Forummoderatie Wereld 55

Reactiescore
123
Je mag van mij Frans spreken :) zolang je het maar niet hier typt :D
 
Reactiescore
2.478
Hallo allemaal!

Vanaf vandaag ben ik ook jullie forum-moderator. Voor de mensen die mij nog niet kennen:
Mijn naam is Aldo, ben een jonge van 19 jaar en studeer dit jaar af als facilitaire leidinggevende. Als er nog meer vragen zijn zie ik die vanzelf wel verschijnen.

Ik stimuleer graag initiatieven die worden genomen voor een sportieve competitiestrijd op het forum, dus als er reële ideeën zijn aarzel dan niet om mij hierbij te betrekken. Verder ben ik niet de kwaadste, maar ik zal wel een grens trekken als dit nodig mocht zijn.

We gaan er wat leuks van maken!
 

Deleted User - 487871837

Guest
Hallo forum bezoekers,

Vanaf vandaag zal ik hier de de nieuwe forum-moderator zijn.
Vele van jullie kennen mij nog niet echt, dus zal ik me maar even kort voorstellen.

Mijn naam is Frans 45 jaar kom uit de randstad.
Hobby"s zijn voetbal uitgaan en vakantie :)

Hoop op een gezellige tijd met jullie allen , mocht je nog vragen hebben, stuur gerust een bericht.

Fijne Dag!

Heb je nou een ban? :eek:
 

DeletedUser74005

Guest
Hallo allemaal!

Vanaf vandaag ben ik ook jullie forum-moderator. Voor de mensen die mij nog niet kennen:
Mijn naam is Aldo, ben een jonge van 19 jaar en studeer dit jaar af als facilitaire leidinggevende. Als er nog meer vragen zijn zie ik die vanzelf wel verschijnen.

Ik stimuleer graag initiatieven die worden genomen voor een sportieve competitiestrijd op het forum, dus als er reële ideeën zijn aarzel dan niet om mij hierbij te betrekken. Verder ben ik niet de kwaadste, maar ik zal wel een grens trekken als dit nodig mocht zijn.

We gaan er wat leuks van maken!

Rip Forum w55
 

DeletedUser63918

Guest
Je mag van mij Frans spreken :) zolang je het maar niet hier typt :D
Frans vroeg aan Frans in het Frans; 'Is Frans in het Frans ook Frans?', 'Nee' zei Frans tegen Frans in het Frans 'Frans in het Frans is Français'
 

DeletedUser56689

Guest
Frans vroeg aan Frans in het Frans; 'Is Frans in het Frans ook Frans?', 'Nee' zei Frans tegen Frans in het Frans 'Frans in het Frans is François'

Beter?
 
Reactiescore
123
@.Sadye laten we het er op houden dat het haast het zelfde is, maar aangenaam kennis te maken :D
 
Bovenaan