Forummoderatie W81

Reactiescore
338

Hallo allemaal!

Wereld 81 gaat bijna van start en welkom op het Wereld 81 forum. Ik ga het modden van dit forum op me nemen! We gaan het lichtjes anders doen ten opzichte van de andere werelden.

Elk gesprek gaan we starten in een nieuw topic, dit maakt het allemaal iets overzichtelijker en moet je niet 5 pagina’s terug om bij te zijn. Zo kunnen meerdere gesprekken ook gaande blijven en doven deze niet uit! Ik ga dan ook de gesprekken uit elkaar trekken indien dit nodig is.

Spotprenten enz kunnen dan ook tijdens oorlogen gewoon in het topic!

Ik kijk er al naar uit om jullie verhalen te lezen! Veel spelplezier, moesten er vragen zijn, mag je met gerust PM’en :biggrin:.



Grtz

DenDuvel​
 
Reactiescore
338
Maar hoe gaan we dan overzichtelijk alle mooie spotprenten zien? Moeten we daarvoor steeds tussen een twinitgtal topics hoppen?

Klopt zal je alle topics mooi moeten lezen, kan je af en toe ook een reactie plaatsen en je mening delen ;)
 
Reactiescore
1.140
Ben benieuwd.
Denk dat het wel lastig gaat worden om echt bij te houden vaak lopen er meerdere gesprekken door elkaar of splitst 1 gesprek zich op in 2 gesprekken.
Maar daarom is het ook een test dus wie weet gaat het goed werken.
Verwacht dat dit wel weer 1 van de wat actievere werelden gaat zijn op het AF dus succes!
 
Reactiescore
524
Elk gesprek gaan we starten in een nieuw topic, dit maakt het allemaal iets overzichtelijker en moet je niet 5 pagina’s terug om bij te zijn. Zo kunnen meerdere gesprekken ook gaande blijven en doven deze niet uit! Ik ga dan ook de gesprekken uit elkaar trekken indien dit nodig is.
interessante opzet, ik ben benieuwd hoe het gaat uitpakken.
De namen per topic zullen in ieder geval voor zich gaan spreken.

Is het daarnaast een optie om de 'check' die er momenteel is bij het openen van een topic te verwijderen? topics worden momenteel pas zichtbaar na de goedkeuring van een mod en indien dit op zich laat wachten is de relevantie misschien minder of gaan mensen alsnog in andere topics dit onderwerp lanceren,
 
Reactiescore
338
Is het daarnaast een optie om de 'check' die er momenteel is bij het openen van een topic te verwijderen? topics worden momenteel pas zichtbaar na de goedkeuring van een mod en indien dit op zich laat wachten is de relevantie misschien minder of gaan mensen alsnog in andere topics dit onderwerp lanceren,

Deze zou eraf zijn, dus die goedkeuring is niet meer nodig!
 
Reactiescore
2.506
Hallo allemaal!

Wereld 81 gaat bijna van start en welkom op het Wereld 81 forum. Ik ga het modden van dit forum op me nemen! We gaan het lichtjes anders doen ten opzichte van de andere werelden.

Elk gesprek gaan we starten in een nieuw topic, dit maakt het allemaal iets overzichtelijker en moet je niet 5 pagina’s terug om bij te zijn. Zo kunnen meerdere gesprekken ook gaande blijven en doven deze niet uit! Ik ga dan ook de gesprekken uit elkaar trekken indien dit nodig is.

Spotprenten enz kunnen dan ook tijdens oorlogen gewoon in het topic!

Ik kijk er al naar uit om jullie verhalen te lezen! Veel spelplezier, moesten er vragen zijn, mag je met gerust PM’en :biggrin:.



Grtz

DenDuvel

Bijzonder dat dit als nieuw gepresenteerd wordt, in 2019 waren we er volgens mij ook al aan begonnen.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.779
Even dan toch een vraagje. Vrij standaard zijn topics zoals Top/flopspelers, stammen en Golden Awards. Zouden deze topics dan ook steeds apart moeten? Of moet als er een gesprek in top/flopspelers ontstaat over een bepaald account (bijv. een stab) dan verder naar een nieuw account? Waar ligt precies de grens?
 
