Forummoderatie Wereld 42

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser47069

Guest
Waarom zouden we dan nog überhaupt een AF hebben, het gaat er hier toch enkel over wie het meest presteert en wie goed/slecht is.
 

DeletedUser72071

Guest
Nope die mening deel ik niet, gezeik over wie het meeste presteert, komop zeg. Sluiten die handel.

Laat ze lekker zelf zeiken en negeer het topic dan. Het is belachelijk om oorlogstopics te sluiten, of de oorlog nou voorbij is of niet.
 

DeletedUser47069

Guest
de oorlog is niet eens voorbij :p dat is juist het belachelijke
 

DeletedUser71121

Guest
Geef gewoon de off topic mensen een waarschuwing of een ban of wat dan ook. De oorlog is idd nog een soort van bezig.
 
Reactiescore
7.931
Laat ze lekker zelf zeiken en negeer het topic dan. Het is belachelijk om oorlogstopics te sluiten, of de oorlog nou voorbij is of niet.

"Denk dat iedereen het erover eens is dat WAO vs Wind terug open mag Bappos." Mag ik niet eens meer zeggen dat ik het er niet mee eens ben dan?
 

DeletedUser51467

Guest
Of gewoon een waarschuwing in het topic dat er off-topic gegaan wordt en dat er anders sancties zullen volgen. Komt veel beter over en dan toon je dat je het forum in de hand hebt. Een topic sluiten is een iets te gemakkelijke oplossing.
 
Reactiescore
116
"Denk dat iedereen het erover eens is dat WAO vs Wind terug open mag Bappos." Mag ik niet eens meer zeggen dat ik het er niet mee eens ben dan?

Bijzondere mening heb jij: een oorlogstopic toe willen houden terwijl de oorlog eigenlijk gewoon nog bezig is :confused:
 
Reactiescore
31
Laten we realistisch zijn, welke oorlog; en de hoeveelheid spam en direct geflame slaat weer nergens op.
Slotje was terecht.
 
Reactiescore
372
Nee dat slotje was helemaal niet terecht. De posts hadden verwijderd moeten worden en de spelers die de regels overtraden hadden, hadden een waarschuwing moeten ontvangen. De waarschuwing had ook in het topic zelf geplaatst kunnen worden zodat het voor de rest van het AF ook meteen duidelijk was. In plaats daarvan kiest bappos ervoor om het te sluiten. Zo'n topic sluiten slaat nergens op aangezien een oorlogstopic de meest pure vorm van P&P is, en laat dat nou net exact zijn waar de wereldfora voor bedoelt zijn.



Ik stel voor dat het topic heropend wordt. Volgens mij is een moderator er voor de community, hij moet zorgen dat het forum een plek is en blijft waar de spelers graag komen... Slotje was in dit geval echt niet terecht en het was een rare beslissing. Delete de off-topic posts en open het weer. Hij heeft nu een signaal afgegeven dat duidelijk genoeg is lijkt me.
 

DeletedUser16768

Guest
Topic zal open gaan onder voorwaarde van geen spam. Die mensen krijgen direct een berisping en bij teveel gaat het topic weer dicht
 
Reactiescore
3.582
Oorlog is nog niet eens officieel gedaan, wij wouden nog en officiële bekendmaken doen.
Iedereen snakt al weken naar een oorlogstopic en deze word nu du gesloten en ik vind niet eens dat er off topic gepraat word het gaat nog steeds over WAO en Wind hoe ze presteren is daar ook een onderdeel van.


Danku wel!
 

DeletedUser72071

Guest
"Denk dat iedereen het erover eens is dat WAO vs Wind terug open mag Bappos." Mag ik niet eens meer zeggen dat ik het er niet mee eens ben dan?

Ik zeg dan ook nergens dat jij je mening niet mag verkondigen. Ik geef enkel de mijne over die van jou, gezien ik het niet met je eens was dat het topic moet worden gesloten ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan