naakt door het leven gaan
C go witte flow

3. Mocht je de volgende ochtend opeens wakker worden als vrouw zou je dan:
A meteen de keuken in gaan
B meteen de keuken in gaan
C beide antwoorden zijn goed

4. Als u zich verveelt gaat u zich dan:
A. Insmeren met vaseline en doen alsof u een naaktslak bent
B. Uw haren groen verfen, u tot uw nek ingraven en doen alsof u een wortel bent?
C. Ondersteboven in een vaas gaan staan met een net geschoren stoppelzak en doen alsof u een cactus bent?

5. Beeld u zichzelf even in; U bent een klein weerloos smurfje, rondrennend door vreemde landen die niet tot uwe baas behoren. Een enge buurman, laten we hem karkamel noemen, neemt u gevangen en stelt u de volgende vraag: 'Waar wonen de andere smurfjes?'
U zegt vervolgens:
A. Volgens Albert Einstein is alles relatief, vanwege deze geloofsovertuigingen kan ik dit antwoord onmogelijk formuleren.
B. Net zoals de plop mannetjes in paddestoelen.
C. Geen van het bovenstaande namelijk:....(Zelf in te vullen)

Paar open vragen:
6. Duckje komt bij jou eten. Je hebt jouw steak gemaakt die gemarineerd is volgens familierecept. Een goed bewaard familiegeheim overigens. Duckje vraagt hoe je de steak hebt gemarineerd. Wat zal je daarop antwoorden met de kennis dat wanneer je het zegt eerder promotie zal krijgen.

7. Wat is jouw verklaring dat het lampje van de koelkast uit gaat zodra je hem dichtdoet?

8. Sla 3 maal met uwe hoofd op uw keyboard. Zo kunnen wij zien wat er uitkomt, dit bestuderen en krijgen wij een goed inzicht in uwe karakteristieke eigenschappen.
 
Reactiescore
1.468
(...) Maargoed deze jongetjes komen de proefperiode waarschijnlijk toch niet door.

En daarmee geef je gelijk antwoord op deze discussie. Wanneer wij omdat we een lage postcount hebben inderdaad zo slecht zijn, komen we onze proefperiode niet door.

Ik wil me verder niet in de discussie mengen, maar het is goed dat er over wordt gediscussieerd in ieder geval :)
 
Reactiescore
976
Worden die kerels eigenlijk deftig gescreend? Niet vergeten dat ook veel naïeve kinderen dit spel spelen. Het zou niet de eerste pedofiel zijn die zich als een ander voor doet om zich in te werken op een plek waar veel kindertjes zitten. Een machtpositie is hier ook veel te makkelijk te krijgen, dat trekt ze alleen nog meer aan. Een forumaccount maken is niet moeilijk, dat kan iedereen. Beter dus toch ergens een grens leggen. Als je iemand mod maakt die hier al even rond loopt is de kans op zo'n schandaal toch kleiner. Ik wil niet dat er binnenkort in de krant staat dat er zich zo'n feiten op tribalwars hebben afgespeeld. Dan is het zeker gedaan met dit spel en het forum, want dan mag geen enkel kind van zijn ouders hier nog komen.
 

DeletedUser72524

Guest
En daarmee geef je gelijk antwoord op deze discussie. Wanneer wij omdat we een lage postcount hebben inderdaad zo slecht zijn, komen we onze proefperiode niet door.

Ik wil me verder niet in de discussie mengen, maar het is goed dat er over wordt gediscussieerd in ieder geval :)

Wat een politiek correct kut antwoord! Waarom denk jij dat jij bent aangenomen?
 
Reactiescore
746
Laat ons maar beslissen welke forum mods worden aangenomen. Als ze het slecht doen geef je ons maar op onze donder, verder is deze discussie niet nodig.

Verder wil ik maar al te graag even vermelden dat oude forummers de kans hebben gehad om te solliciteren. Maar blijkbaar denken zij dat ze geaccepteerd worden met een sollicitatie van 2 zinnen. Neen, zo gaat het niet. Je postcount is echt geen free pass naar het team, en dan worden zij gekozen die er wel moeite in steken om een deftige sollicitatie te schrijven.

Verder is de gehele discussie over 'forummods met lage postcount kunnen niet deftig modden' complete bullshit. Ik werd forum mod op 15 posts, en draai nog steeds mee.

Als iemand klachten heeft over hoe bepaalde mods functioneren mogen zij een privé bericht droppen bij Duckje en mezelf.

Slotje
 
Reactiescore
2.490
Langs een positieve noot voeg ik graag toe dat ik net zo goed van mening ben dat alle nieuwe mods op zijn minst 1 spel meespelen op het Spellenforum!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan