Forummoderatie Wereld 42

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
1.367
Dankje, dat word dus mijn naam
 
Reactiescore
1.367
:D

Dat zijn nog eens skills :D

En maak me eens een lelijk en veel te duur plaatje aub?
 
Reactiescore
1.367
net gedaan, maar mn co is veel te actief!
krijg niet meer dan 5 tellen online :#
 
Reactiescore
476
Hoi allemaal,

Ik ben voor W42 een extra mod.
Mocht iemand vragen hebben over wat dan ook kun je die stellen via PM.
Wees een beetje lief voor me :)

Groetjes,
De Sukke
 

DeletedUser75767

Guest
Hoi allemaal,

Ik ben voor W42 een extra mod.
Mocht iemand vragen hebben over wat dan ook kun je die stellen via PM.
Wees een beetje lief voor me :)

Groetjes,
De Sukke

Op het AF van w42 zal je merken dat er weinig lief gedaan wordt :p
 

DeletedUser73195

Guest
Hulde aan Bappos.
Waarom, vraag je je af?
Yvonne Strahovski natuurlijk!
 

DeletedUser74005

Guest
Beste spelers van W42,

Vanaf heden zal ik helpen met het modereren van dit forum! Aangezien niet iedereen me kent, zal ik me eerst even (kort) voorstellen:

Ik ben Gijs en ik ben 18 jaar jong. Ik woon in de buurt van Rotterdam en mijn hobby's zijn hardlopen/fietsen en daarnaast doe ik al ongeveer 7 jaar aan bowlen.

Ik zal hier ook zo nu en dan eens een babbeltje maken en je zal, zolang je het gewoon beschaafd houdt, geen last van mij hebben. Mocht je toch iets opmerken, zou het fijn zijn, als je dit even doorgeeft. Mocht je daarnaast nog vragen, ideeën of opmerkingen hebben, kun je me gerust een PM sturen of me benaderen op skype.

Ten slotte hoop ik dat we een gezellige tijd tegemoet gaan en dat ik vooral niet te veel hoef in te grijpen!

Groeten,
Gijs
 
Reactiescore
3.536
Beste spelers van W42,

Vanaf heden zal ik helpen met het modereren van dit forum! Aangezien niet iedereen me kent, zal ik me eerst even (kort) voorstellen:

Ik ben Gijs en ik ben 18 jaar jong. Ik woon in de buurt van Rotterdam en mijn hobby's zijn hardlopen/fietsen en daarnaast doe ik al ongeveer 7 jaar aan bowlen.

Ik zal hier ook zo nu en dan eens een babbeltje maken en je zal, zolang je het gewoon beschaafd houdt, geen last van mij hebben. Mocht je toch iets opmerken, zou het fijn zijn, als je dit even doorgeeft. Mocht je daarnaast nog vragen, ideeën of opmerkingen hebben, kun je me gerust een PM sturen of me benaderen op skype.

Ten slotte hoop ik dat we een gezellige tijd tegemoet gaan en dat ik vooral niet te veel hoef in te grijpen!

Groeten,
Gijs

Het viel mij toch op dat je 2x een RL naam gebruikte, mag dat nu weer of niet? :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan