Forummoderatie Wereld 42

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser74005

Guest
Ik mis jullie ook, maar jullie zullen voor altijd een plekje in mijn hart krijgen!
 
Reactiescore
746
Linkje.

"Voor deze functie moet je minstens 18 jaar oud zijn"

Maakt mij verder geen reet uit.

Bedankt om ons erop te wijzen. Duckje en ik zullen echter wel beslissen wanneer, voor wie en onder welke omstandigheden we een uitzondering maken. Daar hoef jij je geen zorgen over te maken.
 

DeletedUser70435

Guest
Hoi allemaal,

Vanaf vandaag kom ik hier modereren op dit forum! Voor degenen die mij niet kennen:

Ik ben Bram en woon in het gezellige Brabant. Ik hou van voetbal, games, buiten zijn en PSV!

Als jullie het hier gezellig houden en je aan de forumregels houden, heb je van mij geen last :). Hou het beleefd, hou het netjes, en dan komt het allemaal goed.

Bij vragen kan je me altijd PM'en ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser77351

Guest
Hoi allemaal!

Ik ben dus een van de nieuwe moderators, en zal vanaf vandaag deze wereld modereren!
Samen met Victorious. zal ik deze wereld proper houden.

Aangezien weinige mij hier kennen op forum, zal ik mij ook snel even voorstellen.

Ik ben Glenn, en ik woon helemaal in het noorden van Antwerpen. Net niet over de grens.. ^^
Ben 20 jaar en werk momenteel als teamleider in Albert Heijn.

Mijn hobby's zijn webdesign en judo.

In het dagelijks leven ben ik zowat met vanalles bezig.
Zit onder andere mee in een VZW en we organiseren over het hele jaar wel enkele evenementen in onze stad.

Naast die dingen speel ik natuurlijk al een hele lange tijd TW.
De eerste jaren stelde het weinig voor, maar ondertussen heb ik al wel enkele top accounts gehad.


Ik ben benieuwd om deze wereld te leren kennen! :)


Groetjes,
Glenn - Swaghetti Yolonaise
 

DeletedUser70435

Guest
Beste W42-community,

Jullie zijn het duidelijk niet eens met mijn modereren, dat is prima. Maar jullie lokken dit zelf uit. Ik ben bereid minder strikt te zijn aangezien het een bijna afgelopen wereld is, maar het uitlokken zal nog steeds bestraft worden. Bijdeze geef ik jullie dus meer vrijheid in het posten, zolang jullie je maar wel aan de regels houden.
Wat betreft het raten, ik snap dat dit niet meer heel serieus gedaan kan worden. Zorg maar gewoon dat jullie het nog een beetje gezellig hebben, maar hou je aan de regels :)

Groeten,
Victorious.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan