Forummoderatie Wereld 53

DeletedUser61161

Guest
tgoh, heeft dit forum nog een mod nodig? (rofl) kan je beter mij gewoon rechten geven zonder dat ik direct een mod ben, zie het als een soort coördinator van W53.
 

DeletedUser78123

Guest
Hallo allemaal!

Vanaf vandaag ben ik ook jullie forum-moderator. Voor de mensen die mij nog niet kennen:
Mijn naam is Aldo, ben een jonge van 19 jaar en studeer dit jaar af als facilitaire leidinggevende. Als er nog meer vragen zijn zie ik die vanzelf wel verschijnen.

Ik stimuleer graag initiatieven die worden genomen voor een sportieve competitiestrijd op het forum, dus als er reële ideeën zijn aarzel dan niet om mij hierbij te betrekken. Verder ben ik niet de kwaadste, maar ik zal wel een grens trekken als dit nodig mocht zijn.

We gaan er wat leuks van maken!
Ha, Welkom. Zal je ook een beetje actief meeposten?:) forum kan wel wat activiteit gebruiken. Speel je zelf ook W53?
 
Reactiescore
2.478
Ha, Welkom. Zal je ook een beetje actief meeposten?:) forum kan wel wat activiteit gebruiken. Speel je zelf ook W53?

Ik zal mijn best doen om betrokken te blijven bij de werelden waar ik mod ben, of dit actief meeposten inhoudt weet ik niet. Ik speel zelf geen W53, anders mocht ik hier nooit moderatoren ;)
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
96
Het feit dat ie dat zelf vindt of het feit dat hij dat ook daadwerkelijk is?:confused:
 
Reactiescore
2.478
Ik zag het. Zullen we hiervoor naar de praathoek gaan, dan houden we dit topic overzichtelijk ;)
 

DeletedUser78131

Guest
Hallo allemaal!

Vanaf vandaag ben ik ook jullie forum-moderator. Voor de mensen die mij nog niet kennen:
Mijn naam is Aldo, ben een jonge van 19 jaar en studeer dit jaar af als facilitaire leidinggevende. Als er nog meer vragen zijn zie ik die vanzelf wel verschijnen.

Ik stimuleer graag initiatieven die worden genomen voor een sportieve competitiestrijd op het forum, dus als er reële ideeën zijn aarzel dan niet om mij hierbij te betrekken. Verder ben ik niet de kwaadste, maar ik zal wel een grens trekken als dit nodig mocht zijn.

We gaan er wat leuks van maken!

Aldo komt het forum :rolleyes:opruimen:rolleyes:
See what i did there
Gekke man studeert erin af
 
Bovenaan