Forummoderatie Wereld 41

DeletedUser

Guest
Ik houd de komende dagen wel een extra oogje in het zeil om de drukte op te vangen ;)

Niks aant te merken op Poo.!!! (altijd goede modd) tijd die hij heeft wordt altijd in de juiste dingen gestopt!
W31 ook goede zaken gedaan!!!
 

DeletedUser68249

Guest
poo is een gouden moderator, en ook heel gezellig om mee te praten :)

heyy gerard
 
Reactiescore
746
Reactiescore
5.686
Hey hey, niet te klef hé.
 

DeletedUser

Guest
Haha poo. dat is ooit anders geweest:)
(kwa moderator nooit iets op je aan te merken gehad)
trouwens als speler ook niet alleen tja het liep wel eens stroef haha

en KEVIN!:D highfive!!!
 

DeletedUser68249

Guest
Highfive :D

Poo eerlijk is eerlijk, jij was de leukste tegenstander :) persoonlijk vind k je een topgozer, vooral je interesse in de geschiedenis van ww2 vind ik geweldig
 
Reactiescore
241
Ww2 was ook een hele interessante periode, het schijnt dat de Engelse rotterdam ook gebombardeerd hebben? Dit om te voorkomen dat de duitsers de haven in handen zou krijgen. Heb er een paar dingen over gelezen, maar weet niet precies hoe en wat.
 
Reactiescore
746
Daar weet ik helaas niets van. Rotterdam is gebombardeerd door de duitsers, en de dag erna heeft Nederland zich overgegeven. Maar of ze gebombardeerd werden door de engelsen weet ik niet. Wat ik wel weet is dat men Vlissingen enzo heeft gebombardeerd om de dijken kapot te maken, zodat grote gebieden onder water kwamen te staan. Wat een mogelijke tegenaanval van duitsland zou bemoeilijken.

Maar iig, laten we daar maar niet over verder gaan. Dat zou Perfect Hatred niet zo leuk vinden ;)
 

DeletedUser71172

Guest
laatste wat hier over moet gezegt worden is dat jullie allemaal van poo af moeten blijven, hij is al van mij :eek:
 
Reactiescore
768
De Amerikanen hebben toen ook Nijmegen en Arnhem gebombardeerd. Ze zeggen dat de steden aanzagen voor 2 Duitse steden Goch en nog 1 dacht ik :p. Er wordt beweert dat de aanvallen expres zijn uitgevoerd op de Nederlandse steden, vanwege operatie Market Garden. Bij de bombardementen zouden dan velen wachtposten van de duitsers zijn verwoest, maarja het zijn slechts verhalen :p.
 
Reactiescore
241
Het is wel bewezen dat in 1943 de amerikanen Rotterdam bombardeerden, daarbij werd een woonwijk getroffen waarbij 400 mensen om het leven kwamen. En iig werden er tijdens de oorlog wel bombardementen door Engelsen uitgevoerd. Kennen jullie ook het verhaal van Fort Eben-Emael, het onneembare Belgische fort?
 

DeletedUser67464

Guest
Het is wel bewezen dat in 1943 de amerikanen Rotterdam bombardeerden, daarbij werd een woonwijk getroffen waarbij 400 mensen om het leven kwamen. En iig werden er tijdens de oorlog wel bombardementen door Engelsen uitgevoerd. Kennen jullie ook het verhaal van Fort Eben-Emael, het onneembare Belgische fort?

het fort dat binnen een dag werd ingenomen?
 
Reactiescore
241
Jup die ;) De Nazis hadden dat wel slim aangepakt ;) Met zweef vliegtuigen in het fort landen en met 80 man 1000 tot overgave dwingen...
 
Reactiescore
241
Nee idd xd, maar zo stond het toen bekend ;)
 
Bovenaan