Reactiescore
1.140
Denk Golden Awards niet maar juist top/flop spelers en stammen denk ik wel.
tenzij voor elk golden award lijstje een nieuw topic geopend wordt dat zou ook nog kunnen maar dat is denk ik wat overdreven.
Misschien dat als er een discussie over ontstaat dat het lijstje + de reacties dan een nieuw topic krijgen.
Zo dan het lijstje zelf wel ook nog in het orignele topic laten staan zodat iig alle lijstjes daar ook terug te vinden zijn maar dan meteen er onder een bericht van de mod met een linkje naar het discussie topic rondom dit lijstje.
 
Reactiescore
338
Top/flop spelers en stammen enz gaan ook apart moeten, kijk maar naar W80 waar er nu een volledig verhaal komt in het flop/top topic.
 
Reactiescore
300
Als je er even over nadenkt wel een prima idee. Als je kijkt naar w80 waar het al 10 pagina's niet meer gaat over top/flopspelers in dat topic maar over een of ander onzin P&P/stab/discussie verhaal ruimt het met dit idee wel een beetje op, de vraag is alleen of en hoe dit gesprekken beïnvloed en of dat vloeiend kan gebeuren (met een hele actieve moderator die ook in bijv desbetreffende topic aangeeft met link naar verplaatsing) of dat het juist alleen maar meer chaos met zich mee brengt.
 
Reactiescore
338
Als je er even over nadenkt wel een prima idee. Als je kijkt naar w80 waar het al 10 pagina's niet meer gaat over top/flopspelers in dat topic maar over een of ander onzin P&P/stab/discussie verhaal ruimt het met dit idee wel een beetje op, de vraag is alleen of en hoe dit gesprekken beïnvloed en of dat vloeiend kan gebeuren (met een hele actieve moderator die ook in bijv desbetreffende topic aangeeft met link naar verplaatsing) of dat het juist alleen maar meer chaos met zich mee brengt.

Ik ga mijn best doen actief mee te volgen en indien nodig zelf te verplaatsen.

Aan @Dream Team. ik verplaats de topics zelf als het moet, maar er kan wel gesanctioneerd worden als je het express aan je laars begint te lappen.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.779
Ik ga mijn best doen actief mee te volgen en indien nodig zelf te verplaatsen.

Aan @Dream Team. ik verplaats de topics zelf als het moet, maar er kan wel gesanctioneerd worden als je het express aan je laars begint te lappen.

Die Jona heeft wel een harde en ferme hand nodig ja, is echt een bad boie.
 
Reactiescore
1.367
Ik ga mijn best doen actief mee te volgen en indien nodig zelf te verplaatsen.

Aan @Dream Team. ik verplaats de topics zelf als het moet, maar er kan wel gesanctioneerd worden als je het express aan je laars begint te lappen.

Dan maar niet posten, ook geen probleem :p
 
Reactiescore
111
Maar dit gaat al eigenlijk niet meer over het feit dat DenDuvel forummod is maar meer over de methode van modden
 
Reactiescore
1.918
Hey Allemaal

Aangezien Duvel tijdelijk even buiten strijd is vanwege vakantie aangelegenheden, kan ik jullie met trots meedelen dat ik komende 3 weken de moderatie van dit forum zal overnemen.

Alvast bedankt en veel plezier iedereen.

Mijn 2 slogans;
1. Liefde geven is liefde krijgen
2. Je mag schelden maar doe het wel goed
 
Reactiescore
473
Hey Allemaal

Aangezien Duvel tijdelijk even buiten strijd is vanwege vakantie aangelegenheden, kan ik jullie met trots meedelen dat ik komende 3 weken de moderatie van dit forum zal overnemen.

Alvast bedankt en veel plezier iedereen.

Mijn 2 slogans;
1. Liefde geven is liefde krijgen
2. Je mag schelden maar doe het wel goed
KUT VLEESJE
 
Reactiescore
338
Hey Allemaal

Aangezien Duvel tijdelijk even buiten strijd is vanwege vakantie aangelegenheden, kan ik jullie met trots meedelen dat ik komende 3 weken de moderatie van dit forum zal overnemen.

Alvast bedankt en veel plezier iedereen.

Mijn 2 slogans;
1. Liefde geven is liefde krijgen
2. Je mag schelden maar doe het wel goed

Waarom ben ik er niet?
 
Reactiescore
473
Bovenaan