Forummoderatie Wereld 55

Reactiescore
123
Hallo forum bezoekers,

Vanaf vandaag zal ik hier de de nieuwe forum-moderator zijn.
Vele van jullie kennen mij nog niet echt, dus zal ik me maar even kort voorstellen.

Mijn naam is Frans 45 jaar kom uit de randstad.
Hobby"s zijn voetbal uitgaan en vakantie :)

Hoop op een gezellige tijd met jullie allen , mocht je nog vragen hebben, stuur gerust een bericht.

Fijne Dag!
 

DeletedUser64575

Guest
nacbredalogo.jpg
 
Reactiescore
123
Normaal gesproken wordt er meteen een 'forum moderatie' topic geopend, maar die is er nog niet.

Mogen we vrij onze gang gaan hier zonder dat we in de gaten worden gehouden? :eek:

Hij is er hoor op jou verzoek @Hopeful :D
 

DeletedUser10303

Guest
Nederlandse ploegen... pfoepfoe :D hophop rode duivels enzo ! :')

aangenaam Frans hopelijk kan ik je langer dan enkel de startfase lastigvallen :D
 
Reactiescore
123
Maar om on topic te blijven :D Hoop dat we met zijn alle, een leuke tijd gaan beleven :)
 

Deleted User - 487871837

Guest
Hallo forum bezoekers,

Vanaf vandaag zal ik hier de de nieuwe forum-moderator zijn.
Vele van jullie kennen mij nog niet echt, dus zal ik me maar even kort voorstellen.

Mijn naam is Frans 45 jaar kom uit de randstad.
Hobby"s zijn voetbal uitgaan en vakantie :)

Hoop op een gezellige tijd met jullie allen , mocht je nog vragen hebben, stuur gerust een bericht.

Fijne Dag!

Hey 'ik zal je skypen als ik thuis ben zodat ik misschien kan co'en voor je' Frans :D

Hij is er hoor op jou verzoek @Hopeful :D

Dank (bow)

Maar om on topic te blijven :D Hoop dat we met zijn alle, een leuke tijd gaan beleven :)

Dat zal deels aan jou liggen :eek:
 

DeletedUser74966

Guest
Mogen we hier nu ook frans spreken aangezien het je naam is Frans? Of hebben we te maken met een strenge mod die alle flauwe grappen buiten de regels om de grond in stampt? :s

En btw, Feyenoord bakt er niks van:rolleyes:
 
Bovenaan