Forummoderatie Wereld 52

Reactiescore
1.367
Naast het meedoen met WvW dien je ook een klein vragenlijstje in te vullen om je persoonlijkheid te meten, waardoor wij weten wat we kunnen verwachten van jou als mod. Het is voornamelijk een meerkeuze test dus ik hoop dat je hem enigszins serieus zal maken.

1. Als je je kind kwijtraakt op de speelplaats en je weet dat je vrouw je zou dumpen als je zonder kind thuiskomt zou je dan:
A een ander kind stelen
B zelf verkleed gaan als je eigen kind en doen alsof je je vader bent kwijtgeraakt
C al het bovenstaande

2. Stel je bent een schildpad maar je bent op je rug beland. Vervolgens komt er een sterk mannetjesschildpadje aanlopen die jou wel eens flink zou willen misbruiken zou jij dan;
A een scheetje laten zodat hij geen zin meer in je heeft
B je schild uitrekken en voor de rest naakt door het leven gaan
C go witte flow

3. Mocht je de volgende ochtend opeens wakker worden als vrouw zou je dan:
A meteen de keuken in gaan
B meteen de keuken in gaan
C beide antwoorden zijn goed

4. Als u zich verveelt gaat u zich dan:
A. Insmeren met vaseline en doen alsof u een naaktslak bent
B. Uw haren groen verfen, u tot uw nek ingraven en doen alsof u een wortel bent?
C. Ondersteboven in een vaas gaan staan met een net geschoren stoppelzak en doen alsof u een cactus bent?

5. Beeld u zichzelf even in; U bent een klein weerloos smurfje, rondrennend door vreemde landen die niet tot uwe baas behoren. Een enge buurman, laten we hem karkamel noemen, neemt u gevangen en stelt u de volgende vraag: 'Waar wonen de andere smurfjes?'
U zegt vervolgens:
A. Volgens Albert Einstein is alles relatief, vanwege deze geloofsovertuigingen kan ik dit antwoord onmogelijk formuleren.
B. Net zoals de plop mannetjes in paddestoelen.
C. Geen van het bovenstaande namelijk:....(Zelf in te vullen)

Paar open vragen:
6. Duckje komt bij jou eten. Je hebt jouw steak gemaakt die gemarineerd is volgens familierecept. Een goed bewaard familiegeheim overigens. Duckje vraagt hoe je de steak hebt gemarineerd. Wat zal je daarop antwoorden met de kennis dat wanneer je het zegt eerder promotie zal krijgen.

7. Wat is jouw verklaring dat het lampje van de koelkast uit gaat zodra je hem dichtdoet?

8. Sla 3 maal met uwe hoofd op uw keyboard. Zo kunnen wij zien wat er uitkomt, dit bestuderen en krijgen wij een goed inzicht in uwe karakteristieke eigenschappen.
1: B
2: C
3: Met mn tieten spelen (als ze groter zijn dan die ik nu al heb)
4: C heeft mijn voorkeur, aangezien ik van "Spiken" houd
5: Warre heeft ze met zijn kata pulten weggeschoten, hij had namelijk geen stenen meer
6: "Het spijt me maar die informatie mag ik niet delen vanwege privacy"
7: Glenn recruut het lichtje iedere keer in een nieuwe stam :)
8: sdxrftjn ytesdrzfv km,nmgbjkl,h
 
Reactiescore
1.367
Hallo iedereen!

Sinds kort ben ook ik forum moderator. Dit is één van de fora die ik mag modereren. Ik zal mezelf kort voorstellen.

Ik ben Johan, 19 jaar oud. Sinds een korte tijd ben ik werkzaam in de automatisering. In mijn vrije tijd ben ik ook veel te vinden achter mijn computer, maar ook voetbal is één van mijn grote hobby's.

Mijn streven is een p&p forum waar iedereen zijn ei kwijt kan, zo lang het maar on-topic is. Omdat ik er van overtuigd ben dat mods en spelers één gezamenlijk doel voor ogen hebben namelijk een gezellig p&p forum, verwacht ik dat het goed gaat komen.

Ook ik ben altijd via PM bereikbaar.

Automatiseer even dat posts worden samengevoegd. Hier ben ik namelijk niet tot toe in staat
 

DeletedUser70435

Guest
Hoi, ik kom Jo Han in bedwang houden! (Of andersom)

Ik kom, mocht dat niet duidelijk zijn, hier modereren. Ik doe m'n best om wat te babbelen met jullie in m'n vrije tijd, en aarzel ook niet om eens een PM te sturen, danwel voor vragen danwel voor een gezellig gesprekje.

Voor wie me niet kent:
Ik ben Bram, 18 jaar en woon in Brabant. Ik hou van voetbal, PSV, feestjes & gamen. Momenteel ben ik eerstejaars student Commerciële Economie en dit bevalt me erg goed.

Veel speel & post plezier!
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.291
Ik wist niet dat er nog wat te modereren viel op dit forum :O

Iig van harte welkom op dit forum
 
Bovenaan