Forummoderatie Wereld 42

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Persoonlijk denk ik dat alleen DoI leden recht hebben GIFs te spammen. Andere zijn overbodig.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Sterkte! :')
 

DeletedUser65921

Guest
Gijs pest die jongen niet zo.
Succes hier Diego, je zal het nodig hebben met dit schorem.
 

DeletedUser

Guest
Laurens snapt er weer he le maal niks van, ohja mij hoef je nooit te berispen, nergens voor nodig!
Ik gok dat je binnen 2 weken weg bent, wie wilt wedden voor pp?:cool:
 
Reactiescore
746
100 pp dar Diego hier binnen 2 weken nog zit. If yes: jij plaatst 100 pp in de eventpot. If not: ik geef je 200 pp op een acc naar keuze.

Choose quickly. Enkel voor jou geldig. :cool:
 

DeletedUser72524

Guest
100 pp dar Diego hier binnen 2 weken nog zit. If yes: jij plaatst 100 pp in de eventpot. If not: ik geef je 200 pp op een acc naar keuze.

Choose quickly. Enkel voor jou geldig. :cool:

Poo is net Blatter! Dus ik zou niet met hem een gokje wagen, één en al doorgestoken kaart.
 

DeletedUser

Guest
Ja dit is natuurlijk vals spelen!!
Zelfde als dat ik zeg ik heb blauwe ogen zullen we wedden? Jij weet het niet maar ik wel :(
 

DeletedUser76153

Guest
Hier niet spammen jongens, en laat die gifjes ook maar achterwege.
 

DeletedUser51467

Guest
Succes alleszins, maar ben ik de enige die nog nooit deze poster heeft gezien en nu opeens forummod is? Hij heeft meer dan 1800 posts maar die naam zegt me echt totaal niets...
 

DeletedUser74005

Guest
1700 van zijn posts heeft hij in 2 weken van de zomervakantie gehaald, dus als je dan toevallig op vakantie was.. Heb je 'm niet gezien ;) Maarrr... Hij is wel een topper, laten we eerlijk wezen :)

Ik gok dat hij op 21 april 2016 nog in het team zit! 100pp.
 

DeletedUser76153

Guest
Ik ben een nieuwe moderator.
Was een tijdje gestopt en ben in de start van W43 teruggekomen, dus heb nooit 42 gespeeld.
Dankje Gijs ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser16768

Guest
Indien je problemen hebt met het beleid, mag je dat in een berichtje naar poo./Duckje sturen. Dit is geen discussieforum voor gifs, dus vanaf nu ook graag daarover stoppen.

Succes aan onze nieuwe kracht en succes aan het forum met onze nieuwe kracht.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan