Forummoderatie Wereld 62

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
603
Ahoi!

Ik zal hier dus jullie mod zijn! :)

Ik zal me even kort voorstellen voor diegene die me nog niet kennen:
Ik ben Steffen, 20 jaar jong en woon in het mooie België.
hobby's zijn voetbal, fitness, autosport, weggaan met vrienden, wat gamen, ..
Ik ben afgestudeerd en heb een diploma van elektriciteit en industriële onderhoudstechnieker.
Ik ben nu bezig aan een opleiding grafisch vormgever en ben zelfstandige.

Ik zou zeggen, houd het netjes hier, dan heb je weinig last van mij ;)
(ook al ben ik niet de strengste)

Veel succes & plezier op deze wereld!
 
Reactiescore
2.478
Succes Steffen
 

Deleted User - 487871837

Guest
Make me proud.

Kijk naar w60, dan zie je hoe het moet :D
 
Reactiescore
3.536
38f91a4774712466d2ed6fc1c40e00d4.png


Mij aanmelden op een wereld waar ik al dagen op speel? En leuk de wereld weldra start over -2 dagen :) Ik eis een schadevergoeding van 10 pp voor deze fout. Acc jokersbrain :)
 
Reactiescore
516
TW snapt er effe helemaal niks meer van
 

DeletedUser60292

Guest
Veel sterkte sc, je hebt het forum gekregen waar jannes weer elendig lange posts en discussie gaat zitten voeren die jij allemaal mag gaan lezen :D
 

Deleted User - 487871837

Guest
Hi,

Ik moet zoals beloofd nog naar wat uitspraken kijken die gisteravond gedaan zijn, maar aangezien ik zo op het vliegtuig stap heb ik daar nog geen tijd voor gehad. Het staat wel bovenaan m’n todo voor als ik terug ben.

Aangezien ik liever geen half werk doe wacht ik liever tot ik even goed tijd heb om achter mijn PC te zitten ipv zoals nu via de mobiel.

Ik hoop dat jullie dit kunnen begrijpen ;)
 
Reactiescore
3.452
Hi,

Ik moet zoals beloofd nog naar wat uitspraken kijken die gisteravond gedaan zijn, maar aangezien ik zo op het vliegtuig stap heb ik daar nog geen tijd voor gehad. Het staat wel bovenaan m’n todo voor als ik terug ben.

Aangezien ik liever geen half werk doe wacht ik liever tot ik even goed tijd heb om achter mijn PC te zitten ipv zoals nu via de mobiel.

Ik hoop dat jullie dit kunnen begrijpen ;)
Prima Duncan ik wacht het dan wel af.

Fijne vakantie iig!
 

Deleted User - 487871837

Guest
Hi,

Ik moet zoals beloofd nog naar wat uitspraken kijken die gisteravond gedaan zijn, maar aangezien ik zo op het vliegtuig stap heb ik daar nog geen tijd voor gehad. Het staat wel bovenaan m’n todo voor als ik terug ben.

Aangezien ik liever geen half werk doe wacht ik liever tot ik even goed tijd heb om achter mijn PC te zitten ipv zoals nu via de mobiel.

Ik hoop dat jullie dit kunnen begrijpen ;)

Het is opgelost; het gros van de discussie (zodra het niet meer over TW ging) heb ik verwijderd.
Als je geen PM met een waarschuwing of berisping hebt gehad dan is er niets aan de hand, als je die wel hebt gehad wil ik je via PM graag verder te woord staan.

Sorry voor de vertraging.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan